New Pajero 2014 Публикувано 26 април 2014 Сподели Публикувано 26 април 2014 (редакция) Здравейте колеги,Както виждате съм съвсем нов в този форум, защото досега не съм имал Митсубиши.Карал съм няколко джипа но на други марки, всички след 2002г.Сега искам да си купя това Паджеро което е в магазина - DID:200к.с., автомат, дълга база, изпълнение Instyle.Балканстар имат много добри промоции, ходих да говоря с дилъра и той разбира се ми каза, че от тази подобра кола няма...Така ми казаха и от Мерцедес, и от Тойота и от Ланд Ровер...Но те(горните) са доста по-скъпи, та за това съм се спрял на Митсубиши и искам да попитам за плюсове и минуси и дали си заслужава такава инвестиция и дали няма да съжалявам...Прочетох доста из форума, но повечето мнения са все за по-стария модел с по-слабия мотор.Най-напред ме интересува къде е произведен джипа - в Япония или другаде? Защото това според мен е доста показателно.Досега съм карал само 6-цилиндови дизели и съм много доволен, и незнам как се справя този двигател само с 4 цилиндъра, а същевременно с голяма кубатура - 3,2л.? Не е ли прекалено тромав? Разхода на тия 200 коня какъв е?Окачването надеждно ли е, има ли някакви слаби места? Защото имах с въздушно окачване и бях много доволен, но тук е с пружини.Скоростите са автомат, но не 6 или 7-степенен(както са вече на повечето други) а само 5-степенен. Това не е ли минус?Самата кутия чие производство е? ZF или друга? Прави ли проблеми? Супер селекта как е?Слушал съм какви ли не неща от "специалисти", които само са го виждали на картинка или са чували...Затова се обръщам към вас за съвет и мнение, като хора които са близо до марката и модела.Благодаря Редактирано 26 април 2014 от New Pajero 2014 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 април 2014 Сподели Публикувано 26 април 2014 Здравейте колеги,Както виждате съм съвсем нов в този форум, защото досега не съм имал Митсубиши.Карал съм няколко джипа но на други марки, всички след 2002г.Сега искам да си купя това Паджеро което е в магазина - DID:200к.с., автомат, дълга база, изпълнение Instyle.Балканстар имат много добри промоции, ходих да говоря с дилъра и той разбира се ми каза, че от тази подобра кола няма...Така ми казаха и от Мерцедес, и от Тойота и от Ланд Ровер...Но те(горните) са доста по-скъпи, та за това съм се спрял на Митсубиши и искам да попитам за плюсове и минуси и дали си заслужава такава инвестиция и дали няма да съжалявам...Прочетох доста из форума, но повечето мнения са все за по-стария модел с по-слабия мотор.Най-напред ме интересува къде е произведен джипа - в Япония или другаде? Защото това според мен е доста показателно.Досега съм карал само 6-цилиндови дизели и съм много доволен, и незнам как се справя този двигател само с 4 цилиндъра, а същевременно с голяма кубатура - 3,2л.? Не е ли прекалено тромав? Разхода на тия 200 коня какъв е?Окачването надеждно ли е, има ли някакви слаби места? Защото имах с въздушно окачване и бях много доволен, но тук е с пружини.Скоростите са автомат, но не 6 или 7-степенен(както са вече на повечето други) а само 5-степенен. Това не е ли минус?Самата кутия чие производство е? ZF или друга? Прави ли проблеми? Супер селекта как е?Слушал съм какви ли не неща от "специалисти", които само са го виждали на картинка или са чували...Затова се обръщам към вас за съвет и мнение, като хора които са близо до марката и модела.Благодаря .........в Япония е правен.......4 цилиндровия мотор е доста добър, комън рейл е и 200 коня е добра мощност ,но не очаквай чудеса..........не е тромав,но в сравнение с Мерцедес и БМВ с същата и отгоре кубатура е по маломощен,но за джип ( а не за подобие на джип -визирам БМВ,Ауди и МБ )си е пъргав и карането си е удоволствие......разхода градско е около 14-15л./100км и извънградско е около 10л./100км........Кутията е Айсин, производство в Япония, но в нея се използват технологии на 10 години вече.Това е и една от причините да е 5 степенна кутията.......Предимството на този джип в сравнение с другите е, юе имаш Супер селект раздатка , която е доста сериозна както по масивност ,надежност и здравина, така и по технологии и съвъряенство.......има 4 позиции, 2H,4H,4HLc и 4LLc,и отделно R/D lock,който се вкл. от отделно копче на таблото ,когато си само на 4LLc позиция..........за разлика от много други раздатки, тази навсякъде е със синхронизатори ,което си е голям +.......5 ст. кутия е доста гъвкава за това купе и спрямо мототра, нищо че е само 200 коня ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 26 април 2014 Сподели Публикувано 26 април 2014 щом ги имаш парите скачай с 2-та крака. все пак ще е гаранционен автомобил. предишния собственик на моето паджеро малко съжалява за смяната му с Х5 /ново/ защото стандарта в паджеро е екстра в другара марка, отделно перманентното 4х4 се е винаги в + на разхода.