Премини към съдържание

Space Star 1.9 (103hp)


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Имам Space Star 1.9 DID (102к.с. с двигател на рено). На скоро го обслужих (масла, ремъци... дори антифриза смених, че от 7г+ не беше бутан). Миналата седмица пътувах от София за Пловдив по магистралата. На около 20 км от Пловдив - колата почна да губи мощност. Все едно излизе адски силен вятър, но реално нямаше. Дръпнах скоростния лост и на свободна скорост натиснах педала на газта - двигателя не вдигна повече от 1500-2000 оборота и не ги поддържаше. Спрях в аварийната лента и проверих маркучите за охлаждането да не са твърди и антифриза - всичко наред. Като я спрях в Пловдив следи 3-4 часа престои проверих маслото - не е мръднало.

На връщане нямаше никакъв проблем с колата.

 

Сега ми трябва читава диагностика на колата в София да видим от какво е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Имам Space Star 1.9 DID (102к.с. с двигател на рено). На скоро го обслужих (масла, ремъци... дори антифриза смених, че от 7г+ не беше бутан). Миналата седмица пътувах от София за Пловдив по магистралата. На около 20 км от Пловдив - колата почна да губи мощност. Все едно излизе адски силен вятър, но реално нямаше. Дръпнах скоростния лост и на свободна скорост натиснах педала на газта - двигателя не вдигна повече от 1500-2000 оборота и не ги поддържаше. Спрях в аварийната лента и проверих маркучите за охлаждането да не са твърди и антифриза - всичко наред. Като я спрях в Пловдив следи 3-4 часа престои проверих маслото - не е мръднало.

На връщане нямаше никакъв проблем с колата.

 

Сега ми трябва читава диагностика на колата в София да видим от какво е.

.....чека светеше ли ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е светил, за това искам да видя във Log-a какво има.

.....тогаша си провери маркуча,който върви от турбото към тръбата на интеркулера, точно на коляното дали не се е сцепил......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....тогаша си провери маркуча,който върви от турбото към тръбата на интеркулера, точно на коляното дали не се е сцепил......

И ако се е сцепил, на връщане към София се е самозалепил ли ? ..:)

Най вероятно ЕГР-а е правил някакви мизерии по време на пътя ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако се е сцепил, на връщане към София се е самозалепил ли ? ..:)

Най вероятно ЕГР-а е правил някакви мизерии по време на пътя ..

.......ако беше ЕГР-а, щеше да му светне лампичката, защото в него има датчик за положението му,но може и друго нещо да е, не казвам че е от маркуча точно, казах да провери и това нещо.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и аз не казвам, че е непременно ЕГР-а . Но казах, че със сигурност не е от маркуч, защото няма как да се оправи сама колата, ако има спукано турбо- съединение ..;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. и да го закача да се прочете LOG на компютъра... няма да разбера от къде е бил проблема?

.....Едва ли....ще го хванеш ако го закачите на професионален стенд и гледате реалните параметри на мотора.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то не пречи лампата да е "побългарявана" .Но е възможно да е EGR или управляващия клапан на турбото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...