Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Както виждате съм съвсем нов в този форум, защото досега не съм имал Митсубиши.

Карал съм няколко джипа но на други марки, всички след 2002г.

Сега искам да си купя това Паджеро което е в магазина - DID:200к.с., автомат, дълга база, изпълнение Instyle.

Балканстар имат много добри промоции, ходих да говоря с дилъра и той разбира се ми каза, че от тази подобра кола няма...

Така ми казаха и от Мерцедес, и от Тойота и от Ланд Ровер...

Но те(горните) са доста по-скъпи, та за това съм се спрял на Митсубиши и искам да попитам за плюсове и минуси и дали си заслужава такава инвестиция и дали няма да съжалявам...

Прочетох доста из форума, но повечето мнения са все за по-стария модел с по-слабия мотор.

Най-напред ме интересува къде е произведен джипа - в Япония или другаде? Защото това според мен е доста показателно.

Досега съм карал само 6-цилиндови дизели и съм много доволен, и незнам как се справя този двигател само с 4 цилиндъра, а същевременно с голяма кубатура - 3,2л.? Не е ли прекалено тромав? Разхода на тия 200 коня какъв е?

Окачването надеждно ли е, има ли някакви слаби места? Защото имах с въздушно окачване и бях много доволен, но тук е с пружини.

Скоростите са автомат, но не 6 или 7-степенен(както са вече на повечето други) а само 5-степенен. Това не е ли минус?

Самата кутия чие производство е? ZF или друга? Прави ли проблеми? Супер селекта как е?

Слушал съм какви ли не неща от "специалисти", които само са го виждали на картинка или са чували...

Затова се обръщам към вас за съвет и мнение, като хора които са близо до марката и модела.

Благодаря :)

Редактирано от New Pajero 2014
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Както виждате съм съвсем нов в този форум, защото досега не съм имал Митсубиши.

Карал съм няколко джипа но на други марки, всички след 2002г.

Сега искам да си купя това Паджеро което е в магазина - DID:200к.с., автомат, дълга база, изпълнение Instyle.

Балканстар имат много добри промоции, ходих да говоря с дилъра и той разбира се ми каза, че от тази подобра кола няма...

Така ми казаха и от Мерцедес, и от Тойота и от Ланд Ровер...

Но те(горните) са доста по-скъпи, та за това съм се спрял на Митсубиши и искам да попитам за плюсове и минуси и дали си заслужава такава инвестиция и дали няма да съжалявам...

Прочетох доста из форума, но повечето мнения са все за по-стария модел с по-слабия мотор.

Най-напред ме интересува къде е произведен джипа - в Япония или другаде? Защото това според мен е доста показателно.

Досега съм карал само 6-цилиндови дизели и съм много доволен, и незнам как се справя този двигател само с 4 цилиндъра, а същевременно с голяма кубатура - 3,2л.? Не е ли прекалено тромав? Разхода на тия 200 коня какъв е?

Окачването надеждно ли е, има ли някакви слаби места? Защото имах с въздушно окачване и бях много доволен, но тук е с пружини.

Скоростите са автомат, но не 6 или 7-степенен(както са вече на повечето други) а само 5-степенен. Това не е ли минус?

Самата кутия чие производство е? ZF или друга? Прави ли проблеми? Супер селекта как е?

Слушал съм какви ли не неща от "специалисти", които само са го виждали на картинка или са чували...

Затова се обръщам към вас за съвет и мнение, като хора които са близо до марката и модела.

Благодаря :)

.........в Япония е правен.......4 цилиндровия мотор е доста добър, комън рейл е и 200 коня е добра мощност ,но не очаквай чудеса..........не е тромав,но в сравнение с Мерцедес и БМВ с същата и отгоре кубатура е по маломощен,но за джип ( а не за подобие на джип -визирам БМВ,Ауди и МБ )си е пъргав и карането си е удоволствие......разхода градско е около 14-15л./100км и извънградско е около 10л./100км........Кутията е Айсин, производство в Япония, но в нея се използват технологии на 10 години вече.Това е и една от причините да е 5 степенна кутията.......Предимството на този джип в сравнение с другите е, юе имаш Супер селект раздатка , която е доста сериозна както по масивност ,надежност и здравина, така и по технологии и съвъряенство.......има 4 позиции, 2H,4H,4HLc и 4LLc,и отделно R/D lock,който се вкл. от отделно копче на таблото ,когато си само на 4LLc позиция..........за разлика от много други раздатки, тази навсякъде е със синхронизатори ,което си е голям +.......5 ст. кутия е доста гъвкава за това купе и спрямо мототра, нищо че е само 200 коня ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

щом ги имаш парите скачай с 2-та крака. все пак ще е гаранционен автомобил.

предишния собственик на моето паджеро малко съжалява за смяната му с Х5 /ново/ защото стандарта в паджеро е екстра в другара марка, отделно перманентното 4х4 се е винаги в + на разхода.

