Duch21 Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 (редакция) Здравейте, преди половин година г/д си купих Eclipse 2G, 99-та, 2.0, 16v с мотор 4g63. След като го закупих нормално реших да сменя маслото и да го обслужа. Речено сторено - смених ролки и ремъци после и маслото като старото беше ENEOS 10W40, като до тогава не съм имал проблеми и колата не е пушила изобщо, но тъй като в Euro 07 нямаха такова взех Castrol Magnatec 10W40 и от тогава колата започна да пуши, а днес след около 1500-2000км каране с това масло проверих щеката и нивото беше на минимума. Долях някъде около 800 мл и се качи почти до максимума - ясно е че колата си гори... Та въпроса ми е дали според вас са гумички или сегменти или е възможно да е от фалшиво масло, тъй като със старото не беше така, но пък то беше още от стария собственик и ми казаха, че може да е слагал някакви добавки, колкото да не пуши докато я продаде... Нов шофьор съм и не съм много навътре в нещата и не ми е ясно това с тия добавки, за да не пуши.. Благодаря на откликналите предварително ! https://fbcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-0/1506539_781920711902198_298453469974690278_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1854f6f23ecf5bfac338349a35b8aa31&oe=5574BD86&__gda__=1437979955_96a8319a1dad927c7e76a1707df29075 http://s12.postimg.org/lga989ovh/20150317_114411.jpg Редактирано 29 март 2015 от Duch21 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 (редакция) Здравейте, преди половин година г/д си купих Eclipse 2G, 99-та, 2.0, 16v с мотор 4g63. След като го закупих нормално реших да сменя маслото и да го обслужа. Речено сторено - смених ролки и ремъци после и маслото като старото беше ENEOS 10W40, като до тогава не съм имал проблеми и колата не е пушила изобщо, но тъй като в Euro 07 нямаха такова взех Castrol Magnatec 10W40 и от тогава колата започна да пуши, а днес след около 1500-2000км каране с това масло проверих щеката и нивото беше на минимума. Долях някъде около 800 мл и се качи почти до максимума - ясно е че колата си гори... Та въпроса ми е дали според вас са гумички или сегменти или е възможно да е от фалшиво масло, тъй като със старото не беше така, но пък то беше още от стария собственик и ми казаха, че може да е слагал някакви добавки, колкото да не пуши докато я продаде... Нов шофьор съм и не съм много навътре в нещата и не ми е ясно това с тия добавки, за да не пуши.. Благодаря на откликналите предварително ! https://fbcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-0/1506539_781920711902198_298453469974690278_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1854f6f23ecf5bfac338349a35b8aa31&oe=5574BD86&__gda__=1437979955_96a8319a1dad927c7e76a1707df29075 http://s12.postimg.org/lga989ovh/20150317_114411.jpg Здрасти, приятелю. Според мен не е редно да гори толкова много масло. Аз карам до момента с 5W40 пълна синтетика. Немско. Да, редичко е, но за около 7000км които изминах за една година, чак тогава ми светна жълтата лампа, за доливане. Като запалиш мотора, виж на километража, долу в ляво, колко показва стрелката за налягането на маслото. Пръчката се гледа само на равно място(без да има наклон) и при напълно студен двигател. Тоя мотор събира 4 литра масло. Икономичен е. При теб нещо много бързо го яде. Имаш ли течове по двигателя. При мен има, но явно са малко, защото нямам локва масло където паркирам. Редактирано 29 март 2015 от S.T.A.L.K.E.R. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Duch21 Публикувано 29 март 2015 Автор Сподели Публикувано 29 март 2015 (редакция) Здрасти, ами има малък теч от капака на главата понеже е пукната при един от болтовете, но е малко и няма как да оправдае липса на толкова масло - под колата не е имало локви досега. А за тази лампа колко трябва да показва? Иначе маслото го проверих на равно при студен двигател, но просто си пуши и лично мен ме съмнява маслото да не би да е менте и да е от това, но пък знам ли... Редактирано 29 март 2015 от Duch21 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 Залагам на масло менте. Преди бях с Кастрол 10W40 на стара ми Каризма и си заминаваше към 1 литър на 10 000 км. Смених го с Енеос и не ми се е налагало да доливам. Пробвай с друго масло, поне това е най-безболезнения и евтин вариант изключиш една от причините защо ти гори масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 има малък теч от капака на главата понеже е пукната при един от болтовете Шшшш чакай малко, имаш ли снимки на тази пукнатина? Ходил ли си да я погледнат? Това си плаче да стане от муха на слон след време. На такива места пукнатини са последното нещп, което искаш. Иначе за изчезналото масло и пушека, и аз съм съгласен, че може да е менте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 (редакция) Здрасти, ами има малък теч от капака на главата понеже е пукната при един от болтовете, но е малко и няма как да оправдае липса на толкова масло - под колата не е имало локви досега. А за тази лампа колко трябва да показва? Иначе маслото го проверих на равно при студен двигател, но просто си пуши и лично мен ме съмнява маслото да не би да е менте и да е от това, но пък знам ли...Хах, значи има две лампи за масло. Една е жълта и като светне е желатно да долиеш, а втората е червена и ако светне значи положението е страшно е абсолютно задължително да добавиш маслото. А за стрелката е друго. Тя се намира долу в ляво, до стрелката за температурата за водата. Нарисувана е масльонка. Това е датчик за налягането на маслото в двигателя. Когато запалиш, тази стрелка трябва да се вдигне. Самите масла не ги разбирам. Карам с едно немско, казва се MAXXUS.Като задържиш на контакт светят ли ти всички лапми? Защото аз смених 6-7 по километража, че имах изгорели. Писах във фейсбук групата. Kryndon, при мен е леко омаслен двигателя, но нямам локва. Редактирано 29 март 2015 от S.T.A.L.K.E.R. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Duch21 Публикувано 29 март 2015 Автор Сподели Публикувано 29 март 2015 (редакция) Ами имах снимки, но не ги намирам - пукнатината в се намира на капака на главата точно под закрепващите болтове и явно се дължи на пренатягане от предишния собственик. Малка е и ми я откриха при обслужването като майстора каза, че не тежка повреда и няма опасност от сериозни последици, но просто да си намеря да я сменим... За лампите на маслото си светят на контакт иначе.А лампата за налягането, колко трябва да показва, за да е нормално? Редактирано 29 март 2015 от Duch21 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 29 март 2015 Сподели Публикувано 29 март 2015 А лампата за налягането, колко трябва да показва, за да е нормално? Не е лампа, а стрелкичка. Долу в ляво, до тази за водата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.