Премини към съдържание

Смяна на дискове и накладки.


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, стана време за смяна на дискове и накладки. Потърсих из форума, но не намерих актуални теми в категорията за "Галант".

Накладките се износиха вече, а дисковете ще ги сменям защото вече са толкова криви, че Галанта тресе като самолет в турболенция при спиране със скорост над 70 км/ч, тресе при движение със скорост над 110км/ч (Може да не е и от дисковете, но джанти, гуми, карета и т.н. всичко е изправно), а да не говорим за спирачната ефективност при по-силно натискане на спирачките. В момента спазвам повече дистанция от обикновеното, защото спирачките са ефективни до един момент, после почва да ми гъргори ABS-а и започва да спира по-бавно, от колкото ако ги натискам малко по-леко. Може и да греша напълно, но по моите наблюдения това което се случва е че накладките запецват на кривото място и се налага ABS-а да ги пусне и дефакто не използвам пълната ефективност на спирачките.

Може и просто с Галанта да се получава така и да е неизбежно, освен ако не са по-големи дисковете (текущите са стандартните 256мм), но ако можете ми препоръчайте марки които сте изпробвали, че поне ако няма как да НЕ се кривят, то да се кривят по-малко. Със смяната на текущите дискове бях ангажирал свако ми и не знам колко качествени са били, но съм убеден че има по-добри на пазара.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задействането на ABS е най-вероятно поради счупена гривна (предна). Колкото и да е крив диска и дори да спираш с металната подложка на накладката и да свириш като влак, спирането няма да е съпроводено със задействане на АБС (тресенето ще го има).

Вариант е да купиш дисковете и накладките от галант за части. По-скъп вариант е да вземеш нови дискове + накладки и още по-скъп да мигрираш към 276 мм дискове, където ще трябва да се купуват и спирачни апарати и може би смяна и на шенкелите. 276 също стават на мекица ако не се жалят, така че по-добре си остани с 256. Наскоро гледах обява за галант на части с тези дискове в раздела за части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гривните са здрави. А не знам колко добра идея е да си взимам втора ръка дискове и накладки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти казвам от позицията на човек, за който парите не са в изобилие. Трета година карам с такива дискове. Няма да те лъжа - пазя ги много. Накладките ги взех нови. Налагало се е да скачам с все сила на спирачката заради неправилно изпреварващи мпс и пешеходци с нагласата, че може да пресичат където и когато им скимне.

Каквито и да вземеш ще се изкривят все някога. Може дори още през първия месец и не е задължително колата да има проблем с апаратите.

Когато ги сменяш намери човек да ги премери с индикатор в каква позиция да се сложат върху шпилките. Имам спомен от мануал за галант, където съветваха дискът да се превърти на всяка от шпилките и да се остави на мястото с най-малко отклонение. По спомен беше 1 десета допуск (0,1 мм). ММоторс беше мерил неговите така ако не се лъжа.

Главината трябва да се зачисти от ръжда, ако има такава, за да може новият диск да легне на възможно най-равна повърхност.

Ти какви си си харесал? Ето тук има някакви http://www.mister-auto.bg/bg/koplekt-predni-spirachni-diskove/mitsubishi-galant-vi-ea-2-0-136kc_v7844_g900007.html . Аз бих пробвал бьолк за 95 лева или брембо за 165. В магазина на Алекс бих погледнал също. Пламен има сигурно ... варианти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Andy само да вметна.

Цените на Мистър Ауто изглеждат на някои части, че са много ниски, сравнени с други магазини, но това е за сметка на доставката. :)

Например за доставката на едни дискове ТRW 133,31 и Стандартна доставка 34.00 лева.Общо 167,31лв. Това е в Мистър Ауто.

При мен дисковете са 146лв. и доствка 7.65лв. Общо 153.65лв.

 

Абе френска му работа. :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, стана време за смяна на дискове и накладки. Потърсих из форума, но не намерих актуални теми в категорията за "Галант".

Накладките се износиха вече, а дисковете ще ги сменям защото вече са толкова криви, че Галанта тресе като самолет в турболенция при спиране със скорост над 70 км/ч, тресе при движение със скорост над 110км/ч (Може да не е и от дисковете, но джанти, гуми, карета и т.н. всичко е изправно), а да не говорим за спирачната ефективност при по-силно натискане на спирачките. В момента спазвам повече дистанция от обикновеното, защото спирачките са ефективни до един момент, после почва да ми гъргори ABS-а и започва да спира по-бавно, от колкото ако ги натискам малко по-леко. Може и да греша напълно, но по моите наблюдения това което се случва е че накладките запецват на кривото място и се налага ABS-а да ги пусне и дефакто не използвам пълната ефективност на спирачките.

Може и просто с Галанта да се получава така и да е неизбежно, освен ако не са по-големи дисковете (текущите са стандартните 256мм), но ако можете ми препоръчайте марки които сте изпробвали, че поне ако няма как да НЕ се кривят, то да се кривят по-малко. Със смяната на текущите дискове бях ангажирал свако ми и не знам колко качествени са били, но съм убеден че има по-добри на пазара.

 

Поздрави!

 

Моите дискове също бяха криви, когато ги свалих видях че имаше още хляб в тях, а и финансово не бях подготвен, за това ги занесох на стругар да им пусне по една стружка и така си реших проблема (но си купих и нови накладки). Ако имаш пари най-добре да си вземеш нови. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...