Премини към съдържание

Втора ръка Галант с газов инжекцион или ТД


Gman

Препоръчано мнение

Нищо му няма от газта. Дори да стане негоден след 2 години, при сегашните цени на бензина, газта и на употребяван двигател, 2 години на газ са достатъчни за спестяване на средства, с които може да се смени двигателя и да остане една шапка пари отгоре.

Пример: за две години се изминават 10 000 км.; това на бензин значи около 2500 лева само за горивото бензин; На газ да са 1300. Един двигател е 5-600 лева да се вземе от кола за части. Слагам 1000 лева другия двигател да влезе на мястото на счупения (който няма да мръдне за това време!) и ти остават 300. Това е само за 10 000 км.

Галант на газ може да мине почти същите километри както и ако се кара на бензин. Щом му сменяш маслото, масления филтър, въздушния филтър, горивния филтър, свещите, щом е настроен да работи на газ без неправилно горене, той ще си върви и върви, и върви ... и върви :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питам дали двигателя няма да е отишъл вече. И дали с малко грижи ще се кара нормално?

 

Ако си купуваш Опел,да се притесняваш за клапаните,ама и аз ти казвам,тия са дебели и не прегарят. Обаче защо ли ми се струва,че питаш и се вайкаш и мислиш да вземеш някой кош за 2500 лева и да си мислиш,че няма да му смениш нищо и няма да има нещо развалено,тънка сметка ли си правиш или просто питаш ей така да знаеш ? Защото все още има части по тая кола,които се взимат втора ръка,иначе не можеш да си ги позволиш или да можеш,ще си купиш поне още няколко Галанта за тия пари (рейка например) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си купуваш Опел,да се притесняваш за клапаните,ама и аз ти казвам,тия са дебели и не прегарят. Обаче защо ли ми се струва,че питаш и се вайкаш и мислиш да вземеш някой кош за 2500 лева и да си мислиш,че няма да му смениш нищо и няма да има нещо развалено,тънка сметка ли си правиш или просто питаш ей така да знаеш ? Защото все още има части по тая кола,които се взимат втора ръка,иначе не можеш да си ги позволиш или да можеш,ще си купиш поне още няколко Галанта за тия пари (рейка например) .

 

Питам просто да знам, иначе съм наясно с това, че като си я купя ще има да се върши работа по нея и да се дават пари. Аз нямах предвид, че двигателя отива за 2 години, това си е абсурд, но исках да знам дали няма да има нещо по сериозно по него като проблем. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!

Първо ти пожелавам да си намериш хубава и здрава кола, и да нямаш проблеми. Ясно е ,че колите втора ръка имат кусури. Това което мога да кажа и се надявам да ти влезе в употреба е следната:

 

Колт е хубав автомобил . С него печелиш икономия и места за паркиране в градовете, това му е и целта на него. На дълъг път още икономия, но това си е малка кола. Дългия път е за големи коли.

 

Каризма е също много добър автомобил. При нея печелиш по-спортно каране. Тази кола е спрямо купето си с по-твърдо окачване. Изключителен старт и пъргавина има. При висока скорост на дълъг път сам забелязал ,че трябва да си със над 130 да не кажа над 140 и тя залепва за пътя. Такава аеродинамика има , но няма комфорта на голяма кола.

 

Галант е изключителен автомобил за голям пробег. При него имаш главно комфорт при шофирането и естествено при големия двигател се усеща осезателно мощта под капака. Не е като Колт да го завреш във всяка дупка за да паркираш. Не е и икономичен като него. Не е като Каризма да усещаш пътя под тебе. Това си е лимузината на МИЦУБИШИ.

Бих казал ,че неговото обслужване е най-скъпото от изредените до тук.

 

Галант има няколко агрегата както знаеш вече.

Дизел 90кс, бензин 2,0 136 кс, GDI 2,4 150кс, 2,5 163кс.

Всички са добри!

