Премини към съдържание

Блокирал лост на раздатката


Препоръчано мнение

Здравейте.Вчера заваля снега и ме завари в планината.Бях спрял на един склон със задницата на горе.Като си изчистих колата реших да включа блокажа за по сигурно.Излязох си на заден като пич, но не съм забелязал кога ми е угаснала жълтата лампа за блокажа.Реших да го изключа,че вече няма да ми трябва ама греда.Лоста не мърда- ни към бавни,ни към 4Н.Пробвах всякакви варианти но неби лоста не мърда.Реших,че така ще се прибирам и се прибрах.Имах опасения, че ако съм с блокож на асвалта ще имам проблеми но не.Колата си вървеше,като на 4Н, нямаше и някакви странни шумове.Сега е на паркинга и пак пробвах но лста си стои като за блокаж.Чудя се да не е блокирал лостовият механизъм от долу и на какъв режим съм всъщност?Светят само зелените лампи за двойното.Ако някой знае да помага.Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Вчера заваля снега и ме завари в планината.Бях спрял на един склон със задницата на горе.Като си изчистих колата реших да включа блокажа за по сигурно.Излязох си на заден като пич, но не съм забелязал кога ми е угаснала жълтата лампа за блокажа.Реших да го изключа,че вече няма да ми трябва ама греда.Лоста не мърда- ни към бавни,ни към 4Н.Пробвах всякакви варианти но неби лоста не мърда.Реших,че така ще се прибирам и се прибрах.Имах опасения, че ако съм с блокож на асвалта ще имам проблеми но не.Колата си вървеше,като на 4Н, нямаше и някакви странни шумове.Сега е на паркинга и пак пробвах но лста си стои като за блокаж.Чудя се да не е блокирал лостовият механизъм от долу и на какъв режим съм всъщност?Светят само зелените лампи за двойното.Ако някой знае да помага.Благодаря.

........ллста се движи като първо го натиснеш надолу и чак тогава го движи........ако не може да се натисне лоста, тогава свали центр. конзола, под нея ще видиш гумен маншон с планка и 4 винта, махаш планката,махаш маншона, маахаш още едно маншонче на самия лост и ще видиш зегерка, махаш и нея и вадиш лоста, на него ще видиш една ябълка тефлонова, а долу е пружината, махни пружината и виж да не е счупена, ако не, тогава ще видиш под нея муфата ,която ще ти трябва да я движиш за да превкл. позициите........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах всички варианти,които ми дойдоха наум но не ще.И с натискане пробвах,но това не се ли прави само за бавни? А и не знам сега на 4Н ли съм или на 4L, че довечера съм на работа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах всички варианти,които ми дойдоха наум но не ще.И с натискане пробвах,но това не се ли прави само за бавни? А и не знам сега на 4Н ли съм или на 4L, че довечера съм на работа?

Нищо,нека да се натиска, нищо че е за бавни...най вероятно сте на 4Н и така автомобила няма проблем да се кара, но не е за препоръчване дълго време да карате така.......а дали си на бързи или къси се разбира много лесно, по оборотите на всяка една предавка........4-та при 2000 об. ако сте на 60 км./ч. то сте на бързи ,ако сте на 35-40 км./ч. сте на бавни.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес се заех по-сериозно и разкачих нещата,както беше описал Диджея-Пламен.Ама лоста неще да излиза.Как ли него въртях,бутах,натисках и дърпах "като дядо ряпа-само че бях сам", подкарвах джипа напред-назад,на скорост,на свободна и т.н.Егати и пръчката, не се предаде да излезе.На края се предадох аз.Проведох няколко бързи консултации по телефона,чуха се предложения за сваляне на раздатка и аз беж при колегите от Офроуда.10км.докато стигна и тая пръчка се беше предала.Измъкна се сама? На мен сигурно ми е свидяло да я раздрусам или пък от друсането по пътя беше омекнала :icon_blush: После е ясно- нямаше счупено,наместване на вилките и тестване.Нещата заспаха.Благодаря на Диджея за включването :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес се заех по-сериозно и разкачих нещата,както беше описал Диджея-Пламен.Ама лоста неще да излиза.Как ли него въртях,бутах,натисках и дърпах "като дядо ряпа-само че бях сам", подкарвах джипа напред-назад,на скорост,на свободна и т.н.Егати и пръчката, не се предаде да излезе.На края се предадох аз.Проведох няколко бързи консултации по телефона,чуха се предложения за сваляне на раздатка и аз беж при колегите от Офроуда.10км.докато стигна и тая пръчка се беше предала.Измъкна се сама? На мен сигурно ми е свидяло да я раздрусам или пък от друсането по пътя беше омекнала :icon_blush: После е ясно- нямаше счупено,наместване на вилките и тестване.Нещата заспаха.Благодаря на Диджея за включването :icon_clap:

......ми........малко нежно си дърпал....трябва по грубо :D ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото в раздатката на какво ниво беше ? В смисъл доливахте ли нещо или беше добре , кога е сменяно за последно ?

