m-galant Публикувано 25 август 2013 Сподели Публикувано 25 август 2013 Появи ми се страшно чаткане в мотора, казаха ми че е от повдигачите но след като ги смених се оказа че е по-надолу и не зная какво да правя!?!? Има съмнения за биелен лагер и ако е така някой може ли да ми каже колко ще ми излезе ремонта? Има някои на който му се е случвало? Двигателя е 2.5 118кw. :help: :help: :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 25 август 2013 Сподели Публикувано 25 август 2013 Без да се отвори... :icon_hmm: ... трудна работа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m-galant Публикувано 25 август 2013 Автор Сподели Публикувано 25 август 2013 Мисля да сменя двигателя! Ще ми излезе по-евтино :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 25 август 2013 Сподели Публикувано 25 август 2013 (редакция) Принципно един двигател е по-евтин дори от нови повдигачи за V6 които ти вече си сменил. Принципно 6А13 са доста здрави.. или е на много километри или някой не се е грижил добре за него. Нови повдигачи ли сложихте? Ако са 2ра употреба може пак проблема да е от тях. Ако ти се занимава пусни клипче да чуем как трака, но ако не са повдигачи филма е голям Само гарнитури, сегменти и лагери без да броим евентуални шлейфове са 1 торба пари, а ако зарад лагер се е прецакал и вала...Ако решиш да сменяш мотора, ако можеш вземи такъв с документ (фактура, талон и т.н.) за да може да си го оправиш документално иначе после става филм като решиш да я продаваш Конете на новия и на стария мотор ще са еднакви така че таксите няма да се променят след трансплантацията... Редактирано 25 август 2013 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.