KAMIKADZE Публикувано 8 април 2014 Сподели Публикувано 8 април 2014 Здравейте,Нов съм във форума. Имам колт от 2011г. - взех го нов от Балканстар. Сега ми изтича гаранцията като цяло и исках да попитам дали някой има или знае от къде мога да си намеря някакъв "Technical Guide" или нещо от сорта. Имам голямото желание, както и възможност да си сменям сам маслото и филтрите, но не мога да намеря 3те филтъра. Ако някой има препоръки ще бъда много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 9 април 2014 Сподели Публикувано 9 април 2014 Здрасти и добре дошъл в отбора.Имаше някъде една тема в която има линк със repair manual , но не я виждам сега, ако някой знае къде е ще е супер да помогне.Относно филтрите е много лесно, отиваш във всеки магазин за части и си вземаш маслен, въздушен и за купето. Чистачки на Bosch , а филтрите по твой избор, аз ползвам предимно Knecht/Machle. Масленият е отпред под всмукателния колектор, въздушният е до акумулатора, а за купето е под жабката, сваля се една кора и след това един черен правоъгълен капак и филтъра излиза надолу. Лесно и приятно за занимавка. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 12 април 2014 Сподели Публикувано 12 април 2014 http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/ https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_all/einbau/HBOdGDUk.PDF Филтър купе. https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=1&ktlg_01_fzart=1&ktlg_01_fzkat=0&ktlg_01_mrksl=28&ktlg_01_mdrsl=30&ktlg_01_modsl=2&ktlg_subpage=02 Линковете ги давам заради каталога, никога не съм ползвал конкретната марка...Филтъра за маслото се сменя лесно, ама самото масло да се смени си е мацаница... за 10-15 лв. смяна според мен не си заслужава :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KAMIKADZE Публикувано 13 април 2014 Автор Сподели Публикувано 13 април 2014 Много ви благодаря. Супер сте. Тези дни като ми остане време ще се занимавам . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KAMIKADZE Публикувано 13 април 2014 Автор Сподели Публикувано 13 април 2014 МММм а така и така съм тук се сетих да питам и още нещо. Можете ли да ми кажете дали мога да си сложа хроматично огледало за задно виждане - затъмняващо се вечер да не ми светят. Имам датчик за дъжд за автоматични чистачки, който е под огледалото, което значи че трябва да има ток до там. Питам защото от Балканстар ми казаха че за този модел нямало такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 15 април 2014 Сподели Публикувано 15 април 2014 (редакция) Автоматично да се затъмнява, няма да. Но има палец който като го натиснеш и застава под ъгъл, където пак виждаш назад и е силно затъмнено и не ти светят. :icon_hmm: Редактирано 15 април 2014 от me4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 15 април 2014 Сподели Публикувано 15 април 2014 Линковете ги давам заради каталога, никога не съм ползвал конкретната марка... Пробвай ги. След няколко смени на различни маслени филтри бях най-доволен от техния и твърдо реших този път да си купя точно такъв. На Фиестата преди време ползвах MANN, после други от които не бях доволен и сега за Галанта пак си купих MANN. Сега ще ви опиша подробно впечатленията си от различни марки и пак ще се получи оффтопик (който иска да не го чете), но има нещо поучително в цялата история, та така..: Първо беше MOTORCRAFT (оригиналдъ) - естествено никакви забележки. После взех Champion (от EVRO-07). Champion-a го препоръчват в книжката Haynes (само дето техния Champion дали е като нашия..?) С Champion-a изкарах малко - до преди това с MOTORCRAFT независимо от престоя на колата маслото не се стичаше от него и когато запаля лампата угасваше почти моментално. С Champion-a на всяко палене след малко по-дълъг престой лампата угасваше чак след 4-5 сек.