По принцип този лост трябва да се движи като скоростният .. с два пръста ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото в раздатката на какво ниво беше ? В смисъл доливахте ли нещо или беше добре , кога е сменяно за последно ?

По принцип този лост трябва да се движи като скоростният .. с два пръста ..

...........той колегата първо пита тук, ние му отговаряме, и после се тупа в гърдите в оффроад форума че ги бил оправил....... :icon_thumbup: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм казвал, че аз съм я оправил,напротив колегите от Офроуда измъкнаха лоста и по специално Димата, щото аз не можах.За което съм им благодарен, защото само от тях имах предложение да я погледнат!За това толкова.Колкото до маслото, нито сме го гледали, нито сме сменяли.Казаха ,че щом лоста и вилките са омаслени значи е добре.За включването от 2Н на 4Н, защото другите режими ги изпробвах само при покупката, лоста се движеше без усилие.И без усилие го блокирах, защото го натиснах на долу и след това го бутнах за бокаж на дифа.Да ама не се натискало за блокажа :icon_doh: , а само за бавни.Така ,че грешката си е моя, ако не бях го подкарал си гурно щеше на място да освободи.Но мен ме подведе това, че светна оранжевата лампа за блокаж и реших, че всичко е окей.А докато съм излизал на задна не съм видял кога е изгаснала.Така, че поуката е да се борави по-често с тая "пръчка", ама като няма зима! :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм казвал, че аз съм я оправил,напротив колегите от Офроуда измъкнаха лоста и по специално Димата, щото аз не можах.За което съм им благодарен, защото само от тях имах предложение да я погледнат!За това толкова.Колкото до маслото, нито сме го гледали, нито сме сменяли.Казаха ,че щом лоста и вилките са омаслени значи е добре.За включването от 2Н на 4Н, защото другите режими ги изпробвах само при покупката, лоста се движеше без усилие.И без усилие го блокирах, защото го натиснах на долу и след това го бутнах за бокаж на дифа.Да ама не се натискало за блокажа :icon_doh: , а само за бавни.Така ,че грешката си е моя, ако не бях го подкарал си гурно щеше на място да освободи.Но мен ме подведе това, че светна оранжевата лампа за блокаж и реших, че всичко е окей.А докато съм излизал на задна не съм видял кога е изгаснала.Така, че поуката е да се борави по-често с тая "пръчка", ама като няма зима! :icon_crying:

 

Логически ако се осмисли написано от теб излизат дев неща :

- Първо не си гледал нищо при покупката . Къде е логиката като си го тествал да е било ок а след седмица да блокира ?

- Второ не си знаел как да върнеш лоста а димата е знаел . Взел ти е комисионна си и ти е казал да не го ръчкаш много а същевременно всичко си е наред .

 

поукта е да си смениш маслото или поне да му провериш нивото ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Логически ако се осмисли написано от теб излизат дев неща :

- Първо не си гледал нищо при покупката . Къде е логиката като си го тествал да е било ок а след седмица да блокира ?

- Второ не си знаел как да върнеш лоста а димата е знаел . Взел ти е комисионна си и ти е казал да не го ръчкаш много а същевременно всичко си е наред .

 

поукта е да си смениш маслото или поне да му провериш нивото ..

Интересно как стигаш до такива умозаключения?Сигурно е нужен голям опит, ама в писането,а трябва и четене!Нито съм казал,че го имам от седмица-нито,че не съм проверил маслото при покупката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,интересува ме от къде се проверява маслото на раздатката и какво е то?

......развиваш пробката за наливане, но внимателно и гледаш да протече леко от нея, ако протече, завиваш веднага - така се проверява нивото му, ако не протече, то махаш пробката,вземаш една тел ,на единия й край я сгъваш под буквата Г около 2-3 см, и бъркаш през отвора на пробката,като рамото го опираш в резбата на отвора, после вадиш внимателно телта и гледаш до къде е стигнало маслото на другото му рамо и преценяваш.........маслото за тези коли е 75W90 или 75W85........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...