Bulda Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Здравейте, искам да споделя следния проблем и да чуя Вашите менния. Имам Спейс Стар 1,9 ГДИ 2004 година 115 коня двигател. Вчера при пътуване на висока скорост и обороти около 3500 ми загуби мощност и светна чека за диагностика.Двигателя не е вдигал сам обороти, както се случва при проблем с турбината-работеше равномерно до аварията. Спрях запалих отново и от аспуаха започна да излиза бял дим все едно има пожар и двигателя започна да вдига високи обороти-обясниха ми че е горял основно гориво без въздух. Извлачихме колата до сервиз и там на пръв поглед се оказа че няма въздух-при обити за форсиране въздушната тръба от интеркулера направо залепва. Оказа се че почти цялото масло е интеркулера. Източиха го и сменихме маслото на колата.Запалиха я и турбото си работеше без проблеми, само на обороти около 3000 отново нямаше въздух-все пак интеркулера трябва да се почисти. Според майсторите е изтървала семерингата на турбото-днес ще го свалят.Кзаха ми че не очакват някакви проблеми с него съдейки по звука и че се включва в точния момент.Имали ли сте подобен проблем и дайте някакъв съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Чешмеджиев Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Здравей, Най-добре първо да и се направи диагностика и да се види каква е причината за грешката от чека. Не знам във Варна кой сервиз да ти препоръчам колегите да помогнат, но съвета ми е да не предприемаш разглобявания преди да се види грешката в компа. Аз си изпатих при един "майстор", който ми взе пари да ми оправя турбото, а проблема накрая се оказа ЕГР клапан. В тази тема съм писал по въпроса тема. От такива неща на сляпо и майстори които стрелят на посоки може човек да влезне в големи филми. При мен от цялата работа стана така, че подарих 1000 лв. за турбото на оня майстор и сега на всичко отгоре турбото ми е по-зле от преди ремонта, да не говорим, че проблема ми не беше от него :-(. Това е моя съвет да не прибързваш, а да помислиш и да отидеш при изпитан майстор и сервиз успех! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Такъв проблем съм нямал.. искам да поясниш дали става въпрос за 1.9 ДИ-Д, че си написал ГДИ и до там спрях да чета първия път..., ако да и не си намерил решение на проблема ми пиши на ЛС ще те пратя при един от най-добрите майстори на дизели във Варна и там ще намериш решение на проблема си Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Е, що на лични, ний не сме ли хора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.