Много се издразних и го смених след няма и 300 км. с MANN-FILTER, към който нямах никакви забележки. Отново всичко си беше точно както си бях свикнал с MOTORKRAFT-a. На другата година си взех Kneht-Mahle - същата работа като с Champion-a. Ядосах се, четох из форуми.. Май повечето хора не намирали проблем в това. И май повечето филтри са така (не им държи обратната клапа) и не било уж проблем дето се стичало маслото и след запалване отнемало известно време докато се напълни.Примирих се, реших да не го сменям този път преждевременно и си карах с Kneht-а (купен от В&Д АУТО). Миналата седмица в петък отидох в кварталния магазин, в който преди 2 год. за пръв път ми бяха продали MANN-FILTER (иначе нямаше да попадна на тази марка изобщо) и им казах такъв и такъв, но задължително да е MANN-FILTER. - Нямало, скъпи били и не поръчвали.. (може би всеки филтър над 6 лв. е скъп?)- Питаха ме дали не искам UNICO. Ако толкова съм искал MANN можели да ми доставят за понеделник.. Но аз бях решил да сменям маслото в събота. И влязох в сайта на производителя да гледам дистрибутори за България - няколко фирми. Търсих по сайтовете им, но се оказа, че никой от тях няма публично достъпен списък с артикули и цени. Обадих се в Косер (един от големите вносители за България) и ги питах за два вида маслени филтри - имаха ги и двата, като този за Фиестата беше 9.90 лв, а за Галанта (Е52А) - 11.10 лв. Също имаха и въздушен за около 26 лв.Нямаха бензиновия за Е52А, и освен това ми казаха че е 75 лв. - мисля че може да се намери и по-евтино (под 60 лв.) Е, оказа се, че изобщо не са скъпи. И вече монтирах този на Галанта - не мога да си спомня с каква марка беше преди това (някакъв син), но лампата за маслото изгасваше 5-6 секунди след запалването. (- след "Check-Engine", която при мен угасва на 5-тата секунда) Повечето хора явно не намират проблем, а на мен ми призлява всеки път докато гледам как двигателят след стартиране работи на сухо при 1500 об. поне 5 сек. докато се вдигне налягането на маслото. Как е при вас - какви филтри ползвате и след колко време угасва лампата за маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2014 Сподели Публикувано 15 април 2014 Автоматично да се затъмнява, няма да. Но има палец който като го натиснеш и застава под ъгъл, където пак виждаш назад и е силно затъмнено и не ти светят. :icon_hmm:.......моето е автоматично и затъмнява по два начина, единия е с фотоклетка май и следи "мрачността" навън........другия е когато проблясква отзад ,става по тъмно,почти черно....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 15 април 2014 Сподели Публикувано 15 април 2014 Пробвай ги. След няколко смени на различни маслени филтри бях най-доволен от техния и твърдо реших този път да си купя точно такъв. На Фиестата преди време ползвах MANN, после други от които не бях доволен и сега за Галанта пак си купих MANN. Сега ще ви опиша подробно впечатленията си от различни марки и пак ще се получи оффтопик (който иска да не го чете), но има нещо поучително в цялата история, та така..: Първо беше MOTORCRAFT (оригиналдъ) - естествено никакви забележки. После взех Champion (от EVRO-07). Champion-a го препоръчват в книжката Haynes (само дето техния Champion дали е като нашия..?) С Champion-a изкарах малко - до преди това с MOTORCRAFT независимо от престоя на колата маслото не се стичаше от него и когато запаля лампата угасваше почти моментално. С Champion-a на всяко палене след малко по-дълъг престой лампата угасваше чак след 4-5 сек.Много се издразних и го смених след няма и 300 км. с MANN-FILTER, към който нямах никакви забележки. Отново всичко си беше точно както си бях свикнал с MOTORKRAFT-a. На другата година си взех Kneht-Mahle - същата работа като с Champion-a. Ядосах се, четох из форуми.. Май повечето хора не намирали проблем в това. И май повечето филтри са така (не им държи обратната клапа) и не било уж проблем дето се стичало маслото и след запалване отнемало известно време докато се напълни.