GreenY_RiZzLa Публикувано 7 ноември 2014 Сподели Публикувано 7 ноември 2014 Здравейте, колеги, имам един въпрос за климатика на колата. Тя е Галант 2.5, но я взех без компресора. Та въпроса ми е задължително ли трябва да взема компресор от 2.5 или ще стане и от 2.0, 2.4 и от дизела. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 ноември 2014 Сподели Публикувано 8 ноември 2014 Задължително от 2.5 трябва да вземеш .Даже ако ти няма и тръбопровода за ниското налягане от компресора, ако си с ляв волан, задължително от кола с ляв волан, защото на деснячките е с различна извивка и опира тръбата в хидравликата и не може да се монтира . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GreenY_RiZzLa Публикувано 8 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2014 Ok, благодаря, ще търся от 2.5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 8 ноември 2014 Сподели Публикувано 8 ноември 2014 Аз така мислех да си монтирам на 1.8 Галанта 4g93 и се оглеждах за части, но се сблъсках с този проблем. Даже май останах с впечатление, че може да се ползват и компресори от други двг., но закрепването - крепежната планка и т.н. е специфична за всеки двигател и не можах да си намеря за моя. Правилно ли съм разбрал - това ли са основните разлики, свързани с компресора? И само от друг същия двигател ли ще стане?(Или трябва да е от точно същия модел кола? - по-скоро въпросът ми е към какви коли да се насоча за донор.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Задължително от 2.5 трябва да вземеш .Даже ако ти няма и тръбопровода за ниското налягане от компресора, ако си с ляв волан, задължително от кола с ляв волан, защото на деснячките е с различна извивка и опира тръбата в хидравликата и не може да се монтира . Абе аз като го гледах, навсякъде по сайтовете ми даваше, че е еднакъв с тоя на дизела (еднакъв партномер). Ся не съм ги сравнявал в реалния свят и не знам дали е истина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 ноември 2014 Сподели Публикувано 11 ноември 2014 Абе аз като го гледах, навсякъде по сайтовете ми даваше, че е еднакъв с тоя на дизела (еднакъв партномер). Ся не съм ги сравнявал в реалния свят и не знам дали е истина. Не ти трябва реален свят, сравни им само ремъците и ще се сетиш . При дизела е 5 канален, при 2.5 е 6 канален или пистов, както ти е по лесно ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.