Премини към съдържание

Продавам Мицубиши Ево 4


Препоръчано мнение

Налага се да си обявя колите за продан,като цената ще е редуцирана поради спешността от нужда от парични средства.

Първата обявя е за ЕВО 4 която от около 2 години я подготвям с много труд и средства.Купих я от Англия със заминал съединител.Купето е без предишни удари и беше без каквато и да е забележка както отгоре ,така и по дъното.По неясни причини,няколко месеца след докарването на колата в БГ,лаковото покритие се матира на места по тавана и задния спойлер.Така реших да променя малко външния вид и мисля ,че се получи доста добре.

Първото нещо което купих като ъпгрейд за колата беше керамичен съединител и притискател EXEDY .Даже ако трябва да бъда точен купих 2 бр. за да е сигурна работата,но единия в последствие го подарих на мой приятел .

Понеже идеята ми беше да си правя кола за стрийт и най-вече да е конкурентна за дисциплината Тайм Атак,следващото нещо което купих беше цялостно спортно окачване ( 4 бр. TEIN coilovers) .Това е едно от най-доброто предлагано на пазара.Като към тях прибавих и TEIN EFDC(electronic damping force controller), чрез която джаджа мога да си настройвам твърдостта на окачването от купето докато си седя на шофьорската седалка.

Последва монтирането на предни БРЕМБО спирачни апарати и дискове.Но с тези спирачки ,джантите опираха в тях и се наложи да си купя алуминиеви дистанционни фланци по 2.5 см. След това дойде ред на HKS blow off и инсталирането на електронния буст контролер HKS EVC 5.До тук всичко беше по план ,но колата не вървеше както на мен ми се искаше и пред мен имаше дилема по кой път да тръгна-смяна на оригиналните карантии по двигателя с ковани или замяна на периферията на двигателя с по-ГОЛЕМИ елементи.Понеже не исках да се плъзна по наклонената ,наречена ДРАГ рейсинг, а да се придържам към плановете си за кола за Тайм Атак се спрях на втория вариант за последващо развитие на колата.

Следващата покупка беше усилен ,по-голям интеркулер но без турбо пътища.

Последва поръчка от САЩ на 780 кубикови дюзи Precision,Walbro 255 помпа,горивен регулатор SARD ,TAIL уестгейт ,INJEN intake ,Injen турбопътища,АЕМ широколентова сонда ,XSPOWER неръждаем изпускателен колектор и накрая заветното турбо GARRETT GT3076R ball bearings.

Докато си чаках голямата доставка от САЩ,си купих от Англия преден и заден strut bar.

След дълго чакане ,контейнера от САЩ дойде и почна ново сглобяване на периферията около двигателя.Всичко си идваше на местото ,като само кулера с турбо пътищата създадаха известен проблем и се наложи да махна оригиналните халогени.Без тях бронята стоеше грозно и затова поръчах да ми отлеят капаци по халогените.

След няколкомесечно сглобяване дойде заветния миг на подкарването.Да ама не.Колата тръгна с леко подобрение,но не беше това което всички очаквахме.Гориво -въздушната смес на пълна газ си забиваше на 10 и колата явно се давеше.Понеже оригиналните ЕКУ-та на ЕВО 4 не подлежат на "чипосване",бях принуден да търся вариант с друга електроника.Исках да е нещо сигурно и да се монтира на местото на оригиналния комп. След доста четене и чудене от моя страна се спрях на APEXI POWER FC.Малко поостарял ,но доказан във времето командер.

Купих го от Ирландия и като дойде го монтирах.Да ама колата пак не тръгна както очаквах и смесите пак бяха доста богати.

Тук дойде момента да потърся някой да направи горивните карти и други настройки.

Отидох до Madness Motorsport в Пловдив.Там настроиха колата ,като аз изрично казах че не търся пикова мощност защото колата не е за драг.Спряхме се на 1,5 бара налягане като на различните рънове колата даваше 380-390 коня и 390-410 нютона.За мен това си беше достатъчно като исках да си имам резерв да съм спокоен за двигателя.Капацитета на монтираните компоненти е около 450-500 к.с.

Вървенето вече беше коренно различно и за първи път усетих какво се казва тяга.

