Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Outlander 2.0 TDI или 2.0 D-ID


  

4 гласа

  1. 1. 2.0 TDI ??? 2.0 D-ID

    • 2.0 TDI
      0
    • 2.0 D-ID
      4


Препоръчано мнение

Здравейте. Нов съм във форума и планирам покупката на Outlander II, но незная с кой двигател. До колкото прочетох преди да си направя регистрация, че 2.0 ТДИ е на ФВ, а 2.0 Д-ИД е на Пежо/Ситроен. От оскъдната информация която намерих в нета разбрах, че на П/С двигателите са капризни към нафтата в България и че замръзва нафтата им доста често при отрицателни температури. А за ФВ мотора почти нищо. В едно мнение пишеше, че бил проблемен и го слагали същия мотор на пасатите. Ако може собствениците на този модел може да споделят + и - ще Ви бъда много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Аз карам двигателя на VW. Вече направих над 40 000 км и за момента не съм имал проблем. И аз като теб изчетох всички теми във форума за тези двигатели и това са изводите, които си написал. Не съм имал проблем с нафтата, зареждам само от Лукойл, но тая зима макс. беше -15. Само една поправка - двигателя на Пежо е 2.2 и е няколко коня повече. Моя е 136, на Пежо мисля че беше малко над 150.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От близо два месеца карам аутлендър с 2.0 ТДИ на ФВ. Споделям преки впечатления :

-1 за шум (има характерно тракане като е студен)

-1 за турбо дупка на ниските скорости (каране на първа-втора си е тегаво)

 

+1 за приличен разход (не нисък, но приличен за 1,6 тона автомобил)

+1 за адекватна динамика

+1 за популярност (слагат го на пасат, тигуан, голф, крайслер ... )

 

По това което изчетох из форумите (в този има доста инфо) двигателят на Пежото като цяло е по-капризен, но това не означава, че двигателя на ФВ е без проблеми. Не случайно Фолксваген се отказва от технологията Помпа дюза ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам само при мен ли е така, ама тази търсачка не работи. Единственото нещо което можах да намеря за дизелите в този форум е 3 страници с теми и нищо конкретно. Незнам къде бъркам в търсенето, но нищо не намира. Изписвам думата която търся примерно D-ID, посочвам къде да търси в коя част на форума да търси и пак няма. Като цяло почти нищо не намерих. Двигателите на ФВ не ги харесва никой, но и никъде не срещнах мнение за евентуалните проблеми с него. Докато на Пежо/Ситроен има изписано за това, че и замръзва нафтата и проблеми с горивата. Относно двигателите ми е странно, че в сайтове за технически характеристики които намерих има само един дизелов двигател който е 2,0 D-ID 136к.с. и той е комънрейл, а за такъв никъде не видях да пише нещо.Другите са бензинови 2,4 170к.с. и 3,0 220к.с. Ако този го водят дизела на ФВ за него съм чел известна информация от друг форум в която пише, че моторите на Аутлендъра са BKD(който е ПД) но с код BSY. Обаче руг форум пише следното.

2.0TDI 16V PD 103kW BKD номерата на пукащите се глави са: V125 V130 V320 V330 Като дати на производство най-рискови са 2003-2005, след това от 2005 до средата на 2006 драстично намалява броя на засегнатите от този проблем.

2.0TDI 16V PD 103kW BKP е рисков с пиезо дюзите на Сименс, блокираща маслена помпа и заобляне на шестостена на същата. 2005-2008 системата за управление на двигателя е Симос.

2.0TDI 8V PD 103kW BMM е доста сполучлив агрегат ако се съди по коментарите на собствениците, поне за сега! Има DPF. Няма проблем с маслената помпа!

А за тези мотори които прочетох 2,2HDI 156к.с. и другия 177к.с. който нищо не намирам относно техническите им характеристики в нета. Само тук във форума се споменават, може би и във форумите на Пежо и Ситроен, но там не съм търсил.

