kesten Публикувано 19 Май 2014 Сподели Публикувано 19 Май 2014 (редакция) Здравейте!От дълго време имах желание да направя нещо по въпроса. Неприятно е сутрин през зимата да се "метнеш" на ледената седалка. Пробвах с отопляемите подложки за по 20-ина лева, но не ме кефеха. Вършат работа, но запалката винаги е заета, а и стоят малко размъкнато. Не отговарят на стила на колата. Купих си комплект за вграждане на WAECO (немски) за 120 лв. , но само за монтажа ми искаха 400 лв, копчетата са кръгли и така и не открих място за монтажа им. На средната ни конзола си има място за оригиналните и тя е приблизително квадратна. А и кой знае, къде щяха да ги включат и колко кабели да бъдат накълцани. При положение, че имаме изградена вече ел.инсталация. Поразрових се малко из форумите и се оказа, че има решение по въпроса и то на сносна цена. Трябват ви четири неща: 1. Реле - 26 лв 2. Кабел - 45 лв 3. Ключ - 40 лв втора употреба. Става от всички модели на Mitsubishi от 2005г. насам със сдвоен ключ. Разликата е малка и то в дизайна. 4. Вложките с нагревателни елементи. Цената е в широки граници Докато първите три са оригинални на Mitsubishi с партидните им номера, то нагревателите са от производител по желание. Препоръчвам да ползвате от реномиран производител, за да няма грешки. Релето се монтира елементарно. Отваря се капака за бушоните на ETACs-а, който е в купето, вляво от волана. Това е мястото му: А така е с монтирано вече: Следва поставянето на кабела. Разглобяването на средната конзола е лесно. Дърпате ръчната и изтегляте поставката за чаши нагоре. Отдолу изглежда така: Тук няма какво да объркате. Две от буксите се закачат на белите на снимката, а третата е за ключа , а четвъртата (Г-образна) е за запалката в подлакътника. Смяната и е малко неприятно, но не невъзможно трудно. Прилагам схема с реда на разглобяване на средната конзола: Необходими инструменти: -отвертка звезда и гедоре с вложка №10. На схемата кабела е с номер 6. Подменяте кабела, като ползвате скобите, за да го фиксирате. Сглобяването на конзолата вече е лесно Затваряте всичко и е време за първи тест. Ето и резултата нагледно: До тук е ОК. Остава да видим дали има напрежение и под седалките. Буксата е там и се открива лесно. Бутате седалката назад и в цепка на мокета я откривате: С мултицет замервате има ли напрежение между 1-4 и 2-4, като 4 е маса. 1 и 2 са за различните положения на ключа - low или high.От тук нататък предстои среща с тапицер и последен тест. Редактирано 19 Май 2014 от kesten 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2014 Сподели Публикувано 19 Май 2014 Страхотна тема, ама ключовете не са ли на обратно ? Иначе аз имам оригинално и изглежда точно така. Та както казах - страхотна тема. Ако откриеш как да го направим и за задните седалки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 19 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2014 Ключа влиза само по един начин. И за мен е странно положението, но явно се взима под внимание погледа на ползващите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2014 Сподели Публикувано 19 Май 2014 Сега като го каза, не съм заглеждал моя как е. Ще видя, може би имаш право. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 19 Май 2014 Сподели Публикувано 19 Май 2014 Сега като го каза, не съм заглеждал моя как е. Ще видя, може би имаш право. Обратно е ................ и при мен е така! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.