don4ovoto78 Публикувано 11 октомври 2013 Сподели Публикувано 11 октомври 2013 Както карах колата си в един момент колата и започна да придърпва и накрая угасна. Закарах я в сервиз, и когато я закачиха на стенда показа датчик високо налягане. Казаха ми, че това е помпата за високо налягане. Моля ако някои е имал такъв проблем, да пише за да знам какво да правя. Карам Галант 2.4GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 октомври 2013 Сподели Публикувано 11 октомври 2013 Milen_Z ще я оправи. Тел има в профила му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 октомври 2013 Сподели Публикувано 11 октомври 2013 Трябва си точна диагностика което май за съжаление във вашия регион ще е голям проблем..... Ще ви дам леко обяснение и после примери за да добиете представа.Системата е конструирана така: В резервоара има електрическа помпа която подава налягане 3,5атм през горивния филтър към помпата за високото налягане. От там горивото минава през дюзите, после е регулатора за високо налягане и обратно в резервоара.... Компютъра следи единственно високото налягане чрез датчик монтиран на инжекторната реика. Сега какво се случва:1. Скапва се помпата в резервоара, в следствие на което няма високо налягане.... записва се грешка 562. Задръства се горивен филтър , в следствие на което няма високо налягане...... записва се грешка 563. Скапана помпа за високо налягане, в следствие няма високо налягане........... записва се грешка 564. Блокирала дюза или развален компютър за управление на дюзите, в слядствие няма високо..... записва се грешка 565. Развален регулатор , няма високо налягане.................................... записва се грешка 566. развален датчик, има високо налягане, но не се отчита вярно.................. записва се грешка 56Т.е. каквото и да се скапе по веригата се записва все така познатата грешка за високото налягане. И не на последно място, ако се скапе помпата двигателя работи лошо и в авариен режим с ограничаване на оборотите, но не гасне.....Нека от сервиза си свършат работата както трябва а пък ние ще помогнем..... Иначе случай като вашия има хиляди, не сте единствен :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2013 Сподели Публикувано 11 октомври 2013 .......забрави да кажеш че при различните варианти има различно поведение на мотора...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Помпа за високо налягане, да ама не. Видя ли колко причини може да има за този проблем, затова не се занимавай с простотии, ами за начало смени поне бенз. филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.