MitakaRuse Публикувано 17 септември 2013 Сподели Публикувано 17 септември 2013 Понеже няма отговор в тази тема, ще попитам друго: Къде точно се намира датчик IFS на Мицубиши Спейс Стар 1.3, 1999г.? В посочената тема съм описал проблема си, който, както се оказа, е доста широко разпостранен. Руснаците твърдят, че е отдясно на цилиндровата глава, но явно говорят за друг модел, 1,8 примерно, при мен на 1,3 с делко не мога да намеря такова нещо! Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 септември 2013 Сподели Публикувано 17 септември 2013 Нямаш такъв.... Никой автомобил с делко няма такъв. Спеисовете имат предимно 1.6 и 1.8МПИ и някой 1.3 след 2001. При вашия автомобил сигнала за оборотомера идва директно от делкото, т.е. от първичната верига на бубината. За да не работи оборотомера най-вероятните причини са две..... липса на сигнал, или липса на захранване. По схемита като гледам сигнала минава само през една единственна букса по пътя от делкото до таблото, т.е. ако заложим на лош контакт трябва да се търси именно там или в самото табло някъде. Аз лично си мисля или за лошо захранване (на самия оборотомер), или нещо от типа на студени споики по платката му(май ще е хроничен дефект)......Аз лично диагностика на такъв проблем правя така..... свалям таблото, махам му стъклото и си го поставям обратно. Превъртам стрелката на оборотомера с ръка да подмине скалата и съответно да отиде (отдолната страна) под ограничителя.... там стрелката ще седи примерно на 6 часа(ако си представим часовник със стрелка). При подаване на контакт стрелката трябва да отскочи към ограничителя (отдолната страна) и да застане примерно на 5мм от него. Ако е така значи има добро захранване.......При запалване трабва да опре в ограничителя, така се разбира дали има и сигнал, то ако не е едното ще е другото ама все пак начина за проверка на захранването е добър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaRuse Публикувано 18 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2013 Благодаря ти, Milen_Z, ще проверя и ще пиша пак, когато имам резултат, за да е от полза и за другите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunes Публикувано 18 септември 2013 Сподели Публикувано 18 септември 2013 Нямаш такъв.... Никой автомобил с делко няма такъв. Спеисовете имат предимно 1.6 и 1.8МПИ и някой 1.3 след 2001. При вашия автомобил сигнала за оборотомера идва директно от делкото, т.е. от първичната верига на бубината. За да не работи оборотомера най-вероятните причини са две..... липса на сигнал, или липса на захранване. По схемита като гледам сигнала минава само през една единственна букса по пътя от делкото до таблото, т.е. ако заложим на лош контакт трябва да се търси именно там или в самото табло някъде. Аз лично си мисля или за лошо захранване (на самия оборотомер), или нещо от типа на студени споики по платката му(май ще е хроничен дефект)......Аз лично диагностика на такъв проблем правя така..... свалям таблото, махам му стъклото и си го поставям обратно. Превъртам стрелката на оборотомера с ръка да подмине скалата и съответно да отиде (отдолната страна) под ограничителя.... там стрелката ще седи примерно на 6 часа(ако си представим часовник със стрелка). При подаване на контакт стрелката трябва да отскочи към ограничителя (отдолната страна) и да застане примерно на 5мм от него. Ако е така значи има добро захранване.......При запалване трабва да опре в ограничителя, така се разбира дали има и сигнал, то ако не е едното ще е другото ама все пак начина за проверка на захранването е добър.Направо си супер колега и аз ще се възползвам от съвета ти!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaRuse Публикувано 20 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2013 Днес се захванах, свалих таблото, почистих клемите, пръсках с контактен спрей, накрая оборотомера тръгна както трябва, ама друго се прецака - не знам дали не прекалих със спрея, ама сега пък лампите, които осветяват таблото, не светят! Иначе другите, сигналните, са ок, приборите също, само осветлението на таблото не ще! Реостата си работи - намалява и усилва силата на компа и парното. Надявам се до утре спрея да се изпари и да светне, че иначе в сложен филм ще ме хвърли май! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaRuse Публикувано 21 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2013 Оправих се - разместил съм леко единия лентов кабел, всичко е ок! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.