Премини към съдържание

ПРОБЛЕМ С Mitsubishi Pajero 3.2did ГНП


Препоръчано мнение

Здравеите от скоро съм собственик на Mitsubishi Pajero 3.2did автоматик и от няколко дни забелязах бялосини пушеци сутрин,след това се оправя .Също и лампата за стабилизиращата програма се включва периодично .Скоросната кутия когато е в режим ръчно превключване при достигане на критични обороти не преминава на по горна предавка.Посетих ИТА сервиз Стара Загора и там ми казаха че е помпата ремонт между 1000-2000(външна фирма я прави)лампата на съабилизиращата програма светвала поради нестабилната работа на двигателя (ама не биле сигорни като оправим помпата ще дооточним) за скоростите незнаели можело и модела да е така.Бихте ли ми препоръчали надежна диагностика ,и евентуално ако е помпа -сервиз маистор. Ако закупя помпа втора употреба имали нещо спецефично за гледане.Вмомента джипа върви добре на ниски и средни обороти на високи след 3300 нягаде се задъхва като запушен (недостик на гориво може би),помагаите приемам всякакви мнения предложения и коментари >Предварително ви благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите от скоро съм собственик на Mitsubishi Pajero 3.2did автоматик и от няколко дни забелязах бялосини пушеци сутрин,след това се оправя .Също и лампата за стабилизиращата програма се включва периодично .Скоросната кутия когато е в режим ръчно превключване при достигане на критични обороти не преминава на по горна предавка.Посетих ИТА сервиз Стара Загора и там ми казаха че е помпата ремонт между 1000-2000(външна фирма я прави)лампата на съабилизиращата програма светвала поради нестабилната работа на двигателя (ама не биле сигорни като оправим помпата ще дооточним) за скоростите незнаели можело и модела да е така.Бихте ли ми препоръчали надежна диагностика ,и евентуално ако е помпа -сервиз маистор. Ако закупя помпа втора употреба имали нещо спецефично за гледане.Вмомента джипа върви добре на ниски и средни обороти на високи след 3300 нягаде се задъхва като запушен (недостик на гориво може би),помагаите приемам всякакви мнения предложения и коментари >Предварително ви благодаря.

......за ремонта на помпата горе долу е така, има слуаи, къде може и да стигне до 3,3 и нещо лв......

по отношение на автомата, ми като го сложите на ръчен режим, компа НЕ превкл. по горни предавки при достигане на критични обороти, нали за тоова е ръчен режима.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

дИ-дже-я както винаги е прав, даже когато пише на компа :)

за стабилизиращата програма: вчера пътувах с-фия-пирдоп и обратно. при преминаване на едни възвишенийца и на мен ми светна лампичката "с автомобилче" въпреки режим 4Н. т.е просто пътя си е леко хлъзгав, зима е все пак!

за кутията пробвай да висиш дали сменя в автоматичен режим. ако ли не .... тогава я "ръчкай" с майстори.

за помпате - не знам има еден сервиз около софия, но ти е далеч.

поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

сервиза го намерих ,оказа се че само там в българия се занимават с тези помпи зехел ,но и доста отрицателни коментари получих за този сервиз

Редактирано от reistar
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...