Радослав Стоилов Публикувано 21 ноември 2014 Сподели Публикувано 21 ноември 2014 (редакция) Имам проблеми сутрин с паленето. С нови свещи сам на Денсо. Имам чувството че си изтърва нафтата. Моля ако може дайте съвет какво може да е. Редактирано 22 ноември 2014 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 21 ноември 2014 Сподели Публикувано 21 ноември 2014 Предната ми кола беше Пежо турбо дизел 90 коня. Имал съм подобни проблеми. За да не пали сутрин както трябва има няколко основни неща - хубав акумулатор, здрави свещи, горивен филтър(малко вероятно) и въздух в тръбите и маркучите за нафта. Огледай маркучите по които идва нафтата, може да има някъде напукан маркуч и да взима въздух от там и да се връща нафтата към резервоара. Много трудно се намира този проблем. Може и от някой О - пръстен на кутията за горивният филтър да взима въздух, може и някой възвратен клапан да не държи и да се връща нафтата, не знам какво точно е устройството на Галанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 21 ноември 2014 Сподели Публикувано 21 ноември 2014 Компресия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 ноември 2014 Сподели Публикувано 22 ноември 2014 Провери дали стига ток до новите свещи, провери си и центровката на помпата за прескочил зъб, виж си и всички съединения за захранваща и обратна нафта, може да има някое напукано и да взема въздух от там . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.