mdimitrovm Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Здравейте,Каризмата е обслужена при Милен, преди 10 000 км.Наложи ми се да пътувам от Хасково до Велинград и ми се разказа играта от зареждане.Колата си работи нормално дори имам чувството че ускорява по добре, само че зареждам за 10 лв. и лампата светва след 50 км.Възможно ли е проблема да е в поплавъка?Разхода по борд компутър не се е променил.Възможно ли е да рестартирам компутъра по някакъв начин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 По този път колко очакваш да е разхода ти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Здравейте,Каризмата е обслужена при Милен, преди 10 000 км.Наложи ми се да пътувам от Хасково до Велинград и ми се разказа играта от зареждане.Колата си работи нормално дори имам чувството че ускорява по добре, само че зареждам за 10 лв. и лампата светва след 50 км.Възможно ли е проблема да е в поплавъка?Разхода по борд компутър не се е променил.Възможно ли е да рестартирам компутъра по някакъв начин?Ако проблема ти е в поплавъка, някъде около 15- 16 -то зареждане резервоара би трябвало да ти прелее, ама на дали ..:DПък и по този балкански маршрут със завои и изкачване какъв разход очакваш, щом около 8/100 не ти харесва ? .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 13 август 2013 Автор Сподели Публикувано 13 август 2013 (редакция) Извинявам се 20лв Редактирано 13 август 2013 от TASSO Пиши на кирилица! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Хаха, колега, че 20 лева колко литри са вече? И лампата за резервата святка на 75-80 оставащи километра, за да не се изненадаш някъде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Хаха, колега, че 20 лева колко литри са вече? Не знам колко литри са Светле, но като пари на всеки 50 км. наистина са прекалено много и явно колегата наистина има проблем, освен ако след още няколко зареждания резервоара не се напълни до горе .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 14 август 2013 Автор Сподели Публикувано 14 август 2013 Имало някакъв клапан за обратното гориво, къде да го търся и как да го проверя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 А на равното - как е разхода? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 14 август 2013 Автор Сподели Публикувано 14 август 2013 На равно пак същото , борда показва 5,5 - 5,8 нормално каране обаче таз лампа си светва след 50 км - 7,5 литра.Миналата седмица с тези литри ходих до Стара Загора и обратно до Хасково - 120 км. без проблем .Сега до там и лампата светна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 Някаква промяна в бензиностанцията? Възможно е да те удрят с горивото което зареждаш. На мен ми се е случвало на няколко пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 А да мирише на безин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 14 август 2013 Автор Сподели Публикувано 14 август 2013 (редакция) Да колега , имам чувството че мирише на бензин малко, но обърнах цялата кола - теч няма. :icon_hmm: Зареждам когато имам възможност само от една бензиностанция. Редактирано 14 август 2013 от mdimitrovm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 Има сравнително безболезен начин за диагностициране, свързан само с известен финансов ресурс.Сипваш до горе, но така че да виждаш горивото в гърловината на резервоара.Караш 100 км и сипваш пак по същият начин.И пиши какво стана.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 Има сравнително безболезен начин за диагностициране, свързан само с известен финансов ресурс.Сипваш до горе, но така че да виждаш горивото в гърловината на резервоара.Караш 100 км и сипваш пак по същият начин.И пиши какво стана.... %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПобеляла му е косата след първото зареждане http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif. Колега,ако можеш налей първо бензина в шише или туба и така го сипи,да си сигурен колко е реално. После си провери всички маркучи и съединения по бензиновата линия. След това трябва да разбереш дали случайно двигателя не смуче въздух от сцепена тръба,но ако стане това трябва да имаш промяна в оборотите на място и в поведението на колата в движение. Провери си свещите,по тях може да се "гадае" много . Това е сам,другото е вече на диагностиката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 15 август 2013 Автор Сподели Публикувано 15 август 2013 Много ви благодаря за бързите отговори , вчера смених горивния и въздушния филтър , филтърчето в помпата проверих всички маркучи.почистих свещите, прегледах лулите. Всичко е беше ок , само че колата не влиза в режим - Stitch - Пробвах няколко пъти на обороти изчаквам 4 минути както пише Милен но без резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Какво да се прави, ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателя станат нестабилни:- ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателя станат нестабилни, установете двигателя визходно състояние, като за целта следвате дoлyописания метод:1. Спрете автомобила на беэопасно място.2. Поставете лоста за скоростите (при механични скоростни кутии) на положeние 'N' (Неутрално) или селекторния лост (при автоматични скоростни кутии) на положение 'Р' (Пapкиране).3. Рестартирайте двиraтеля.4. Изключете отonлeнието или климатика.(ако автомобилът е оборудван с климатик)5. Оставете двигателя дв загрее, докато cтpeлката на измервателния уред за температурата на водата се стабилизира на средата му.6. Спрете двиraтеля и го рестартирайте.7. Оставете двигателя да работи на празни обороти за около 1О минути.8. След стабилизиране на оборотите на двигателя установяването му в изходно състояние е приключило. ЗАБЕЛЕЖКААко след процедурата по установяване на двигатепя в изходно състояние оборотите му останат нестабилни, проверете автомобила при упълномощен дилър на МИЦУБИШИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 (редакция) ЗАБЕЛЕЖКААко след процедурата по установяване на двигатепя в изходно състояние оборотите му останат нестабилни, проверете автомобила при упълномощен дилър на МИЦУБИШИ. Ами хващай пътя за Пловдив....че това GDI си иска майстор .... Редактирано 15 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 15 август 2013 Автор Сподели Публикувано 15 август 2013 Оборотите са стабилни само че не влиза в "stitch" режим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.