D3NiS Публикувано 8 март 2015 Сподели Публикувано 8 март 2015 Здравейте колеги,Преди 2 дни купих паджеро 3.2 дид 2007г къса база с ръчна ск. Кутия и утре ще го обслужвам, но видях че в тази година се произвеждат модели с 2 та вида турбини. Може ли някой да ми каже как да разбера моята с фиксирана или с променлива геометрия е? Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2015 Сподели Публикувано 8 март 2015 Здравейте колеги,Преди 2 дни купих паджеро 3.2 дид 2007г къса база с ръчна ск. Кутия и утре ще го обслужвам, но видях че в тази година се произвеждат модели с 2 та вида турбини. Може ли някой да ми каже как да разбера моята с фиксирана или с променлива геометрия е? Мерси.....най добре е с ВИН-номера на колата,но предполагам че е с променлива геомерия....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D3NiS Публикувано 8 март 2015 Автор Сподели Публикувано 8 март 2015 (редакция) .....най добре е с ВИН-номера на колата,но предполагам че е с променлива геомерия.......От вина не излиза това... пробвах с 10 различни декодери в нета - един беше много изчерпателен - показа завод производител с адрес в Япония изброи екстрите и номера на двигателя 4М41, което е очаквано... Понеже е нов внос видях на Италианския талон 118 кв, но те в Италия често пишат по талони по-ниски стойности когато има варианти, заради данъците... А и този двигател е 121 кв до колкото знам а не 118...П.с Със серийния номер на турбото дали ще стане? Редактирано 8 март 2015 от D3NiS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2015 Сподели Публикувано 9 март 2015 От вина не излиза това... пробвах с 10 различни декодери в нета - един беше много изчерпателен - показа завод производител с адрес в Япония изброи екстрите и номера на двигателя 4М41, което е очаквано... Понеже е нов внос видях на Италианския талон 118 кв, но те в Италия често пишат по талони по-ниски стойности когато има варианти, заради данъците... А и този двигател е 121 кв до колкото знам а не 118...П.с Със серийния номер на турбото дали ще стане?...98% че е с ВГ турбина, по сер.номер на турбото става .......най добре е да се види кола надува,т.е. като караш колата и си на 2-3 предавка с под 1000 об./мин.......тогава, давайки газ ,ако е обикновенна ,то ще усетиш вкл. на турбината на 2200-2500 оборота по тягата,ако е ВГ ,тогава това става на 1600-1900 оборота..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D3NiS Публикувано 9 март 2015 Автор Сподели Публикувано 9 март 2015 Благдаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 март 2015 Сподели Публикувано 9 март 2015 Най-лесно се разбира по лостчето на клапана за управление на турбото... ако лостчетое успореднно на оста на турбото е нормално, ако е перпендикулярно на оста Значи е с променлива геометрия.На първата снимка е VG, на втората е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D3NiS Публикувано 9 март 2015 Автор Сподели Публикувано 9 март 2015 Най-лесно се разбира по лостчето на клапана за управление на турбото... ако лостчетое успореднно на оста на турбото е нормално, ако е перпендикулярно на оста Значи е с променлива геометрия.На първата снимка е VG, на втората е нормално. :worthy: :worthy: :icon_clap: Ще проверя и ще докладвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 9 март 2015 Сподели Публикувано 9 март 2015 колега, до 2003 г, май се води 165 кс. - 121кв, след това са 118кв-160кс. моята е купувана от балкан-стар 02,2006 година и по талон е 160кс./118кв.ДиДжея не ти е написал, че до 2009г двигателите да такива, след това "по-убави" 200кс и оправен проблем с ГНП.поздрави и безаварийни километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D3NiS Публикувано 9 март 2015 Автор Сподели Публикувано 9 март 2015 колега, до 2003 г, май се води 165 кс. - 121кв, след това са 118кв-160кс. моята е купувана от балкан-стар 02,2006 година и по талон е 160кс./118кв.ДиДжея не ти е написал, че до 2009г двигателите да такива, след това "по-убави" 200кс и оправен проблем с ГНП.поздрави и безаварийни километри. Това е така, но от 2007г слагат турбини с променлива геометрия - 1st gen variable geometry turbo charger, но слагат и от старите. През 2009 редом с ъпгрейда на двигателите слагат 2nd gen variable geometry turbo charger. В случая питането ми е за турбината - дали е старата или първа генерация от новите. Но от поста ви разбирам, че дори и с "табела common rail" на кората на двигателя, проблема с ГНП стои... Това хич не е хубаво ако наистина е така ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D3NiS Публикувано 10 март 2015 Автор Сподели Публикувано 10 март 2015 благодаря за уточненията колега, това ме успокоява до някъде, защото това конкретно митсу е доста запазено и мисля, че с правилна поддръжка и хубави консумативи и нафра ще живее дълго. П.С. само за инфо намерих отговор на въпроса ми за турбината благодарение на снимките от Milen_Z - турбината е с нормална геометрия Благодаря на всички, които взеха отношение по темата ми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.