Някой може ли ме светне за какво става въпрос, че вече тотално се обърках.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за изчерпателния отговор, както и на другите колеги, че споделиха мнението си в темата ми. Значи е въпрос на личен избор, кой от двата двигателя. До сега съм карал и бензинови и дизелови коли, но удоволствието от дизела е несравнимо. Личната ми кола която е ТДИ и е 20 годишна я карам 7 година. За тези години съм навъртял някъде към 250 000км може и повече и съм и сменил помпата, че тя така си дойде с проблем, но я карах 4 години, долна помпа на съединителя и един маркуч на турбото, че го пръсна 2 пъти (около 500лв всичко). Нека който си иска да си мисли, че АКО се счупи дизела едва ли не ще се разориш. Има и такъв вариант ако е каран и поддържан душманската. Както каза колегата Miroslav и аз съм фен на дизела.

Редактирано от eX7r3me
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за изчерпателния отговор, както и на другите колеги, че споделиха мнението си в темата ми. Значи е въпрос на личен избор, кой от двата двигателя. До сега съм карал и бензинови и дизелови коли, но удоволствието от дизела е несравнимо. Личната ми кола която е ТДИ и е 20 годишна я карам 7 година. За тези години съм навъртял някъде към 250 000км може и повече и съм и сменил помпата, че тя така си дойде с проблем, но я карах 4 години, долна помпа на съединителя и един маркуч на турбото, че го пръсна 2 пъти (около 500лв всичко). Нека който си иска да си мисли, че АКО се счупи дизела едва ли не ще се разориш. Има и такъв вариант ако е каран и поддържан душманската. Както каза колегата Miroslav и аз съм фен на дизела.

На мен лично ми допада повече френския двигател и затова карам такъв. Осезаемо по-елестичен е от помпа-дюзата, има там 15-ина коня повече, но и 60 нютонметра предимство, които се усещат като доста по-пригодни за големината на този СУВ. Турбо лага при пежо двигателя е значително по-малък. Недостатък е, че е е сравнително по-неикономичен от ВАГ - двигателя, но се търпи- комбинираният ми разход за последните 10 000 км. е 8,3 литра дизел.

 

Мисля обаче, че японският със 177 к.с е най-подходящият възможен двигател, но при уговорката, че се кара и извънградско, защото само градския пробег му запушва ДПФ.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Да споделя и моето мнение относно този чудесен автомобил. Карам аутландер 2008 2.0 ТДИ ФВ мотора. Най-високото ниво на оборудване с всички възможни екстри за модела. Колата я купих на 80К км и сега е на 140К км. До момента съм много доволен като цяло. Удобен семеен автомобил с прилична проходимост и много пространство.

 

Като недостатъци мога да посоча:

1. Слаба шумоизолация.

2. Ниско качество на материалите използвани в интериора.

 

Предимства:

1. Проходим - ходя на лов и на риба с него.

2. Просторен.

3. Икономичен - среден разход 7.5/100

4. Супер Аудио система.

 

Много е важно да се има в предвид на какъв автомобил ще попаднеш при избора. Все пак хората са го казали "При кола и жена на късмет, но при първото може и да го имаш".

 

Успех при избора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен ситуацията е такава, че предимно ще се кара 50% градско 30% извънградско и 20% по черни, чакълирани и не до там хубави пътища. Сегашния ми автомобил опира тук там като отивам до работа а и вече ръждата сериозно го е хванала. Най-вероятно ще се наложи да го махна (ДПФ) за да нямам такива проблеми често често. Единствено ме притеснява шумоизолацията. Говорих с един приятел който 2007 до 2010г работеше в автотрейд ми каза, че двигателите на ФВ не се представяли много добре. Не ми обясни защото му беше писнало да ми обяснява за най-различни марки (около 10-на), но ме насочи към френския дизел.

Редактирано от eX7r3me
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...