успех с покупката! ди-джея/Пламен/ ти е казал всичко друго Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuwait Публикувано 27 април 2014 Сподели Публикувано 27 април 2014 Карах Паджеро за 2 години до преди 2 седмици - рентакар . Ново произведено 2012 бензин 3.8 кубика 240 коня, бързи бавни блокаж, автомат . Двигател и трансмисия нямам забележки, бързо набира, пъргав, превключването на скоростите е бързо и не се чувства,. Управлението на кормилото е лесно и приятно. Окачването е нито меко нито твърдо - точно каквото трябва.Недостатъците: нещо не бяха балансирани гумите и над 100 почваше да тресе. След 4-5 балансирания и след като се поизтриха най-сетне успяха да ги докарат да не тресе.От време на време при напълно сух път започва да мига лампата за хлъзгав път и компютъра спира подаването на гориво. Колата изведнъж се спъва. Ако ти се случи да изпреварваш рисковано в това време - гориш. Най-често го правеше веднага след като заредя резрвоара до горе. Така и не разбрах каква е връзката между пълния резервоар и проблема със системата за поднасяне. Ходих няколко пъти да го гледат но нищо не намериха щото го прави рядко. Друг недостатък е че задната седалка е моного ниско поставена та коленете ти опират в ушите особено ако си висок. Страшно неудобна. Предните седалки се регулират и са удобни. Друго което не харесаш е че материалите в купето са доста евтини. Макар да беше с почти всички екстри и кожа не го чувствах луксозен. Сега карам Нисан патрул 2014 който е 10 класи по-луксозен вътре но пък е по-тежък и тромав. Мицубиши може и да са оправили интериора за модела 2014 не знам. Аз имам и личен Аутледър. Като заключение Мицубиши правят много добри коли в техническо отношение и по ходовата част и управление забележки нямам. Но интериора не е удобен и не е луксозен, изглежда доста стар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 април 2014 Сподели Публикувано 27 април 2014 Карах Паджеро за 2 години до преди 2 седмици - рентакар . Ново произведено 2012 бензин 3.8 кубика 240 коня, бързи бавни блокаж, автомат . Двигател и трансмисия нямам забележки, бързо набира, пъргав, превключването на скоростите е бързо и не се чувства, .......бих казал невероятна.......От време на време при напълно сух път започва да мига лампата за хлъзгав път и компютъра спира подаването на гориво. Колата изведнъж се спъва. Ако ти се случи да изпреварваш рисковано в това време - гориш. Най-често го правеше веднага след като заредя резрвоара до горе. Така и не разбрах каква е връзката между пълния резервоар и проблема със системата за поднасяне. Ходих няколко пъти да го гледат но нищо не намериха щото го прави рядко........проблема е може би софтуерен , а може и да е хардуерен, и се състои в това, че от време на време губи връзка м/у ЕКУ-то на мотора и ASC системата.......и съответно понякога отнема газта ...... Друг недостатък е че задната седалка е моного ниско поставена та коленете ти опират в ушите особено ако си висок. Страшно неудобна. Предните седалки се регулират и са удобни. Друго което не харесаш е че материалите в купето са доста евтини. Макар да беше с почти всички екстри и кожа не го чувствах луксозен. Сега карам Нисан патрул 2014 който е 10 класи по-луксозен вътре но пък е по-тежък и тромав. Мицубиши може и да са оправили интериора за модела 2014 не знам.ост ......въпрос на вкус колега, на мен лично ми допада интериора, харесва ми като стил и дизайн, но за качество на материалите съм съгласен, евтини са и примерно таблото подскача с 1 см. когато карам по павета или малки неравности,както и централната конзола......за задната седалка не знам ,и не ме интересува...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
New Pajero 2014 Публикувано 28 април 2014 Автор Сподели Публикувано 28 април 2014 Карах Паджеро за 2 години до преди 2 седмици - рентакар . Ново произведено 2012 бензин 3.8 кубика 240 коня, бързи бавни блокаж, автомат . Двигател и трансмисия нямам забележки, бързо набира, пъргав, превключването на скоростите е бързо и не се чувства,. Управлението на кормилото е лесно и приятно. Окачването е нито меко нито твърдо - точно каквото трябва.Това за скоростите, окачването и управлението ме радва, защото най-вероятно ще е така и при дизеловия вариант. Недостатъците: нещо не бяха балансирани гумите и над 100 почваше да тресе. След 4-5 балансирания и след като се поизтриха най-сетне успяха да ги докарат да не тресе. И това като че ли не е за притеснение, защото може причината да е в джантите или в крива гума... От време на време при напълно сух път започва да мига лампата за хлъзгав път и компютъра спира подаването на гориво. Колата изведнъж се спъва. Ако ти се случи да изпреварваш рисковано в това време - гориш. Това вече е малко притеснително... А дали се случва само при бензиновите или... Друго което не харесаш е че материалите в купето са доста евтини. Макар да беше с почти всички екстри и кожа не го чувствах луксозен. Сега карам Нисан патрул 2014 който е 10 класи по-луксозен вътре но пък е по-тежък и тромав. Е, ако можех щях да си взема РейджРовър - тогава лукса щеше да е над всичко, ама... Аз също съм имал Патрол и го продадох точно заради мудността му и "чуденето" като му подадеш газ. Като заключение Мицубиши правят много добри коли в техническо отношение и по ходовата част и управление забележки нямам. Но интериора не е удобен и не е луксозен, изглежда доста стар. Добре е че технически са добре като цяло, а интериора - ще го преглътнем. Малко ме притесняват думите на следващия колега, че таблото си търси място когато се кара по паваж!!! Ами ако се кара извън пътя трябва да го връзваме ли??! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 април 2014 Сподели Публикувано 28 април 2014 Малко ме притесняват думите на следващия колега, че таблото си търси място когато се кара по паваж!!! Ами ако се кара извън пътя трябва да го връзваме ли??!........ако искате, елате да ви покажа за какво става въпрос.........при оффроад каране не подскача.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuwait Публикувано 28 април 2014 Сподели Публикувано 28 април 2014 Не съм чувал колегите да се оплакват за светването на лампата за занасяне а във фирмата имаше над 100 паджерота. Може просто на мен да се е паднал такъв. Най вероятно е лоша връзка по кабелите. Вероятността и на теб да се случи е пренебрежимо малка. За двигателя и особено скорстната кутия -супер са. Преди година си купих ново инфинити FX35 и да ти кажа скорпстната кутия на Паджерото беше по-добра. На инфинитито като натисна педала до дупка първо отнема газта като спънат кон, превключва 2 скорости надолу и тогава тръгва като бясна. После превключването на скоростите нататък не се чувства вече, но това първоначално спъване много ме дразни. Също и като включиш от неутрална на D мисли към половин-една секунда и тогава включва. Народа почва да бибитка отзад. Не знам дали така трябва да бъде по дизайн, може би типа на скоростна кутия е такъв. При Паджерото като натисна педала до дупка веднага тръгва с ряз и после превключването на скоростите не се чувства, няма никакво спъване в началния момент. Също от неутрална на D превключва моментално. Не знам какъв тип скоростна кутия ползват но кефи. Аз му виках на Паджерото каубойски джип. А сега Патрула е като танк ама луксозен. С 400 коня не върви и наполовина толкова пъргаво колкото Паджерото с 240 коня. Може би като се разработи ще е по-добре. Щом не те притеснява интериора вземашй Паджерото , няма да съжаляваш. Ама все пак.направи по дълъг тест драйв да го почувстваш дали те кефи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
New Pajero 2014 Публикувано 29 април 2014 Автор Сподели Публикувано 29 април 2014 Аз му виках на Паджерото каубойски джип. А сега Патрула е като танк ама луксозен. С 400 коня не върви и наполовина толкова пъргаво колкото Паджерото с 240 коня. Може би като се разработи ще е по-добре. Щом не те притеснява интериора вземашй Паджерото, няма да съжаляваш. Ама все пак направи по дълъг тест драйв да го почувстваш дали те кефи. Колега ти явно за бензинови двигатели говориш..Аз в момента съм с LR Discovery-3, 190к.с.,6-цилиндров дизел-2,7л. и съм много доволен откъм динамика и скорост, или поне на мен ми харесва. В момента е на 155,ооокм. и нямам забележки, но е 2005г. и си мисля, че вече "става на възраст" и искам да си взема пак нещо по-ново. За возия и комфорт пък е прекрасен! Карах и новото Диско-4 с 256к.с. и 8-степенен автомат - ами какво да кажа - то е все едно че си в ракета, сега пък са пуснали с 298к.с. - това вече незнам какво ще е... Да, ама и цената е умножена почти по две в сравнение с Паджеро-то, и затова сега все повече гледам към него! Продавам си Диско-то и минавам на Митсубиши... таква ще е май...Ще се радвам и други колеги ако споделят своите мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 29 април 2014 Сподели Публикувано 29 април 2014 Аз също мога да се изкажа положително за бензиновото Паджеро,но дизела ми се вижда като трактор имам съсед с такова и мога да ти кажа,че не е очарован,напротив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kuwait Публикувано 29 април 2014 Сподели Публикувано 29 април 2014 (редакция) Еми аз съм писал че говоря за бензиновия двигател 3.8 литра . Дизелово паджеро не съм карал така че не мога да дам оценка. 2005 г. си купих пежо 307 дизел, беше с няколко хиляди по скъпо от бензиновото. Харчи към 6 л/100 и бях много доволен че съм на далавера. Обаче един ден седнах да сметна колко пари съм спечелил от икономията че карам дизел. Оказа се че по-скъпата цена на колата се изплаща от икономията на дизела за цели 70,000 км и чак след това съм на печалба. Е, наскоро вече излязох на печалба. Затова виж има ли разлика в цената на бензиновата и дизеловата версия и си направи сметка дали си заслужава да се гърбиш с дизел. Ако са на същата цена тогава е друга работа. От друга страна дизела има по голям въртящ момент който се постига на по-ниски обороти и добре дърпа. Ти си решаващ. Редактирано 29 април 2014 от Kuwait Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.