Nencho.Dimitrov Публикувано 5 август 2014 Сподели Публикувано 5 август 2014 Изкажете мнение колеги !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 август 2014 Сподели Публикувано 6 август 2014 Изкажете мнение колеги !!!..........ами сменете маслото веднага с правилното за тази кола масло........сменете и филтъра, който е вътре в картера на кутията, постарайте се да източите възможно най много масло , тази кутия събира около 8-10 литра, но когато е суха,т.е. след ремонт кутията събира 13 литра......тъй като вие няма да можете да източите това количество масло ,има друг вариант и той е на два пъти да източите маслото и после да доливате ,и така 2 че дори и три пъти в рамике на 50 -100 км пробег......след това се молете всичко да е наред и дисковете да не са се изпекли вече..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nencho.Dimitrov Публикувано 6 август 2014 Автор Сподели Публикувано 6 август 2014 ..........ами сменете маслото веднага с правилното за тази кола масло........сменете и филтъра, който е вътре в картера на кутията, постарайте се да източите възможно най много масло , тази кутия събира около 8-10 литра, но когато е суха,т.е. след ремонт кутията събира 13 литра......тъй като вие няма да можете да източите това количество масло ,има друг вариант и той е на два пъти да източите маслото и после да доливате ,и така 2 че дори и три пъти в рамике на 50 -100 км пробег......след това се молете всичко да е наред и дисковете да не са се изпекли вече.....Колега четох че ако дисковете са се изпекли маслото е щяло да почернее , аз източих маслото то беше със нормалния си цвят да се надявам всичко да е ок Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 август 2014 Сподели Публикувано 6 август 2014 Колега четох че ако дисковете са се изпекли маслото е щяло да почернее , аз източих маслото то беше със нормалния си цвят да се надявам всичко да е ок ........зависи колко е нормален цвета на маслото,защото не е задължително когато маслото е черно , да са се изпекли дисковете.....може маслото да е с нормален цвят и пак да има кофти дискове......а температурата се повишава именно заради това, че дисковете буксуват вътре в кутията...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 6 август 2014 Сподели Публикувано 6 август 2014 задължително ли трябва да се сменя и филтъра при смяната на маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 август 2014 Сподели Публикувано 6 август 2014 задължително ли трябва да се сменя и филтъра при смяната на маслото?.......ако не е имало проблем, не, но аз бих препоръчал да се сменя на всеки 2-3 смени или на около 100 000 км. защото има отлагания от триещите се дискове и други детаили, които в един момент спират притока на маслото от картера към помпата а м/у тях седи филтъра.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nencho.Dimitrov Публикувано 12 август 2014 Автор Сподели Публикувано 12 август 2014 Колега възможно ли е помпата на скоростите за маслото да се е повредила защото когато оставя паджерото малко да постои и след това го запаля превключвам от паркинг на задна или на директна и чакам около 30 40 секунди да тръгне , давам газ форсира се и след малко тръгва без никакви проблеми ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nencho.Dimitrov Публикувано 13 август 2014 Автор Сподели Публикувано 13 август 2014 .......ако не е имало проблем, не, но аз бих препоръчал да се сменя на всеки 2-3 смени или на около 100 000 км. защото има отлагания от триещите се дискове и други детаили, които в един момент спират притока на маслото от картера към помпата а м/у тях седи филтъра....Колега възможно ли е помпата на скоростите за маслото да се е повредила защото когато оставя паджерото малко да постои и след това го запаля превключвам от паркинг на задна или на директна и чакам около 30 40 секунди да тръгне , давам газ форсира се и след малко тръгва без никакви проблеми ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 август 2014 Сподели Публикувано 13 август 2014 Колега възможно ли е помпата на скоростите за маслото да се е повредила защото когато оставя паджерото малко да постои и след това го запаля превключвам от паркинг на задна или на директна и чакам около 30 40 секунди да тръгне , давам газ форсира се и след малко тръгва без никакви проблеми ?....ако става въпрос за тази част - не, това е торка, но вътре в кутията има помпа, която не съм качил на сайта ми......но по принцип е възможно тя да дава ядове,но за това се мери наляганията и тогава се решава какво да се прави и не винаги се взима правилното решение ,тъй като може някой клапан да не ти сработва механично,ако не дава никакви грешки кутията..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nencho.Dimitrov Публикувано 14 август 2014 Автор Сподели Публикувано 14 август 2014 ....ако става въпрос за тази част - не, това е торка, но вътре в кутията има помпа, която не съм качил на сайта ми......но по принцип е възможно тя да дава ядове,но за това се мери наляганията и тогава се решава какво да се прави и не винаги се взима правилното решение ,тъй като може някой клапан да не ти сработва механично,ако не дава никакви грешки кутията.....Би трябвало масления радиатор отпред да е топъл а моя е наполовина студен и от там си помислих че маслото нециркулира добре и съответно ми светва лампата за температура на скоростите Благодаря за Отговорите ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 август 2014 Сподели Публикувано 14 август 2014 Би трябвало масления радиатор отпред да е топъл а моя е наполовина студен и от там си помислих че маслото нециркулира добре и съответно ми светва лампата за температура на скоростите Благодаря за Отговорите !.....ако е така, тогава свали радиатора и го промий, продухай и т.н. и виж какво ще е положението......също така, на входящия маркуч от ск. кутия към радиатора, налягането на маслото трябва да е около 2 атм. при празен ход ,на неутрална и заграла кутия.....ако е по малко, тогава проблема е вътре в кутията....по често срещан проблем е задръстен филтър в картера на кутията .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nencho.Dimitrov Публикувано 25 август 2014 Автор Сподели Публикувано 25 август 2014 .....ако е така, тогава свали радиатора и го промий, продухай и т.н. и виж какво ще е положението......също така, на входящия маркуч от ск. кутия към радиатора, налягането на маслото трябва да е около 2 атм. при празен ход ,на неутрална и заграла кутия.....ако е по малко, тогава проблема е вътре в кутията....по често срещан проблем е задръстен филтър в картера на кутията ....Колега , Възникна нов проблем при движение на директна скорост сам сменя скороста все едно натиска сам спирачка , след това задна скорост изчезва и джипа остава на 3-та скорост на тип-троник. Закачих го на диагностика на скоростите и показва следната грешка .. Ляв/Десен соленоиден вентил -(отворена верига).. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.