excalibur Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 Имам силно тупане най-вече горе в дясно. По малки дупки няма появява се на голяма дупка и най-вече на пропадане. Тупането е глухо като на тампон.Сменил съм всичко от пред. Амортисьори,тампони на макферсони,тампони на стабилизираща щанга и тропането продължава.Проверени са всички други тампони и биалетки.Няколко майстора вече се хванаха в чудо с тази кола.Вече си мисля,че тампоните на макферсона да не са нещо както трябва,а уж взимахме някакви японски.Не знам вече,някой ако има някакви идеи да помага.Колата е Mitsubishi Colt 1.3 GL 1999Г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 На жената колта тропаше дълго време. Докато изляза от черния път на главния ми късаше нервите...Проверявах шарнири, тампони и всичко беше здраво...Оказа се разбит вътрешен кормилен накрайник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
excalibur Публикувано 6 март 2014 Автор Сподели Публикувано 6 март 2014 Шарнири,накрайници всичко е проверено.Има съвсем малък луфт в кормилната рейка,но тя тропа по съвсем различен начин ако е тя.При мен е глухо тропане като на гума а не метално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 Пак казвам при колта на жената ставаше дума за вътрешен накрайник. Не знам как сте го проверявали, защото аз го хванах през колелото иначе с ръка като го напъваш не лопаше. На моя колт също имам хлопкане, само в студено време от изкривен стержен на амортисьор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
excalibur Публикувано 12 март 2014 Автор Сподели Публикувано 12 март 2014 Колеги,някой ако е сменял скоро тампони на макферсона и пази старите,ще иска ли да ми ги прати да видя новите които съм сложил аз дали са същите.Вече започвам да се съмнявам дали сме сложили правилните тампони. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenyanev Публикувано 25 март 2014 Сподели Публикувано 25 март 2014 Щом всичко е здраво просто провери дали са затегнати достатъчно гайките на макферсона защото при мен там беше проблема . " Майстора " го домързяло да ги натегне та ми се скъсаха нервите три дни ! Накрая вдигнах капака .... взех ключ 19 май беше - и един 12 за контра и направих по над три оборота на двата ....Ужас ! И вече над 15000 километра всичко спи отпред .... като зет при баба си Дано и при теб е такъв проблема ! Иначе колта ми е декември 99 - та - като твоя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
excalibur Публикувано 29 март 2014 Автор Сподели Публикувано 29 март 2014 Колега,дори съм с две гайки от горе за да не се отвиват Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.