Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Горивен филтър


Препоръчано мнение

Здравейте,искам да попитам някой сменял ли е горивен филтър на Спейс Рънър 2,4 GDI от 2000г.Къде се намира филтъра ,как изглежда или снимка и от къде може да се закупи в България.В Добрич ми предлагат този филтър H317WK ,но като го проверя в интернет излиза че не е за тази кола и не мога да разбера кой е точния модел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аналогично е както при Спейс Вагона, филтъра е вграден в кошницата на помпата...??...

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25006&st=0&p=244912&hl=+%E3%EE%F0%E8%E2%E5%ED%20+%F4%E8%EB%F2%FA%F0&fromsearch=1entry244912

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес получих нов горивен филтър,закарах колата в сервиз да го сменят и след смяната има нов проблем колата пали работи на място на ниски обороти но когато се опитат да я форсират оборотомера вдига до 2500...3000 оборота и след това угасва.Оставих я в сервиза но нещо не могат да разберат какво да я правят .Моля някой ако има някаква идея да помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес получих нов горивен филтър,закарах колата в сервиз да го сменят и след смяната има нов проблем колата пали работи на място на ниски обороти но когато се опитат да я форсират оборотомера вдига до 2500...3000 оборота и след това угасва.Оставих я в сервиза но нещо не могат да разберат какво да я правят .Моля някой ако има някаква идея да помогне.

Ниско налягане нагоривото.....вижте обратно какво сте правили по гор. филтър, дали сте закачили всичко по него , дали всичко е правилно направено и тогава пробвайте пак, ако и тогава не заработи, то замерете налягането на подкачващата помпа ( електрическата) колко атм. налягане прави.......работно - 3-3.5 атм. ,абсолютно - около 6 атм......ако всичко е ок, значи имате проблем с механичната помпа, която седи при мотора и е зацепена от разпр. вал или някоя дюза седи отворена......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих горивния филтър дали правилно са го сменили в сервиза всичко беше добре направено но пак не искаше да работи нормално двигателя, насочих се към помпата за високото налягане открих къде се намира филтърчето и едно малко като половин клечка за зъби поръчах си няколко смених го и ооо чудо колата работи като нова.Благодаря за ценните съвети на dj Tymbi и на Milen z,явно ще трябва само тук да питам за колата и за GDI двигателя щото като питам нещо в сервизите в Добрич все едно за космически кораб им говоря. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Искам и аз да попитам . купих си спейс рънър 1.8 бензин не е 4х4 ,имам проблем 1 с дюзите карах да ги чистят но не станаха в машината както и да е ще прявя другаде,интересуваме сега как да си сменя горивния филтер преди да наливам бензин , нз даже къде се намира , дайте малко хелп .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Колеги помагайте ,че ми побеля косата... спейс рънърчето си го съживих ... че беше зле . Смених горивен филтър който е зад въздушния филтър , с нова бензинова помпа НО изобщо не подава бензин , помпата и всичко в кошницата е проверене , дюзите са минали през ваничката , и все още не мога да я подкарам на бензин , моля за съвети и помощ , 1.8 , 122к.с само с предно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колега за рънърчето ако дюзите ти са проблем в мегапартс има за по 10-15 лв взимаш слагаш и излиташ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...