успех с покупката!

ди-джея/Пламен/ ти е казал всичко друго :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карах Паджеро за 2 години до преди 2 седмици - рентакар . Ново произведено 2012 бензин 3.8 кубика 240 коня, бързи бавни блокаж, автомат . Двигател и трансмисия нямам забележки, бързо набира, пъргав, превключването на скоростите е бързо и не се чувства,. Управлението на кормилото е лесно и приятно. Окачването е нито меко нито твърдо - точно каквото трябва.

Недостатъците: нещо не бяха балансирани гумите и над 100 почваше да тресе. След 4-5 балансирания и след като се поизтриха най-сетне успяха да ги докарат да не тресе.

От време на време при напълно сух път започва да мига лампата за хлъзгав път и компютъра спира подаването на гориво. Колата изведнъж се спъва. Ако ти се случи да изпреварваш рисковано в това време - гориш. Най-често го правеше веднага след като заредя резрвоара до горе. Така и не разбрах каква е връзката между пълния резервоар и проблема със системата за поднасяне. Ходих няколко пъти да го гледат но нищо не намериха щото го прави рядко. Друг недостатък е че задната седалка е моного ниско поставена та коленете ти опират в ушите особено ако си висок. Страшно неудобна. Предните седалки се регулират и са удобни. Друго което не харесаш е че материалите в купето са доста евтини. Макар да беше с почти всички екстри и кожа не го чувствах луксозен. Сега карам Нисан патрул 2014 който е 10 класи по-луксозен вътре но пък е по-тежък и тромав. Мицубиши може и да са оправили интериора за модела 2014 не знам.

 

Аз имам и личен Аутледър.

 

Като заключение Мицубиши правят много добри коли в техническо отношение и по ходовата част и управление забележки нямам. Но интериора не е удобен и не е луксозен, изглежда доста стар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карах Паджеро за 2 години до преди 2 седмици - рентакар . Ново произведено 2012 бензин 3.8 кубика 240 коня, бързи бавни блокаж, автомат . Двигател и трансмисия нямам забележки, бързо набира, пъргав, превключването на скоростите е бързо и не се чувства,

 

.......бих казал невероятна.......

От време на време при напълно сух път започва да мига лампата за хлъзгав път и компютъра спира подаването на гориво. Колата изведнъж се спъва. Ако ти се случи да изпреварваш рисковано в това време - гориш. Най-често го правеше веднага след като заредя резрвоара до горе. Така и не разбрах каква е връзката между пълния резервоар и проблема със системата за поднасяне. Ходих няколко пъти да го гледат но нищо не намериха щото го прави рядко.

.......проблема е може би софтуерен , а може и да е хардуерен, и се състои в това, че от време на време губи връзка м/у ЕКУ-то на мотора и ASC системата.......и съответно понякога отнема газта ......

 

 

 

 

Друг недостатък е че задната седалка е моного ниско поставена та коленете ти опират в ушите особено ако си висок. Страшно неудобна. Предните седалки се регулират и са удобни. Друго което не харесаш е че материалите в купето са доста евтини. Макар да беше с почти всички екстри и кожа не го чувствах луксозен. Сега карам Нисан патрул 2014 който е 10 класи по-луксозен вътре но пък е по-тежък и тромав. Мицубиши може и да са оправили интериора за модела 2014 не знам.

ост

 

......въпрос на вкус колега, на мен лично ми допада интериора, харесва ми като стил и дизайн, но за качество на материалите съм съгласен, евтини са и примерно таблото подскача с 1 см. когато карам по павета или малки неравности,както и централната конзола......за задната седалка не знам ,и не ме интересува......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карах Паджеро за 2 години до преди 2 седмици - рентакар . Ново произведено 2012 бензин 3.8 кубика 240 коня, бързи бавни блокаж, автомат . Двигател и трансмисия нямам забележки, бързо набира, пъргав, превключването на скоростите е бързо и не се чувства,. Управлението на кормилото е лесно и приятно. Окачването е нито меко нито твърдо - точно каквото трябва.

Това за скоростите, окачването и управлението ме радва, защото най-вероятно ще е така и при дизеловия вариант.

 

Недостатъците: нещо не бяха балансирани гумите и над 100 почваше да тресе. След 4-5 балансирания и след като се поизтриха най-сетне успяха да ги докарат да не тресе.

 

И това като че ли не е за притеснение, защото може причината да е в джантите или в крива гума...

 

От време на време при напълно сух път започва да мига лампата за хлъзгав път и компютъра спира подаването на гориво. Колата изведнъж се спъва. Ако ти се случи да изпреварваш рисковано в това време - гориш.

Това вече е малко притеснително... А дали се случва само при бензиновите или...

