Премини към съдържание

Съвет за катализатор на Mitsubishi Grandis 2.4


marin8888

Препоръчано мнение

Аз сигурно съм единствения, който е продал Грандис след 4 год. каране ( 150 000 км.).Но липсата бе за малко,

сега пак съм с Грандис но бензинов.След монтиране на ГИ, майстора ме съветва да махам катализаторите.

Няма проблеми с вървежа, както на бензин така и на газ.На 160 000 км, е колата.

Въпросът е следният- някой минал ли е по тая пътека къде и как? доволен ли е от резултата?

Явно работата не е за набедени майстори с тия 4 сонди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сигурно съм единствения, който е продал Грандис след 4 год. каране ( 150 000 км.).Но липсата бе за малко,

сега пак съм с Грандис но бензинов.След монтиране на ГИ, майстора ме съветва да махам катализаторите.

Няма проблеми с вървежа, както на бензин така и на газ.На 160 000 км, е колата.

Въпросът е следният- някой минал ли е по тая пътека къде и как? доволен ли е от резултата?

Явно работата не е за набедени майстори с тия 4 сонди.

.......определено не сте единствения....а може би само за вашия район, макар че се съмнявам,тъй като познавам 2-3 таксита като вашия там в същия район......не махайте катализаторите ако няма проблем, за да няма после светомузика по таблото ви.......по скоро си сложете АГУ ГИ от висок клас,такава която дори има опция да ви трие грешките, предизвикани от работата на газ.....това са 5-6 грешки,които обаче след време влошават съществено работата на мотора.....наред с това, ако махнете катализаторите, ламбдите щее почнат да се шашкат и това ще бъде предпоставка да намразите тази кола.....

..като за начало -избор на АГУ,след това до праавилен монтаж и най важното - правилна и добра настройка.....другото което е добре да се направи, е още преди това да се регулират клапаните,но с малко по големи луфтове от каталожните....както и да се сменят свещите ако са на над 50 к км пробег....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Газовото е монтирано от майсторите в този сервиз ТУК

От гаранцията разбирам че е GASITALY F5 COMPACT OBD би трябвало да е читаво за толкова пари.

При монтажа констатираха че свещите са чисто нови. По време на обучаването майстора ме съветва , щом колата е толкова километра

е хубаво да ги махнеш тия катализатори.Тъй като е внесох скоро 1-боядисване 2-ГИ 3-КАТ сега е ред на ремъци и маслата на мотора и кутията.

Не знам на колко км.се сменя ангренажният ремък,сменен е на 98000 км. сега е на 160000 км. На дизела го сменях на 100 000 км.

Маслото на автомата на колко се сменя ? един колега каза че филтъра не се сменял,а дали е така кой ли от специалистите в региона ще каже?А за клапаните ще е голямо премеждие.

Редактирано от marin8888
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Газовото е монтирано от майсторите в този сервиз ТУК

От гаранцията разбирам че е GASITALY F5 COMPACT OBD би трябвало да е читаво за толкова пари.

При монтажа констатираха че свещите са чисто нови. По време на обучаването майстора ме съветва , щом колата е толкова километра

е хубаво да ги махнеш тия катализатори.Тъй като е внесох скоро 1-боядисване 2-ГИ 3-КАТ сега е ред на ремъци и маслата на мотора и кутията.

Не знам на колко км.се сменя ангренажният ремък,сменен е на 98000 км. сега е на 160000 км. На дизела го сменях на 100 000 км.

Маслото на автомата на колко се сменя ? един колега каза че филтъра не се сменял,а дали е така кой ли от специалистите в региона ще каже?А за клапаните ще е голямо премеждие.

 

....ако е оригинален ръмъка, се сменя на 90 к км. но предполагам че няма да слагаш оригинален, за това се сменя на 60-70 к км......освен това ,пробега зависи и от масления обтегач,който ,ако е читав( по преценка на майстора )не се сменя и се оставя стария,но пак зависи.Би трябвало да знаете, че този мотор е с два агренажа и 3 ролки......за клапаните защо да е премеждие?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се ,че ремъка е оригинален фото и смятам да го карам още 20-30 х. км. тъй като е бил сменен фото.а като му дойде времето съм се спрял на този комплект за 350 лв. Колко километра пробег му дават от SKF ?post-13161-089771900 1418314009_thumb.jpg

Клапаните се указаха натегнати ,регулираха ги на 0.20 смукателни и 0.30 изпускателни фото. Не знам да ли си внушавам но като че ли стана малко по пъргава.

По темата за катализаторите гледам ,че братушките ги лекуват по различни начини,и става ли EURO 2,но за бг. явно никой нищо не е правил щом толкова време никой нищо не е написал.

 

http://www.exhaust-s...ubishi/grandis/

 

http://mikrob.ru/vie...=92482&start=60

 

http://blog.bestavto.dn.ua/?p=203

Редактирано от marin8888
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...