Премини към съдържание

Колт 1.3 - Не пали при студен двигател


Geroff

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Имам Колт 1.3i GLX (75hp/1997). От известно време не може да запали на студен двигател, върти стартера но до там, трябва да натискам педала на газта за да запали, а като запали трябва да държа педала на газста в противен случай гасне /оборотите падат на момента до 0/ и после е още по-трудно да запали. Направена е диагностика, всичко е в норми, даде само грешка 41 на инжекторите. Има ГУ, но проблема го прави и на бензин и на гас.

 

Също така като запали... чува се припукване на двигатела докато го държа в 1500-2000 оборота. След като колата влезе в работна температура, няма никакъв проблем нито с паленето, нито припуква. Някаки идеи в какво може да се състой проблема ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравей колега. Аз имам подобен проблем. Докато загрее оборотите са ми нестабилни. Ходих на елкон питах кой ли не нищо не можаха да ми кажат само си загубих времето. Сменях ламбда сонда, чистих датчици и нищо. Сега ми дадоха идея за EGR клапана и ми се струва много вероятно да е от него. Един майстир ми каза да проверя и МИВЕК клапана. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте,

 

Имам Колт 1.3i GLX (75hp/1997). От известно време не може да запали на студен двигател, върти стартера но до там, трябва да натискам педала на газта за да запали, а като запали трябва да държа педала на газста в противен случай гасне /оборотите падат на момента до 0/ и после е още по-трудно да запали. Направена е диагностика, всичко е в норми, даде само грешка 41 на инжекторите. Има ГУ, но проблема го прави и на бензин и на гас.

 

Също така като запали... чува се припукване на двигатела докато го държа в 1500-2000 оборота. След като колата влезе в работна температура, няма никакъв проблем нито с паленето, нито припуква. Някаки идеи в какво може да се състой проблема ?

.....проблема ти е комплексен и не е един........трудното палене най вероштно идва от позапушени инжектори,когато позагрее мотора, този проблем го няма , пали си нормално.....другия проблем е дистрибуторна капачка и палец......това едно , и другото - не ви работи стъпковия мотор за празния ход......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога ли да се намеся с един въпрос към Dj-я:

Ако стъпковия мотор дава 40 ома на всички намотки, означава ли че е за смяна? И дали от това държи нестабилни обороти на студен старт?

 

ПП: Ако колегите имат желание да си премерят стъпковия мотор, ето тук в пост 12 можете да прочетете аз как го направих...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога ли да се намеся с един въпрос към Dj-я:

Ако стъпковия мотор дава 40 ома на всички намотки, означава ли че е за смяна? И дали от това държи нестабилни обороти на студен старт?

 

ПП: Ако колегите имат желание да си премерят стъпковия мотор, ето тук в пост 12 можете да прочетете аз как го направих...

.....40 ома е в нормите и не е за смяна ,освен ако нещо механично има проблем.......но може да е 40 ома и пак да не работи мотора, тогава е от ЕКУ-то или драйвера за упр. на МПХ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здрaвейте, aз също имaх същите проблеми с моя Колт, но нaй-после ги отстрaних. Окaзa се клaпaнa който регулирa нaлягaнето нa бензинa. След подмянaтa му, Колтa вече пaли сутрин нa четвърт и държи нормaлни и стaбилни обороти. Дaно съм бил полезен нa някой от колегите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...