charislav Публикувано 18 ноември 2014 Сподели Публикувано 18 ноември 2014 (редакция) Здравейте! Наскоро на дядото му се пукна радиатора. Мъчих го с добавки, но само временно спираше теча. Предвид високата цена за нов радиатор взех от Мегапартс втора ръка. Оказа се само малко по-дебела питата му спрямо моя, но уж е от същия Галант. Сложихме го и карах две седмици без проблем. Проблема се появи вчера като тръгнах за София, на магистралата. При скорост над 100км/ч. т.е постоянно натоварване, стрелката почва да подминава средата на скалата. Става постепенно, но видимо. Озадачих се, защото до сега НИКОГА стрелката не е подминавала средата. Всички с Галанти знаете как се заковава малко преди средата и не мърда.Пускам парното на макс и след известно време стрелката се връща. Връща се и като намаля скоростта на 80-90км/ч. Спирах, гледах перката - включва се и духа. Антифриз - има. Парно - има и то яко. При градско каране няма проблем - стрелката заковава и не помръдва.Капачката на радиатора си е неговата, т.е дойде си с нея(имам резервна от спукания)и явно си отваря, защото пълни в казанчето.Дали е възможно водната помпа да прави магарии и дебита и да не е достатъчен? Моля за някакви насоки и идеи! Колата е тази от подписа. Благодаря! Поздрави! Иван Редактирано 18 ноември 2014 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 ноември 2014 Сподели Публикувано 18 ноември 2014 Здравейте! Наскоро на дядото му се пукна радиатора. Мъчих го с добавки, но само временно спираше теча. Предвид високата цена за нов радиатор взех от Мегапартс втора ръка. Оказа се само малко по-дебела питата му спрямо моя, но уж е от същия Галант. Сложихме го и карах две седмици без проблем. Проблема се появи вчера като тръгнах за София, на магистралата. При скорост над 100км/ч. т.е постоянно натоварване, стрелката почва да подминава средата на скалата. Става постепенно, но видимо. Озадачих се, защото до сега НИКОГА стрелката не е подминавала средата. Всички с Галанти знаете как се заковава малко преди средата и не мърда.Пускам парното на макс и след известно време стрелката се връща. Връща се и като намаля скоростта на 80-90км/ч. Спирах, гледах перката - включва се и духа. Антифриз - има. Парно - има и то яко. При градско каране няма проблем - стрелката заковава и не помръдва.Капачката на радиатора си е неговата, т.е дойде си с нея(имам резервна от спукания)и явно си отваря, защото пълни в казанчето.Дали е възможно водната помпа да прави магарии и дебита и да не е достатъчен? Моля за някакви насоки и идеи! Колата е тази от подписа. Благодаря! Поздрави! Иван.....въздух във системата, водна помпа, недостатъчен дебит на радиатора/запушен радиатор,капачка на радиатора...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Питата отвън набита с мръсотия :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.