tot Публикувано 27 февруари 2015 Сподели Публикувано 27 февруари 2015 Здравеѝте! Имам Аутлендър с дизелов двигател 2.0 на VW с ръчна ск.кутия . За втори път в разстояния на няколко месеца имам следния проблем-при извънградско движение със скорост около 90км/ч на 6-та предавка при подаване на газ колата не ускорява .При включване на по-ниска предавка примерно 4-та оборотите се вдигат към 3000 но скоростта не се увеличава въпреки подаването на газ.Първият път спрях на една отбивка за да погледна нещо да не се откачило , но всичко беше ОК и след като запалих отново проблема изчезна. При втория случай отново спрях и изгасих мотора и наново стартирах и проблема отново изчезна.Забравих да кажа , че не светят никакви предупредителни лампи . Ако някоѝ има идея от какво може да е ще съм много благодарен. P.S. И двата случая се развиват около Севлиево да не би да има някаква аномолия там :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 февруари 2015 Сподели Публикувано 27 февруари 2015 Здравеѝте! Имам Аутлендър с дизелов двигател 2.0 на VW с ръчна ск.кутия . За втори път в разстояния на няколко месеца имам следния проблем-при извънградско движение със скорост около 90км/ч на 6-та предавка при подаване на газ колата не ускорява .При включване на по-ниска предавка примерно 4-та оборотите се вдигат към 3000 но скоростта не се увеличава въпреки подаването на газ.Първият път спрях на една отбивка за да погледна нещо да не се откачило , но всичко беше ОК и след като запалих отново проблема изчезна. При втория случай отново спрях и изгасих мотора и наново стартирах и проблема отново изчезна.Забравих да кажа , че не светят никакви предупредителни лампи . Ако някоѝ има идея от какво може да е ще съм много благодарен. P.S. И двата случая се развиват около Севлиево да не би да има някаква аномолия там :lol:Съединителят е свършил. Скъпичко, заради демпферния маховик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 28 февруари 2015 Сподели Публикувано 28 февруари 2015 (редакция) Съединителят е свършил. Скъпичко, заради демпферния маховик. Едвали е съединител,след като се оправя при гасене и палене. Аз залагам, че му изключва турбото поради някаква причина, най-вероятно скапана дроселова клапа. При мен беше точно така и то точно при извънградско кротко каране. Колега, а при гасене на двигателя има ли леко разстрисане!? Редактирано 28 февруари 2015 от Kokito Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 февруари 2015 Сподели Публикувано 28 февруари 2015 Всъщност се оправя лъжовно, защото собсвеникът пробва на някоя от малките предавки да подава рязко газ, но приплъзването е видимо от 4-та нагоре. Продължителното каране с приплъзващ съединител ховрежда и маховика. Има специален уред за измерване износването на маховика, в разгобен вид, разбира се. Комплект съединител с маховика е около 1500 лв. Без труд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tot Публикувано 28 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2015 Зачетох се в по-предишни теми в които друг колега се оплаква от подобно нещо и се съмняваше дали не е проблема в EGR клапана.Дали и при мен не е същото.Според мен не е проблема не в съединителя а със загуба на мощност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tot Публикувано 12 март 2015 Автор Сподели Публикувано 12 март 2015 Ходих вчера на диагностика.Оказа се че има проблем с геометрията на турбото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shopa04 Публикувано 16 април 2015 Сподели Публикувано 16 април 2015 Здравей колега, оправи ли се проблема и какво точно ремонтира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tot Публикувано 20 април 2015 Автор Сподели Публикувано 20 април 2015 След диагностика се оказа проблем с геометрията на турбото , поради която колата влиза в авариен режим.Проблема се реши с почистване на турбото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 20 април 2015 Сподели Публикувано 20 април 2015 След диагностика се оказа проблем с геометрията на турбото , поради която колата влиза в авариен режим.Проблема се реши с почистване на турбото. Само от любопитсвто, колко ти взеха за почистване на турбото и от къде го изкараха? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tot Публикувано 21 април 2015 Автор Сподели Публикувано 21 април 2015 Излезе ми 500лв. включващо: демонтаж , изпращане и връщане по Еконт до Варна , монтаж + смяна на 3 бр. подгревателни свещи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.