Премини към съдържание

"Дядото" се опитва да прегрява.


charislav

Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Наскоро на дядото му се пукна радиатора. Мъчих го с добавки, но само временно спираше теча. Предвид високата цена за нов радиатор взех от Мегапартс втора ръка. Оказа се само малко по-дебела питата му спрямо моя, но уж е от същия Галант. Сложихме го и карах две седмици без проблем.

 

Проблема се появи вчера като тръгнах за София, на магистралата. При скорост над 100км/ч. т.е постоянно натоварване, стрелката почва да подминава средата на скалата. Става постепенно, но видимо. Озадачих се, защото до сега НИКОГА стрелката не е подминавала средата. Всички с Галанти знаете как се заковава малко преди средата и не мърда.

Пускам парното на макс и след известно време стрелката се връща. Връща се и като намаля скоростта на 80-90км/ч.

Спирах, гледах перката - включва се и духа. Антифриз - има. Парно - има и то яко.

При градско каране няма проблем - стрелката заковава и не помръдва.

Капачката на радиатора си е неговата, т.е дойде си с нея(имам резервна от спукания)и явно си отваря, защото пълни в казанчето.

Дали е възможно водната помпа да прави магарии и дебита и да не е достатъчен?

 

Моля за някакви насоки и идеи!

Колата е тази от подписа. :drive:

 

Благодаря!

 

Поздрави!

 

 

Иван

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Наскоро на дядото му се пукна радиатора. Мъчих го с добавки, но само временно спираше теча. Предвид високата цена за нов радиатор взех от Мегапартс втора ръка. Оказа се само малко по-дебела питата му спрямо моя, но уж е от същия Галант. Сложихме го и карах две седмици без проблем.

 

Проблема се появи вчера като тръгнах за София, на магистралата. При скорост над 100км/ч. т.е постоянно натоварване, стрелката почва да подминава средата на скалата. Става постепенно, но видимо. Озадачих се, защото до сега НИКОГА стрелката не е подминавала средата. Всички с Галанти знаете как се заковава малко преди средата и не мърда.

Пускам парното на макс и след известно време стрелката се връща. Връща се и като намаля скоростта на 80-90км/ч.

Спирах, гледах перката - включва се и духа. Антифриз - има. Парно - има и то яко.

При градско каране няма проблем - стрелката заковава и не помръдва.

Капачката на радиатора си е неговата, т.е дойде си с нея(имам резервна от спукания)и явно си отваря, защото пълни в казанчето.

Дали е възможно водната помпа да прави магарии и дебита и да не е достатъчен?

 

Моля за някакви насоки и идеи!

Колата е тази от подписа. :drive:

 

Благодаря!

 

Поздрави!

 

 

Иван

.....въздух във системата, водна помпа, недостатъчен дебит на радиатора/запушен радиатор,капачка на радиатора......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...