Yavor D. Публикувано 2 септември 2014 Сподели Публикувано 2 септември 2014 Здравейте, Имам Space Star 1.9 DID (102к.с. с двигател на рено). На скоро го обслужих (масла, ремъци... дори антифриза смених, че от 7г+ не беше бутан). Миналата седмица пътувах от София за Пловдив по магистралата. На около 20 км от Пловдив - колата почна да губи мощност. Все едно излизе адски силен вятър, но реално нямаше. Дръпнах скоростния лост и на свободна скорост натиснах педала на газта - двигателя не вдигна повече от 1500-2000 оборота и не ги поддържаше. Спрях в аварийната лента и проверих маркучите за охлаждането да не са твърди и антифриза - всичко наред. Като я спрях в Пловдив следи 3-4 часа престои проверих маслото - не е мръднало.На връщане нямаше никакъв проблем с колата. Сега ми трябва читава диагностика на колата в София да видим от какво е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 септември 2014 Сподели Публикувано 2 септември 2014 Здравейте, Имам Space Star 1.9 DID (102к.с. с двигател на рено). На скоро го обслужих (масла, ремъци... дори антифриза смених, че от 7г+ не беше бутан). Миналата седмица пътувах от София за Пловдив по магистралата. На около 20 км от Пловдив - колата почна да губи мощност. Все едно излизе адски силен вятър, но реално нямаше. Дръпнах скоростния лост и на свободна скорост натиснах педала на газта - двигателя не вдигна повече от 1500-2000 оборота и не ги поддържаше. Спрях в аварийната лента и проверих маркучите за охлаждането да не са твърди и антифриза - всичко наред. Като я спрях в Пловдив следи 3-4 часа престои проверих маслото - не е мръднало.На връщане нямаше никакъв проблем с колата. Сега ми трябва читава диагностика на колата в София да видим от какво е......чека светеше ли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavor D. Публикувано 2 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2014 .....чека светеше ли ?Не е светил, за това искам да видя във Log-a какво има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 септември 2014 Сподели Публикувано 2 септември 2014 Не е светил, за това искам да видя във Log-a какво има......тогаша си провери маркуча,който върви от турбото към тръбата на интеркулера, точно на коляното дали не се е сцепил...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 септември 2014 Сподели Публикувано 2 септември 2014 .....тогаша си провери маркуча,който върви от турбото към тръбата на интеркулера, точно на коляното дали не се е сцепил......И ако се е сцепил, на връщане към София се е самозалепил ли ? ..Най вероятно ЕГР-а е правил някакви мизерии по време на пътя .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 септември 2014 Сподели Публикувано 2 септември 2014 И ако се е сцепил, на връщане към София се е самозалепил ли ? ..Най вероятно ЕГР-а е правил някакви мизерии по време на пътя .........ако беше ЕГР-а, щеше да му светне лампичката, защото в него има датчик за положението му,но може и друго нещо да е, не казвам че е от маркуча точно, казах да провери и това нещо....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 септември 2014 Сподели Публикувано 3 септември 2014 То и аз не казвам, че е непременно ЕГР-а . Но казах, че със сигурност не е от маркуч, защото няма как да се оправи сама колата, ако има спукано турбо- съединение ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yavor D. Публикувано 3 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2014 Т.е. и да го закача да се прочете LOG на компютъра... няма да разбера от къде е бил проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 септември 2014 Сподели Публикувано 3 септември 2014 Т.е. и да го закача да се прочете LOG на компютъра... няма да разбера от къде е бил проблема?.....Едва ли....ще го хванеш ако го закачите на професионален стенд и гледате реалните параметри на мотора....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 септември 2014 Сподели Публикувано 3 септември 2014 Е то не пречи лампата да е "побългарявана" .Но е възможно да е EGR или управляващия клапан на турбото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.