Примирих се, реших да не го сменям този път преждевременно и си карах с Kneht-а (купен от В&Д АУТО). Миналата седмица в петък отидох в кварталния магазин, в който преди 2 год. за пръв път ми бяха продали MANN-FILTER (иначе нямаше да попадна на тази марка изобщо) и им казах такъв и такъв, но задължително да е MANN-FILTER. - Нямало, скъпи били и не поръчвали.. (може би всеки филтър над 6 лв. е скъп?)- Питаха ме дали не искам UNICO. Ако толкова съм искал MANN можели да ми доставят за понеделник.. Но аз бях решил да сменям маслото в събота. И влязох в сайта на производителя да гледам дистрибутори за България - няколко фирми. Търсих по сайтовете им, но се оказа, че никой от тях няма публично достъпен списък с артикули и цени. Обадих се в Косер (един от големите вносители за България) и ги питах за два вида маслени филтри - имаха ги и двата, като този за Фиестата беше 9.90 лв, а за Галанта (Е52А) - 11.10 лв. Също имаха и въздушен за около 26 лв.Нямаха бензиновия за Е52А, и освен това ми казаха че е 75 лв. - мисля че може да се намери и по-евтино (под 60 лв.) Е, оказа се, че изобщо не са скъпи. И вече монтирах този на Галанта - не мога да си спомня с каква марка беше преди това (някакъв син), но лампата за маслото изгасваше 5-6 секунди след запалването. (- след "Check-Engine", която при мен угасва на 5-тата секунда) Повечето хора явно не намират проблем, а на мен ми призлява всеки път докато гледам как двигателят след стартиране работи на сухо при 1500 об. поне 5 сек. докато се вдигне налягането на маслото. Как е при вас - какви филтри ползвате и след колко време угасва лампата за маслото? Според мен проблемът с филтрите не е в марката, а по-скоро в каталожните номера и търговците заедно с техните приравнявания, като си помисля само, половината от хората дето правят тези приравнявания си нямат и представа от части,..... Специално при Knecht има поне 3-4 различни номера филтри дето може да се монтират, и там е и голямата разлика, но за търговеца това не е важно. Аз лично ползвам тази марка и съм много доволен. Друга добра марка са също и Henghst. При нас има и едни японски Mykaio също съм доволен, а ако от някъде намерите Blue Print това е най-доброто за японски коли, вътре частите са оригинални или на марките които са за първоначално вграждане, да кажем купуваш си накладките в кутия Blue print и вътре са Akebono например.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 (редакция) .......моето е автоматично и затъмнява по два начина, единия е с фотоклетка май и следи "мрачността" навън........другия е когато проблясква отзад ,става по тъмно,почти черно....... Предполагам на Паджерото ? Имах предвид , че за Колт няма, иначе съм въждал такова на Q7 Редактирано 16 април 2014 от me4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 - Нямало, скъпи били и не поръчвали.. (може би всеки филтър над 6 лв. е скъп?).... Как е при вас - какви филтри ползвате и след колко време угасва лампата за маслото? Аз лично си слагам оригинални на Мицубиши и нямам забележки относно качеството, може би някой ден ще ги пробвам MANN. Относно филтрите за по 6 лв. мога да дам пример за хора дето слагат въздушен филтър за под 10 лв и в един момент давайки рязко газ, филтъра буквално се къса в средата... какво е отишло в двигателя не е ясно... Но явно не всички си обичат колите. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 Предполагам на Паджерото ? Имах предвид , че за Колт няма, иначе съм въждал такова на Q7 Да ,точно...........но понеже на колт едва ли ще има фабрично,за това от Паджеро4 втора ръка може да се приспособи по лесно......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KAMIKADZE Публикувано 17 април 2014 Автор Сподели Публикувано 17 април 2014 Благодаря ви много за отговорите. Много ми помогнахте специално за филтрите. Мисля сега по празниците да се позанимавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.