Geroff Публикувано 24 септември 2014 Сподели Публикувано 24 септември 2014 Здравейте, Имам Колт 1.3i GLX (75hp/1997). От известно време не може да запали на студен двигател, върти стартера но до там, трябва да натискам педала на газта за да запали, а като запали трябва да държа педала на газста в противен случай гасне /оборотите падат на момента до 0/ и после е още по-трудно да запали. Направена е диагностика, всичко е в норми, даде само грешка 41 на инжекторите. Има ГУ, но проблема го прави и на бензин и на гас. Също така като запали... чува се припукване на двигатела докато го държа в 1500-2000 оборота. След като колата влезе в работна температура, няма никакъв проблем нито с паленето, нито припуква. Някаки идеи в какво може да се състой проблема ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo122 Публикувано 5 ноември 2014 Сподели Публикувано 5 ноември 2014 Здравей колега. Аз имам подобен проблем. Докато загрее оборотите са ми нестабилни. Ходих на елкон питах кой ли не нищо не можаха да ми кажат само си загубих времето. Сменях ламбда сонда, чистих датчици и нищо. Сега ми дадоха идея за EGR клапана и ми се струва много вероятно да е от него. Един майстир ми каза да проверя и МИВЕК клапана. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2014 Сподели Публикувано 25 ноември 2014 Здравейте, Имам Колт 1.3i GLX (75hp/1997). От известно време не може да запали на студен двигател, върти стартера но до там, трябва да натискам педала на газта за да запали, а като запали трябва да държа педала на газста в противен случай гасне /оборотите падат на момента до 0/ и после е още по-трудно да запали. Направена е диагностика, всичко е в норми, даде само грешка 41 на инжекторите. Има ГУ, но проблема го прави и на бензин и на гас. Също така като запали... чува се припукване на двигатела докато го държа в 1500-2000 оборота. След като колата влезе в работна температура, няма никакъв проблем нито с паленето, нито припуква. Някаки идеи в какво може да се състой проблема ?.....проблема ти е комплексен и не е един........трудното палене най вероштно идва от позапушени инжектори,когато позагрее мотора, този проблем го няма , пали си нормално.....другия проблем е дистрибуторна капачка и палец......това едно , и другото - не ви работи стъпковия мотор за празния ход...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 25 ноември 2014 Сподели Публикувано 25 ноември 2014 Аз мога ли да се намеся с един въпрос към Dj-я:Ако стъпковия мотор дава 40 ома на всички намотки, означава ли че е за смяна? И дали от това държи нестабилни обороти на студен старт? ПП: Ако колегите имат желание да си премерят стъпковия мотор, ето тук в пост 12 можете да прочетете аз как го направих... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2014 Сподели Публикувано 25 ноември 2014 Аз мога ли да се намеся с един въпрос към Dj-я:Ако стъпковия мотор дава 40 ома на всички намотки, означава ли че е за смяна? И дали от това държи нестабилни обороти на студен старт? ПП: Ако колегите имат желание да си премерят стъпковия мотор, ето тук в пост 12 можете да прочетете аз как го направих........40 ома е в нормите и не е за смяна ,освен ако нещо механично има проблем.......но може да е 40 ома и пак да не работи мотора, тогава е от ЕКУ-то или драйвера за упр. на МПХ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro_88 Публикувано 28 януари 2015 Сподели Публикувано 28 януари 2015 Здрaвейте, aз също имaх същите проблеми с моя Колт, но нaй-после ги отстрaних. Окaзa се клaпaнa който регулирa нaлягaнето нa бензинa. След подмянaтa му, Колтa вече пaли сутрин нa четвърт и държи нормaлни и стaбилни обороти. Дaно съм бил полезен нa някой от колегите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.