 

Друго което не харесаш е че материалите в купето са доста евтини. Макар да беше с почти всички екстри и кожа не го чувствах луксозен. Сега карам Нисан патрул 2014 който е 10 класи по-луксозен вътре но пък е по-тежък и тромав.

 

Е, ако можех щях да си взема РейджРовър - тогава лукса щеше да е над всичко, ама... Аз също съм имал Патрол и го продадох точно заради мудността му и "чуденето" като му подадеш газ.

 

Като заключение Мицубиши правят много добри коли в техническо отношение и по ходовата част и управление забележки нямам. Но интериора не е удобен и не е луксозен, изглежда доста стар.

 

Добре е че технически са добре като цяло, а интериора - ще го преглътнем. Малко ме притесняват думите на следващия колега, че таблото си търси място когато се кара по паваж!!! Ами ако се кара извън пътя трябва да го връзваме ли??!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ме притесняват думите на следващия колега, че таблото си търси място когато се кара по паваж!!! Ами ако се кара извън пътя трябва да го връзваме ли??!

........ако искате, елате да ви покажа за какво става въпрос.........при оффроад каране не подскача....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал колегите да се оплакват за светването на лампата за занасяне а във фирмата имаше над 100 паджерота. Може просто на мен да се е паднал такъв. Най вероятно е лоша връзка по кабелите. Вероятността и на теб да се случи е пренебрежимо малка.

 

За двигателя и особено скорстната кутия -супер са. Преди година си купих ново инфинити FX35 и да ти кажа скорпстната кутия на Паджерото беше по-добра. На инфинитито като натисна педала до дупка първо отнема газта като спънат кон, превключва 2 скорости надолу и тогава тръгва като бясна. После превключването на скоростите нататък не се чувства вече, но това първоначално спъване много ме дразни. Също и като включиш от неутрална на D мисли към половин-една секунда и тогава включва. Народа почва да бибитка отзад. Не знам дали така трябва да бъде по дизайн, може би типа на скоростна кутия е такъв.

 

При Паджерото като натисна педала до дупка веднага тръгва с ряз и после превключването на скоростите не се чувства, няма никакво спъване в началния момент. Също от неутрална на D превключва моментално. Не знам какъв тип скоростна кутия ползват но кефи.

 

Аз му виках на Паджерото каубойски джип. А сега Патрула е като танк ама луксозен. С 400 коня не върви и наполовина толкова пъргаво колкото Паджерото с 240 коня. Може би като се разработи ще е по-добре. Щом не те притеснява интериора вземашй Паджерото , няма да съжаляваш. Ама все пак.направи по дълъг тест драйв да го почувстваш дали те кефи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз му виках на Паджерото каубойски джип. А сега Патрула е като танк ама луксозен. С 400 коня не върви и наполовина толкова пъргаво колкото Паджерото с 240 коня. Може би като се разработи ще е по-добре.

Щом не те притеснява интериора вземашй Паджерото, няма да съжаляваш.

Ама все пак направи по дълъг тест драйв да го почувстваш дали те кефи.

 

Колега ти явно за бензинови двигатели говориш..

Аз в момента съм с LR Discovery-3, 190к.с.,6-цилиндров дизел-2,7л. и съм много доволен откъм динамика и скорост, или поне на мен ми харесва. В момента е на 155,ооокм. и нямам забележки, но е 2005г. и си мисля, че вече "става на възраст" и искам да си взема пак нещо по-ново. За возия и комфорт пък е прекрасен! Карах и новото Диско-4 с 256к.с. и 8-степенен автомат - ами какво да кажа - то е все едно че си в ракета, сега пък са пуснали с 298к.с. - това вече незнам какво ще е...

Да, ама и цената е умножена почти по две в сравнение с Паджеро-то, и затова сега все повече гледам към него!

Продавам си Диско-то и минавам на Митсубиши... таква ще е май...

Ще се радвам и други колеги ако споделят своите мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мога да се изкажа положително за бензиновото Паджеро,но дизела ми се вижда като трактор имам съсед с такова и мога да ти кажа,че не е очарован,напротив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз съм писал че говоря за бензиновия двигател 3.8 литра . Дизелово паджеро не съм карал така че не мога да дам оценка.

 

2005 г. си купих пежо 307 дизел, беше с няколко хиляди по скъпо от бензиновото. Харчи към 6 л/100 и бях много доволен че съм на далавера. Обаче един ден седнах да сметна колко пари съм спечелил от икономията че карам дизел. Оказа се че по-скъпата цена на колата се изплаща от икономията на дизела за цели 70,000 км и чак след това съм на печалба. Е, наскоро вече излязох на печалба.

 

Затова виж има ли разлика в цената на бензиновата и дизеловата версия и си направи сметка дали си заслужава да се гърбиш с дизел. Ако са на същата цена тогава е друга работа. От друга страна дизела има по голям въртящ момент който се постига на по-ниски обороти и добре дърпа. Ти си решаващ.

Редактирано от Kuwait
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...