acho Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 (редакция) Имам проблем с оборотите и то само сутрин докато загрее.При запалване без проблемно вдига обороти до около 1800-2000 така стои около 30-40сек. и след това започва да падат.Стигат до 1000 и отново започват да се качват и так на долъ на горе докато по загрее.Има ли някой идея от къде идва проблема и как се оправя това.Колата е 1,3 бензин 86к.с делко . Редактирано 16 януари 2015 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 Имам проблем с оборотите и то само сутрин докато загрее.При запалване без проблемно вдига обороти до около 1800-2000 така стои около 30-40сек. и след това започва да падат.Стигат до 1000 и отново започват да се качват и так на долъ на горе докато по загрее.Има ли някой идея от къде идва проблема и как се оправя това.Колата е 1,3 бензин 86к.с делко . Прегледай тънките маркучлета,които отиват в инжекциона.Една котка се беше научила да спи на двигателя и беше измъкнала единияhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Същите симптоми.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 26 март 2015 Сподели Публикувано 26 март 2015 При мен този проблем се получи след като ми монтираха газовата!!! За кои маркучета става въпрос, колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 26 март 2015 Сподели Публикувано 26 март 2015 Колега, прегледай кабелите за свещите дали не дават отечка. Аз имах подобен проблем. Оказа се, че имам отечка от кабелите и като даде искра към корпуса на двигателя оборотите падат и колата придърпва. Ако си сигурен, че е само сутрин докато загрее значи не е от това, но като караш на по-високи обороти отечката не се усеща и за това може да се заблуждаваш, че е само сутрин докато загрее и караш на по-ниски обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 26 март 2015 Сподели Публикувано 26 март 2015 При мен този проблем се получи след като ми монтираха газовата!!! За кои маркучета става въпрос, колега? Маркучле,бе,гумена тръбичка,която излиза от капака на клапаните.И аз мислех,че е от ГИ,защото скоро го монтирах .Чуваше се свистене.Монтьорът намести измъкнатия накрайник и......о,чудоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif,оборотите се оправиха. КОТКА ПОД КАПАКА!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.