tursq 4asti Публикувано 29 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2014 Няма агу Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 3 декември 2014 Сподели Публикувано 3 декември 2014 Лампата чек енджин свети ли? Дали ако влиза въздух примерно от някъде освен от дросела ще беднее сместа и да не достига гориво примерно...това ме съмнява защото ако дърпа въздух от някъде можеби ще вдига обороти на място. Да не би ремъка да е прескочил зъб и да не успява да влиза колкото трябва гориво въздушна смес заради нарушено газоразпределение. Колкото повече аргументи даваш толкова е по лесно да ти се помогне. Пробва ли с откачане на буксата на дебитомера...тая кутиика в маркуча за въздуха дето седи преди дросела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 декември 2014 Сподели Публикувано 4 декември 2014 Лампата чек енджин свети ли? Дали ако влиза въздух примерно от някъде освен от дросела ще беднее сместа и да не достига гориво примерно...това ме съмнява защото ако дърпа въздух от някъде можеби ще вдига обороти на място. Да не би ремъка да е прескочил зъб и да не успява да влиза колкото трябва гориво въздушна смес заради нарушено газоразпределение. Колкото повече аргументи даваш толкова е по лесно да ти се помогне. Пробва ли с откачане на буксата на дебитомера...тая кутиика в маркуча за въздуха дето седи преди дросела.Лампата не се казва чек енджин, а джеки чан, :lol: близки са по произношение и за това ги бъркаш .:D Като я види човека да свети и него го боли главата ..http://forum.mazdabg...le.php?id=21128 И аз бих заложил на дебитомер или грешна центровка, но колегата не казва каква точно е каризмата, може и да няма дебитомер .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 5 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2014 1,8 GLX и мисля че има дебитомер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 5 декември 2014 Сподели Публикувано 5 декември 2014 Това за което гворя дебитомер ли е какво е точното му наименование не може ли да му откачи буксата и да пробва да запали и да види как ще е...или... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 5 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2014 (редакция) Дебитометра когато го откача, колата почти изгасва и пак не иска да вдигне повече от 4000 оборота. Редактирано 5 декември 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 9 декември 2014 Сподели Публикувано 9 декември 2014 Написах тука за ремъка ама никой не казва-да не да е прескочил зъб...и изобщо какви са симптомите ако прескочи зъб. Мисля за това понеже знам че има спортни валове с по големи градуси на пълнене и испускане на газовете...мисълта ми е да не би да е прескочил ремъка и да не може да ппъли добре цилиндрите...? Изобщо се бърка газоразпределението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 9 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2014 Ако прескочи неможе да вдигне повече от 60 клм-ч Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 10 декември 2014 Сподели Публикувано 10 декември 2014 Направо става досиетата Х тука с тая кола...не можем да разгадаем проблема и лошото е че майсторите и те не са писали скоро. Чудя се кое остана да като причина. Свещите каза че си ги сменил...иначе по тях може поне да се разбере дали ходи достатъчно гориво или не. Ако има достатъчно гориво вече мисля,че е редно са ггледт токовете и дали може достатъчните гориво и въздух да се запалват когато трябва и да изгарят както трябва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 10 декември 2014 Сподели Публикувано 10 декември 2014 Тея коли имат ли датчик за положението на дросела...забравих да питам знаещите, че ако има залагам сега на това. Просто симптомите са такива...не се форсира колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 11 декември 2014 Сподели Публикувано 11 декември 2014 За TPS говоря...и за момента за друго не се сещам, а и според мене е много вероятно тука да и проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 11 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2014 (редакция) Къде се намира и как изглежда? Редактирано 11 декември 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 12 декември 2014 Сподели Публикувано 12 декември 2014 Точно не знам но със сигурнос е или на самия дросел което по вероятно понеже все пак отчита колко е отворена клапата или някъде около дросела. Гледай за няква букса по дросела. Тоя датчик както казах отчика колко е отворена клапата. Ако не работи колата не може да се изреже, защото ти даваш газ и клапата се отваря но какво отчита датчика само той си знае. Примерно датчика си мисли че клапата е отворена наполовина а ти всъщност ще изсъртиш газта от натискане...и все пак това е предположение и не казвам че 100% там е проблема. А между другото опитвал ли си да дадеш газ направо от дросела...да не би да е хлабаво жилото за газта...въпреки че не ми се вярва но все пак... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 23 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2014 Ще погледна благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tursq 4asti Публикувано 29 март 2015 Автор Сподели Публикувано 29 март 2015 (редакция) Реших проблема махнах калъфа на акумулаторът и сега вече взима достатъчно въздух. Редактирано 29 март 2015 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.