mihail30 Публикувано 18 декември 2014 Сподели Публикувано 18 декември 2014 Имам въпрос как се натяга ръчна спирачка на SPACE STAR 2002г? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор М Публикувано 18 декември 2014 Сподели Публикувано 18 декември 2014 За 2002 год. би трябвало отзад да е дискова спирачка. Не правиш нищо. Саморегулираща или ако предпочиташ самонатягаща. Ако си сменял или ще сменяш накладки, след смяната натискаш крачната няколко пъти до втвърдяване на педала и след това дърпаш ръчната. Ако штрака над 5 зъба, дърпаш и пускаш 5-6 пъти и всичко си идва на място. Успех с ремонта :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail30 Публикувано 19 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2014 Мерси ще го пробвам,няма да сменям накладки но имам празен ход като я дърпам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail30 Публикувано 19 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2014 Стана но пак има малко празен ход (много лесно се движи при вдигане във началото). Това нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор М Публикувано 19 декември 2014 Сподели Публикувано 19 декември 2014 Предполагам, че е нормално, иначе жилата ще са постоянно опънати и може да задържа спирачката. И при мен в началото се вдига съвсем лесно, без никакво усилие. Има празен ход и при леко вдигане (2-3 см.) и пускане си се връща в най-долно положение от тежестта на лоста. Първия зъб е след тези 3 см. Това е при мен, а колко е нормално... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ffenep Публикувано 19 декември 2014 Сподели Публикувано 19 декември 2014 Стана но пак има малко празен ход (много лесно се движи при вдигане във началото). Това нормално ли е?Колега,направи упражнението още един път.Първите един,два зъба,усилието е минимално.За всеки случай провери захващането на самите жила под купето/понякога скобите се чупят или просто разкачат от гнездата/.Също така има гайка за регулиране захваната на края на лоста за спирачката .Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail30 Публикувано 20 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2014 Мерси ще го погледна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bordeaux Публикувано 27 декември 2014 Сподели Публикувано 27 декември 2014 Колега,направи упражнението още един път.Първите един,два зъба,усилието е минимално.За всеки случай провери захващането на самите жила под купето/понякога скобите се чупят или просто разкачат от гнездата/.Също така има гайка за регулиране захваната на края на лоста за спирачката .Успех!Също така има гайка за регулиране захваната на края на лоста за спирачката Това е решението на проблема,но мисля че се сваляше централната конзола 8 болта са Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail30 Публикувано 3 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2015 Мерси тъкмо се чудех къде е тази гайка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.