award Публикувано 8 октомври 2013 Сподели Публикувано 8 октомври 2013 Здравейте, колта ми не държи обороти докато не загрее хубаво 4-5 минути. Гасне и на бензин и на газ ако не поддържам оборотите с педала.Смених пак свещите нищо че бяха на 20 000, смених и капачката на делкото. Проблема остава ... от какво може да е според вас ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 12 октомври 2013 Сподели Публикувано 12 октомври 2013 Ами стъпков мотор или както се води там..ДОста хора са минали по този път. Можеш малко да врътнеш болта на дросела и проблема на студено няма да го има ,но и ще се разцентрова малко колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
award Публикувано 12 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2013 (редакция) Ами стъпков мотор или както се води там..ДОста хора са минали по този път. Можеш малко да врътнеш болта на дросела и проблема на студено няма да го има ,но и ще се разцентрова малко колата. Скъп ли е тоя стъпков мотор ? ... не разбирам, не съм изчел всички теми признавам си, нещо сложно ли е за оправяне, или нов ? :icon_blush: в смисъл това моторче автоматичния смукач ли е ? ... може и да се излагам, но не ми е ясно какво прави ? Някой би ли ми обяснил ? :drinks: Редактирано 12 октомври 2013 от award Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 Точно автоматичния смукач ти е тая джаджа. Човече , ако отделиш 20 мин. в нашия раздел ще ги видиш няколко такива теми, има и снимков материал, при някои колеги проблема решен. Нов ако купуваш няма да е евтин , можеш да го замениш със същия такъв, но щом не разбираш отивай при някой разбирач първо да се разбере къде е проблема. После имаш вариянти за действие поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
award Публикувано 13 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2013 (редакция) Точно автоматичния смукач ти е тая джаджа. Човече , ако отделиш 20 мин. в нашия раздел ще ги видиш няколко такива теми, има и снимков материал, при някои колеги проблема решен. Нов ако купуваш няма да е евтин , можеш да го замениш със същия такъв, но щом не разбираш отивай при някой разбирач първо да се разбере къде е проблема. После имаш вариянти за действие поздрави Благодаря ти ! Ще погледна темите. :icon_thumbup: Редактирано 13 октомври 2013 от award Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 14 октомври 2013 Сподели Публикувано 14 октомври 2013 Ако имаш условия, разкачи внимателно корпуса на дроселната клапа. Имаш да откачиш 2 маркуча, 2 букси, 4 болта и едно жило. на 1.3-то ЕГР-а излиза точно срещу байпаса и е нормално да се оплеска след n-годишна експлоатация, а ефекта е точно тоя. Е, може да имаш и някоя допълнителна "екстра", но едва ли. Всичкото това се чисти по два начина. Лесен: накисваш цялото тяло в смес от обезмаслител (да речем А1) и бензин, изчакваш го 10 минути, след което яко почистване с водоструйката на всички възможни канали. Съхне, слагаш новата гарнитурка, стягаш и забравяш, че си имал проблем. Трудния начин: разглобяваш целия възел, повтаряш процедурата с чистенето, псуваш 2-3 часа докато наместиш гарнитурката на байпаса, от там нататък като в точка едно Резултата е приблизително еднакъв и за мен поне не си струва изгубеното време за пълно разглобяване. Ако пипаш оборотите (не го прави без нужда), винта е скрит под една гумена тапичка на тялото на дросела. опорния винт на дроселната клапа НЕ ГО ПИПАЙ! Изобщо! Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
award Публикувано 15 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Ще го направя тия дни, благодаря на инфото ! Може ли заради дроселната клапа да ми е леко завишен разхода -20-30% ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 16 октомври 2013 Сподели Публикувано 16 октомври 2013 20-30% ми се вижда множко, за да е само от задънени канали около дросела, но знам ли... Почисти го да не те подвежда, ако има друг проблем, ще го умуваме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
award Публикувано 26 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2014 (редакция) 20-30% ми се вижда множко, за да е само от задънени канали около дросела, но знам ли... Почисти го да не те подвежда, ако има друг проблем, ще го умуваме. Оправих колата сега е перфектна, не мога да я позная чак ... много се радвам. Какво и имаше ли ... ами какво ли не Дроселовата клапа и .... клапани. Нямаше компресия на един от цилиндрите а на други два беше наполовина. Почистване (имаше бая нагар по клапаните може би от газта), реглаж, шлайф на глава, почистване на леглата на клапаните, нови маслообирачи, нови гарнитури ... и т.н. ..... сега върви малко повече в ниските обороти колта И разхода падна :icon_rock: :mitsu-smiley: Явно така съм я купил ... кой да ти гледа ... Редактирано 26 януари 2014 от award Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.