Премини към съдържание

Купувам десен тампон двигател


san4o pansa

Препоръчано мнение

Колеги,търся читав десен тампон за мотора на Каризмичката...Колата е 1.8мпи 96'.седан.От Гди не става на 100%,за 1.6 незнам,по компетентните да кажат.

Очаквам предложения,щото тази кола не спря да чука вдясно...

0895967164......0878259373 Камен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такъв ли е тампона .

 

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/101/14859.JPG

 

Дай номер на рамата, да видим що така не става от ГДИ ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такъв ли е тампона .

 

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/101/14859.JPG

 

Дай номер на рамата, да видим що така не става от ГДИ ..:)

Да,прилича.Имах ГДИ за части и тампоните имаха видима разлика...На моя часта която е за купето има чупка самия тампон,аГДИ е прав захвата..

XMCSNDA2AVF002922

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е моя тампон

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е моя тампон

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,прилича.Имах ГДИ за части и тампоните имаха видима разлика...На моя часта която е за купето има чупка самия тампон,аГДИ е прав захвата..

XMCSNDA2AVF002922

И от 1.6 не стават на твоята, твоят е като този който съм качил по горе и е само за 1.8 МПИ .

Ще трябва да търсиш само от такава Каризма и дано да намериш, че са малко рядкост с този мотор, защото нов тампон е над 200 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега това не е ли твоят тампон:

 

http://mitsubishito.com/index.php?route=product/product&product_id=608

 

Доставката му е два дена към мен. Има наличност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега това не е ли твоят тампон:

 

 

Не е Сашо, този е за дизелите и тялото му е по дълго, отворите за болтовете на планката са по изнесени, ще му напъне двигателя у лЕво ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е Сашо, този е за дизелите и тялото му е по дълго, отворите за болтовете на планката са по изнесени, ще му напъне двигателя у лЕво ..:)

 

Да Марине, възможно е да е така, по принцип този тампон е за дизела, но колегата може да смени само тампона, и да си ползва стойката.Ще му излезе доста по-евтино. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес случайно разчетох номера му-MR244399N

Цяла работа е че никой майстор досега не се сети че чукането може да не е от ходовата част,а съм почти сигурен че няма какво друго да ми чука така поради простата причина че шарнири,биалетки,кормилни накрайници,тампони стаб щанга са нови,а всичко останало е сменяно по два или три пъти с мойте си части за тестване откъде е това чукане...Луда работа...

Всичко е здраво!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

но колегата може да смени само тампона, и да си ползва стойката.Ще му излезе доста по-евтино. :)

Не съм на 100% сигурен, но все си мисля, че на дизела тампона е с по голям диаметър ..

Ще трябва първо да се мери ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето друга снимка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги за помощта!Намерих читав тампон втора ръка,предималко го монтирах,тествах колата и резулата е налице!Няма чукане,тракане и т.н.Всички разходи и главоболия бяха заради този тампон И МАЙСТОРИ КОИТО КАРАХА КОЛАТА и търсеха проблема в ходовата част!!! :icon_censored:

Всичко добро колеги,и не забравяйте че решението на проблем може да се окаже много просто...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...