reistar Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 Здравеите от скоро съм собственик на Mitsubishi Pajero 3.2did автоматик и от няколко дни забелязах бялосини пушеци сутрин,след това се оправя .Също и лампата за стабилизиращата програма се включва периодично .Скоросната кутия когато е в режим ръчно превключване при достигане на критични обороти не преминава на по горна предавка.Посетих ИТА сервиз Стара Загора и там ми казаха че е помпата ремонт между 1000-2000(външна фирма я прави)лампата на съабилизиращата програма светвала поради нестабилната работа на двигателя (ама не биле сигорни като оправим помпата ще дооточним) за скоростите незнаели можело и модела да е така.Бихте ли ми препоръчали надежна диагностика ,и евентуално ако е помпа -сервиз маистор. Ако закупя помпа втора употреба имали нещо спецефично за гледане.Вмомента джипа върви добре на ниски и средни обороти на високи след 3300 нягаде се задъхва като запушен (недостик на гориво може би),помагаите приемам всякакви мнения предложения и коментари >Предварително ви благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 Здравеите от скоро съм собственик на Mitsubishi Pajero 3.2did автоматик и от няколко дни забелязах бялосини пушеци сутрин,след това се оправя .Също и лампата за стабилизиращата програма се включва периодично .Скоросната кутия когато е в режим ръчно превключване при достигане на критични обороти не преминава на по горна предавка.Посетих ИТА сервиз Стара Загора и там ми казаха че е помпата ремонт между 1000-2000(външна фирма я прави)лампата на съабилизиращата програма светвала поради нестабилната работа на двигателя (ама не биле сигорни като оправим помпата ще дооточним) за скоростите незнаели можело и модела да е така.Бихте ли ми препоръчали надежна диагностика ,и евентуално ако е помпа -сервиз маистор. Ако закупя помпа втора употреба имали нещо спецефично за гледане.Вмомента джипа върви добре на ниски и средни обороти на високи след 3300 нягаде се задъхва като запушен (недостик на гориво може би),помагаите приемам всякакви мнения предложения и коментари >Предварително ви благодаря.......за ремонта на помпата горе долу е така, има слуаи, къде може и да стигне до 3,3 и нещо лв......по отношение на автомата, ми като го сложите на ръчен режим, компа НЕ превкл. по горни предавки при достигане на критични обороти, нали за тоова е ръчен режима..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 18 януари 2015 Сподели Публикувано 18 януари 2015 дИ-дже-я както винаги е прав, даже когато пише на компа за стабилизиращата програма: вчера пътувах с-фия-пирдоп и обратно. при преминаване на едни възвишенийца и на мен ми светна лампичката "с автомобилче" въпреки режим 4Н. т.е просто пътя си е леко хлъзгав, зима е все пак!за кутията пробвай да висиш дали сменя в автоматичен режим. ако ли не .... тогава я "ръчкай" с майстори.за помпате - не знам има еден сервиз около софия, но ти е далеч.поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reistar Публикувано 18 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2015 (редакция) сервиза го намерих ,оказа се че само там в българия се занимават с тези помпи зехел ,но и доста отрицателни коментари получих за този сервиз Редактирано 18 януари 2015 от reistar Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.