Премини към съдържание

Умрял Лансер 2008


me4o

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

да споделя какво ми се случи този уикенд с Мицката.

 

Паркирам си вечерта с никакви проблеми, сутринта тръгвам за работа , вкарвам ключа и тръгвам да паля... стартера въобще не завърта и колата става дискотека , всяка ламичка присветка, мига таблото , релетата се чуват как прищркават. И най-страшното, вадя ключа и дискотеката продължава, така де ... сама си подава контакт...

 

След няколко опита, алрмата почва да пищи нон-стоп и без конктакт всичко по таблото продължава да свети. Един съсед се появява и ми кавза , че към 5 сутринта е видял как колата сама си е включила фаровете... изключвах акумулатори, пробвах какво ли не, но...

 

Следва паяк и сервиз.

 

Оказва се модула за фаровете, че се е побъркал, и заради фаровете които са се включили сами и акумулатора се е източил докрай. От сервиза успяха да го отремонтират и да заредят акумулатора и да чукна на дърво всичко е ок, минах и тънко 140 лв (+40 лв за паяка).

 

Та да имате едно на ум... и малко странно как при крах на един модул и то за фаровете , колата умира тотално...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторът е умрял, колата си е добре. Ама с тези сложни системи и компютри, дето обзавеждат съвременните автомобили, нищо чудно някой ден нещо като и прищрака, колата да "фане пътя" сама.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че дай и модел на модула, да имаме едно на ум :) Или става въпрос за фабричния :)

Редактирано от Peter G
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябвало е да ти даде някой ток и щеше да спестиш парите за паяка. И при мене преди 2 дена падна акумулатора само за 10 мин на аварийни. Явно е за смяна, все пак е оригиналния.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си дава контакт сама, не е само до умрял акумулатор, че и сама да си включи фаровете през нощта... :-)

 

Всичко е фабрично по автомобила. По скоро аз ви обърквам, не става въпрос за модул за дневни светлини, а за този които си управлява фаровете, колата има сензор за смрачаване. :-P

 

Давах ток, но без успех, въобще не се стигаше до стартер и явно имаше някакъв останал ток, щом алармата не спираше и си даваше сама контакт за да светят всички лампи по таблото.

Последният път като мерих акумулатора беше на ~75% здрав ( и към ~80% зареден). На 4 години е моят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...