me4o Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Здравейте, да споделя какво ми се случи този уикенд с Мицката. Паркирам си вечерта с никакви проблеми, сутринта тръгвам за работа , вкарвам ключа и тръгвам да паля... стартера въобще не завърта и колата става дискотека , всяка ламичка присветка, мига таблото , релетата се чуват как прищркават. И най-страшното, вадя ключа и дискотеката продължава, така де ... сама си подава контакт... След няколко опита, алрмата почва да пищи нон-стоп и без конктакт всичко по таблото продължава да свети. Един съсед се появява и ми кавза , че към 5 сутринта е видял как колата сама си е включила фаровете... изключвах акумулатори, пробвах какво ли не, но... Следва паяк и сервиз. Оказва се модула за фаровете, че се е побъркал, и заради фаровете които са се включили сами и акумулатора се е източил докрай. От сервиза успяха да го отремонтират и да заредят акумулатора и да чукна на дърво всичко е ок, минах и тънко 140 лв (+40 лв за паяка). Та да имате едно на ум... и малко странно как при крах на един модул и то за фаровете , колата умира тотално... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Акумулаторът е умрял, колата си е добре. Ама с тези сложни системи и компютри, дето обзавеждат съвременните автомобили, нищо чудно някой ден нещо като и прищрака, колата да "фане пътя" сама. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 (редакция) Че дай и модел на модула, да имаме едно на ум Или става въпрос за фабричния Редактирано 17 февруари 2014 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 17 февруари 2014 Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Трябвало е да ти даде някой ток и щеше да спестиш парите за паяка. И при мене преди 2 дена падна акумулатора само за 10 мин на аварийни. Явно е за смяна, все пак е оригиналния. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 17 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Да си дава контакт сама, не е само до умрял акумулатор, че и сама да си включи фаровете през нощта... Всичко е фабрично по автомобила. По скоро аз ви обърквам, не става въпрос за модул за дневни светлини, а за този които си управлява фаровете, колата има сензор за смрачаване. :-P Давах ток, но без успех, въобще не се стигаше до стартер и явно имаше някакъв останал ток, щом алармата не спираше и си даваше сама контакт за да светят всички лампи по таблото. Последният път като мерих акумулатора беше на ~75% здрав ( и към ~80% зареден). На 4 години е моят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.