Успях да подкарам колата точно преди JAP fest-а на писта Калояново и с гумите които имах отидах да покарам за първи път.Е усещането е НЕВЕРОЯТНО!!!Даже имах чувството ,че мощността ми идва малко в повече.Но може да е и от липса на опит.Имаше колеги които бяха свидетели на пируети по пистата от моя страна.

Та това е колата която се налага да обявя за продан.100 % изпускам някои дребни неща които съм правил или купувал ,но по-важните съм ги описал.

Цената която реших да сложа е 14 000 лв.

За връзка на ЛС.

Моля,без несериозни предложения и коментари и въпроси за причина за продажбата.

 

http://bonevsy.snimka.bg/tuning/evolution-4.780409

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офтопика, но има ли опции да се обърне волана на тази кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офтопика, но има ли опции да се обърне волана на тази кола?

Както знаеш винаги има възможност за такава интервенция.

Аз дори си купих Лансер за донор и вече година и половина сърце не ми дава да го разрежа и си го карам.Пък и при положение ,че нямам възможност да я карам ежедневно ,предпочетох да вложа средства в качествени компоненти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша че всички масла са сменени с възможно най-качествените.

Двигател - http://www.amazon.co.uk/Bardahl-39-67-Racing-10W60-Litre/dp/B00CHMYDM0

Раздатка и диференциал - DiaQueen

Скоростна кутия - не помня точно ,но мисля че е MOTUL.

Редактирано от bonevsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за протокола да питам, тея коне дет си ги обявил на вала ли са или на гуменките? Ако са на вала, то колко дава на колелетата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за протокола да питам, тея коне дет си ги обявил на вала ли са или на гуменките? Ако са на вала, то колко дава на колелетата?

Мисля че са на вала,поне така знам че мерят в Madness Motorsport.

А колко е мощността съответно на колелата не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола е чудесна база за развитие на отлична цена. Естествено, който иска, може да и обръща волана.

Определено мисля, че следващата стъпка е да се смени карантията. Всъщност понеже цената е атрактивна, това значи, че всеки уважаващ себе си тунер, би трябвало да смени първо карантията.

Техния стенд мисля, че е Такъв, което предполага да може да се мери и мощност и торк на колелата, респ. да го екстраполира за вала.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както знаеш винаги има възможност за такава интервенция.

Аз дори си купих Лансер за донор и вече година и половина сърце не ми дава да го разрежа и си го карам.Пък и при положение ,че нямам възможност да я карам ежедневно ,предпочетох да вложа средства в качествени компоненти.

 

Тоест, обикновения лансер е годен за донор? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, обикновения лансер е годен за донор? :)

Да,и Колт 1996-2000 година също.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Тука какво става, продаде ли се тая кола?

Нищо,застой.

Има едни бартери които обсъждам ,но само толкова.

Даже наливам малко пари още в отстраняване на дребни кусури ,които едва ли някой ще разбере,но аз за 2 години знам на тази кола и кътните зъби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо,застой.

Има едни бартери които обсъждам ,но само толкова.

Даже наливам малко пари още в отстраняване на дребни кусури ,които едва ли някой ще разбере,но аз за 2 години знам на тази кола и кътните зъби.

 

Предполагам, че публиката очаква да е с ляв волан. Ако я обърнеш, вероятно ще се намери светкавично нов собственик. Това ево много ми се ще да го покарам 10-ина минути :icon_thumbup: и май ще ти звънна в края на идната седмица, когато имам път близо до вас.

Успех с продажбата.:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 2 месеца ...

Цената е отново 14000 лв.,като в тази цена влизат и всички части необходими за обръщане на дирекцията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Ево-то вече е с лява дирекция!!!

Двигателя е изцяло обслужен с нови ремъци и ролки.Монтирани са 4 нови полуслика KUMHO 225/45/17.

Преди 2 дена е сменена и задна лява лагер главина.

Към колата давам и доста резервни части-колектор,полуоски с карета,бензинова помпа,хъбове с главини плюс оригиналните дюзи , компютър,маховик,халогени.Сигурно забравям още неща.

Цената е 19 000 лв.

Може и бартер за Mazda RX8 с подобаващо доплащане,като не ме интересува дали е със счупен двигател.

Актуални снимки ще кача скоро.

Редактирано от bonevsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
  • преди 3 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...