VLSN Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 Здравейте, колеги. Сложих си обикновена АГУ на колата(Спейс Стар 2003 г.-1.6) и отогава ми свети чека за двигателя на таблото. Какво трябва да се направи за да спре да свети. Проблеми с двигателя нямам. Предварително благодаря за отговорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 Здравейте, колеги. Сложих си обикновена АГУ на колата(Спейс Стар 2003 г.-1.6) и отогава ми свети чека за двигателя на таблото. Какво трябва да се направи за да спре да свети. Проблеми с двигателя нямам. Предварително благодаря за отговорите.Слагат им разни емулатори, които да лъжат компа, че дюзите работят. Карай си така. Сложих на предния Ранър ГИ - лампата пак светеше, като дойде на тихи обороти. Карах го така 6 години, 130к, след което си взех друг Ранър, прехвърлих я уредбата и на следващия е пак така. Ама хич и не се притеснявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko77 Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 Колега,аз съм с ГИ не с обикновена ГО.Имах следния проблем с чека.Карам си и светва,свети няколко дни и изгасва.След няколко дни пак светва и така,ту свети ту изгасва и реших да отида до газаджията не специално за чека,а нещо не ми харешваше как върви.Направи ми настройка и от тогава не ми е светвал и чека,ДА ЧУКНА НА ДЪРВОУспех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 (редакция) Здравейте, колеги. Сложих си обикновена АГУ на колата(Спейс Стар 2003 г.-1.6) и отогава ми свети чека за двигателя на таблото. Какво трябва да се направи за да спре да свети. Проблеми с двигателя нямам. Предварително благодаря за отговорите. Здравей колега и аз имах проблем с чека. Пъртина направих до газаджията за да изчиства грешката и коригира (леко изместените) настройки. Това през всеки 50-100 км (най-много ми е издържало до 320 км от чек-чек). Сменях режима на каране, зареждах от "хубави бензиностанции", не та не. Понеже си е губене на време, нерви.., предполагам същото се отнася и за газаджията, който накрая ми каза така:- Твоя Мицку се оказа по-специален/капризен сравнение с другите газифицирани коли. Ще ти сложа за моя сметка по-нова електроника (може и ъпдейт), който сам ще се самокоригира, така както аз го правя с лаптопа и няма да ти светва повече.Речено-сторено. Оставих му я за 1 ден. Последно вътрешно отделение за такси за деня и вече 1500 км чека не е светвал ;) Приятели ме бъзикат че просто толкова му е писнало, че ми е дръпнал лампичката на чека и аз си въобразявам че всичко е ОК. Но не е така. При даване на контакт чека светва и загасва. Паля си и тръгвам. Явно и на мене ми е сложил някакъв емулатор, защото така дори и да се е набутал (предполагам фирмата вносител на газовата са му го дали за някой капризни коли), пак е на сметка, защото не си губи 30 мин с мен. Ами ако 5 човека (в гаранция) му дойдат в един и същ ден, та затова. Разбира се, веднъж чека ми светна не от изкривени настройки, а защото едната дюза бе сдала багажа. Майстора ми обясни че са афиф, защото ако моята дюза струвала там с пружинката комплект и т.н. 10 лв, имало дюзи и по 100 лв. И от кекав материал не се знаело колко ще изкара някой от комплекта. Вече съм минал 7000 км на газ, за периода 3 дюзи смениха (за тяхна сметка все още). Аз усетих че се разтракаха като шевна машина, повече от повдигач, а то защото нещо било блокирало/счупило се вътре.Моя съвет е да посетиш твоя газаджия. Желязото се кове докато е горещо. Нека да пипа/умува но да си свърши рботата докрай. Все пак чека е индикация че нещо не е наред и след като има такава система за уведомяване, би трябвало да й се обърне внимание.Поздрави Редактирано 28 ноември 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 29 ноември 2013 Сподели Публикувано 29 ноември 2013 Здравей колега и аз имах проблем с чека. Пъртина направих до газаджията за да изчиства грешката и коригира (леко изместените) настройки. Това през всеки 50-100 км (най-много ми е издържало до 320 км от чек-чек). Сменях режима на каране, зареждах от "хубави бензиностанции", не та не. Понеже си е губене на време, нерви.., предполагам същото се отнася и за газаджията, който накрая ми каза така:- Твоя Мицку се оказа по-специален/капризен сравнение с другите газифицирани коли. Ще ти сложа за моя сметка по-нова електроника (може и ъпдейт), който сам ще се самокоригира, така както аз го правя с лаптопа и няма да ти светва повече.Речено-сторено. Оставих му я за 1 ден. Последно вътрешно отделение за такси за деня и вече 1500 км чека не е светвал ;) Приятели ме бъзикат че просто толкова му е писнало, че ми е дръпнал лампичката на чека и аз си въобразявам че всичко е ОК. Но не е така. При даване на контакт чека светва и загасва. Паля си и тръгвам. Явно и на мене ми е сложил някакъв емулатор, защото така дори и да се е набутал (предполагам фирмата вносител на газовата са му го дали за някой капризни коли), пак е на сметка, защото не си губи 30 мин с мен. Ами ако 5 човека (в гаранция) му дойдат в един и същ ден, та затова. Разбира се, веднъж чека ми светна не от изкривени настройки, а защото едната дюза бе сдала багажа. Майстора ми обясни че са афиф, защото ако моята дюза струвала там с пружинката комплект и т.н. 10 лв, имало дюзи и по 100 лв. И от кекав материал не се знаело колко ще изкара някой от комплекта. Вече съм минал 7000 км на газ, за периода 3 дюзи смениха (за тяхна сметка все още). Аз усетих че се разтракаха като шевна машина, повече от повдигач, а то защото нещо било блокирало/счупило се вътре.Моя съвет е да посетиш твоя газаджия. Желязото се кове докато е горещо. Нека да пипа/умува но да си свърши рботата докрай. Все пак чека е индикация че нещо не е наред и след като има такава система за уведомяване, би трябвало да й се обърне внимание.Поздрави Светльо все пак ти си с газов инжекцион и при него случая е различен според мен там е до емулатор който трябва да се постави за бензиновите дюзи,а иначе настройката е доста по некоректна при обикновената газова уредба но се прави с много желание и настройки и да не свети чека. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 29 ноември 2013 Сподели Публикувано 29 ноември 2013 Газов инжекцион и то хубав,там е истината и свестен майстор при монтажа и настройките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VLSN Публикувано 29 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2013 Благодаря всички ви за мненията и съветите. Когато отида за настройки(което ще е скоро) ще говоря с него за възможните варианти и след това ща пиша за резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 Здравей, колега! При мен излезе бедна смес. Газаджията и направи някаква настройка и от тогава не е светвал чека- каза ми , че е "обагатил сместа". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.