Премини към съдържание

Галант турбо дизел 90кс.


Препоръчано мнение

Имам проблеми сутрин с паленето. С нови свещи сам на Денсо. Имам чувството че си изтърва нафтата. Моля ако може дайте съвет какво може да е.

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предната ми кола беше Пежо турбо дизел 90 коня. Имал съм подобни проблеми. За да не пали сутрин както трябва има няколко основни неща - хубав акумулатор, здрави свещи, горивен филтър(малко вероятно) и въздух в тръбите и маркучите за нафта. Огледай маркучите по които идва нафтата, може да има някъде напукан маркуч и да взима въздух от там и да се връща нафтата към резервоара. Много трудно се намира този проблем. Може и от някой О - пръстен на кутията за горивният филтър да взима въздух, може и някой възвратен клапан да не държи и да се връща нафтата, не знам какво точно е устройството на Галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали стига ток до новите свещи, провери си и центровката на помпата за прескочил зъб, виж си и всички съединения за захранваща и обратна нафта, може да има някое напукано и да взема въздух от там .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...