Дизела е супер ако ме питаш. Но всички дизели на която и да е марка стигнат ли до ремонт става страшно. По - добре ги хвърляй. При тях карането трябва да е внимателно и нежно .Защото ако си груб и ги зориш .Няма да мине много време и се почва. Основно спукани глави и смяна на колянов вал.

Бензин, трябва да разбереш дали ще пътуваш на дълъг път много или не. За града основно бих ти препоръчал 2,0 двигателя. За дълъг път 2,5.

За газ аз съм се отказал да я ползвам от 9 години. Стигнал съм до извода ,че като я сложиш всичките икономии ,които правиш веднага заминават за газовата или за инжектори и пр. Ако колата е с поставена газова става но да я слагам след като я купя, не. Ако колата е на 3,4,5 бих сложил газ в противен случай не. Това са си моите съображения.

За поставянето на газови има колеги ,които са по-компетентни от мен кой двигател е най-подходящ за това.

Аз лично имам Галант 2.0, 2.5, 2.5тт ,каризма 1.8, лансър 2.0 дизел. Разделих се с кратко ползване на Галант дизел. Харесвам ги всичките но 2,5 ми е любим за шофиране.

Поздрави. :drinks:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тоя ремонт на дизела,ако казваш страшно,не знам ако разбереш колко евтино ще ти излезе да ремонтираш нов двигател помпа-дюза или любимата ми помпа Лукас,там цените са прекалено "изтънчени" и за моя джоб . Както казвам понякога,не съм толкова богат,че да карам дизелова кола,а на двигателя на Галанта какво му има,обикновен предкамерен турбо дизел,лесен за ремонт и поддръжка. Е,ако я докараш до спукана глава вече ще имаш малка дупка в бюджета,иначе си супер мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не говорим да я закараш на майстор и той да ти каже какво ще се случи и да закърпи как му дойде. После да се чудиш а защо надува ,защо вдига температура. Нали я ремонтираха и да ти развиват теория на вероятностите. И накрая да я продадеш защото неможеш да разбереш какво става. Мога да ти кажа ,че дизела е много различен двигател по прецизност от бензина. И работи в много различно натоварване. Ако не разбира майстора или не го направи прецизно както му е реда всичко свършва и излизат най не очаквани проблеми. И в крайна сметка частите за дизел какъвто и да е са по - скъпи от бензиновия. Като говорим за самия двигател, а не за периферни възли в него. Като помпи и съединители или пък турбини. Аз мога да ти кажа ,че много уважавам чистия дизел - без турбо и прочие. Всички следващи дизели са си потенциални мъртъвци. Както и бензиновите животни пълни с турбо охлюви и електроника.

Това си е един перфектно измислен двигател. Но дойде ли време да прави драми не е за предпочитане да се гъбаркаш с него. Предполагам знаеш че един и същи клас двигател дизел и бензин ,дизеловия е по-тежък. Но предлагам да не влизаме в детайли и чертожни характеристики на машините.

Поздрави :drinks:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста изчерпателни отговори, накараха ме да се замислям. Да ви питам: Колта и Каризмата толкова ли твърдо возят, че на дълъг път не се търпи? Ако не си намеря Галант с ГИ, може да погледна и тях двете. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не колега не е толкова твърдо. Просто всяка кола от трите има предназначение! Колта е градска кола. Каризмата си е и за града и за дълъг път. Но няма возията на Галант. Просто по-твърдо вози. Колата е да обхване хората които нямат пари за 2 коли. И е средно решение. Ето един линк на Галант по който ми заминаха очите и нито имам пари свободни нито място да си го прибера вкъщи

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=32137 Казвам ти тази кола си заслужава всяка стотинка. :icon_thumbup: И не го казвам защото е от форума. Тя просто е прекрасна. :first:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някои да каже по въпроса за закупуване на втора ръка с вече вградено газово? Ако не е нещо на 2 и нагоре години няма ли да става за каране още? :mitsu-smiley:

 

Защо да не става ? Стига да е сложен хубав газов инжекцион не представлява никакъв проблем. За мен газта е предимство и го предпочитам пред дизелов автмобил :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...