Премини към съдържание

Nencho.Dimitrov

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Panagurishte

Nencho.Dimitrov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега , Възникна нов проблем при движение на директна скорост сам сменя скороста все едно натиска сам спирачка , след това задна скорост изчезва и джипа остава на 3-та скорост на тип-троник. Закачих го на диагностика на скоростите и показва следната грешка .. Ляв/Десен соленоиден вентил -(отворена верига)..
  2. Би трябвало масления радиатор отпред да е топъл а моя е наполовина студен и от там си помислих че маслото нециркулира добре и съответно ми светва лампата за температура на скоростите Благодаря за Отговорите !
  3. Колега възможно ли е помпата на скоростите за маслото да се е повредила защото когато оставя паджерото малко да постои и след това го запаля превключвам от паркинг на задна или на директна и чакам около 30 40 секунди да тръгне , давам газ форсира се и след малко тръгва без никакви проблеми ?
  4. Колега възможно ли е помпата на скоростите за маслото да се е повредила защото когато оставя паджерото малко да постои и след това го запаля превключвам от паркинг на задна или на директна и чакам около 30 40 секунди да тръгне , давам газ форсира се и след малко тръгва без никакви проблеми ?
  5. Колега четох че ако дисковете са се изпекли маслото е щяло да почернее , аз източих маслото то беше със нормалния си цвят да се надявам всичко да е ок
  6. Здравейте колеги. Разходът на гориво драстично скочи нагоре. Потърсих причината, и установих, че има проблем с вакумите . Егр-клапана също не работеше, той е механичен Някой имал ли е такъв проблем?
×
×
  • Създаване...