Премини към съдържание

Carisma GDI проблем


mdimitrovm

Препоръчано мнение

Здравейте,

Каризмата е обслужена при Милен, преди 10 000 км.

Наложи ми се да пътувам от Хасково до Велинград и ми се разказа играта от зареждане.

Колата си работи нормално дори имам чувството че ускорява по добре, само че зареждам

за 10 лв. и лампата светва след 50 км.Възможно ли е проблема да е в поплавъка?

Разхода по борд компутър не се е променил.Възможно ли е да рестартирам компутъра по някакъв начин?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Каризмата е обслужена при Милен, преди 10 000 км.

Наложи ми се да пътувам от Хасково до Велинград и ми се разказа играта от зареждане.

Колата си работи нормално дори имам чувството че ускорява по добре, само че зареждам

за 10 лв. и лампата светва след 50 км.Възможно ли е проблема да е в поплавъка?

Разхода по борд компутър не се е променил.Възможно ли е да рестартирам компутъра по някакъв начин?

Ако проблема ти е в поплавъка, някъде около 15- 16 -то зареждане резервоара би трябвало да ти прелее, ама на дали ..:D

Пък и по този балкански маршрут със завои и изкачване какъв разход очакваш, щом около 8/100 не ти харесва ? ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, колега, че 20 лева колко литри са вече? И лампата за резервата святка на 75-80 оставащи километра, за да не се изненадаш някъде :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, колега, че 20 лева колко литри са вече?

Не знам колко литри са Светле, но като пари на всеки 50 км. наистина са прекалено много и явно колегата наистина има проблем, освен ако след още няколко зареждания резервоара не се напълни до горе ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На равно пак същото , борда показва 5,5 - 5,8 нормално каране обаче таз лампа

си светва след 50 км - 7,5 литра.Миналата седмица с тези литри ходих до Стара Загора

и обратно до Хасково - 120 км. без проблем .Сега до там и лампата светна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някаква промяна в бензиностанцията? Възможно е да те удрят с горивото което зареждаш. На мен ми се е случвало на няколко пъти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да колега , имам чувството че мирише на бензин малко,

но обърнах цялата кола - теч няма. :icon_hmm:

 

Зареждам когато имам възможност само от една бензиностанция.

Редактирано от mdimitrovm
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има сравнително безболезен начин за диагностициране, свързан само с известен финансов ресурс.

Сипваш до горе, но така че да виждаш горивото в гърловината на резервоара.

Караш 100 км и сипваш пак по същият начин.

И пиши какво стана....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има сравнително безболезен начин за диагностициране, свързан само с известен финансов ресурс.

Сипваш до горе, но така че да виждаш горивото в гърловината на резервоара.

Караш 100 км и сипваш пак по същият начин.

И пиши какво стана....

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Побеляла му е косата след първото зареждане http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.

Колега,ако можеш налей първо бензина в шише или туба и така го сипи,да си сигурен колко е реално. После си провери всички маркучи и съединения по бензиновата линия. След това трябва да разбереш дали случайно двигателя не смуче въздух от сцепена тръба,но ако стане това трябва да имаш промяна в оборотите на място и в поведението на колата в движение. Провери си свещите,по тях може да се "гадае" много . Това е сам,другото е вече на диагностиката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря за бързите отговори ,

вчера смених горивния и въздушния филтър ,

филтърчето в помпата проверих всички маркучи.

почистих свещите, прегледах лулите. Всичко е беше ок ,

само че колата не влиза в режим - Stitch -

Пробвах няколко пъти на обороти изчаквам 4 минути както пише Милен

но без резултат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да се прави, ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателя станат нестабилни:

- ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателя станат нестабилни, установете двигателя в

изходно състояние, като за целта следвате дoлyописания метод:

1. Спрете автомобила на беэопасно място.

2. Поставете лоста за скоростите (при механични скоростни кутии) на положeние 'N' (Неутрално) или селекторния лост

(при автоматични скоростни кутии) на положение 'Р' (Пapкиране).

3. Рестартирайте двиraтеля.

4. Изключете отonлeнието или климатика.(ако автомобилът е оборудван с климатик)

5. Оставете двигателя дв загрее, докато cтpeлката на измервателния уред за температурата на водата се стабилизира

на средата му.

6. Спрете двиraтеля и го рестартирайте.

7. Оставете двигателя да работи на празни обороти за около 1О минути.

8. След стабилизиране на оборотите на двигателя установяването му в изходно състояние е приключило.

 

ЗАБЕЛЕЖКА

Ако след процедурата по установяване на двигатепя в изходно състояние оборотите му останат нестабилни, проверете

автомобила при упълномощен дилър на МИЦУБИШИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЗАБЕЛЕЖКА

Ако след процедурата по установяване на двигатепя в изходно състояние оборотите му останат нестабилни, проверете

автомобила при упълномощен дилър на МИЦУБИШИ.

 

 

Ами хващай пътя за Пловдив....че това GDI си иска майстор ....

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...