Премини към съдържание

Bulda

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Bulda's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги трябва да сменям турбината на спейса - 1,9 2004 година, по-големите коне мисля че бяха 117, турбината е модел GARET GT 1749V - някой знае ли на кой модели рено се слага същата, казаха ми и че на някой VOLVO V 40 се монтирала.Благодаря за помоща.
  2. Здравейте, искам да споделя следния проблем и да чуя Вашите менния. Имам Спейс Стар 1,9 ГДИ 2004 година 115 коня двигател. Вчера при пътуване на висока скорост и обороти около 3500 ми загуби мощност и светна чека за диагностика.Двигателя не е вдигал сам обороти, както се случва при проблем с турбината-работеше равномерно до аварията. Спрях запалих отново и от аспуаха започна да излиза бял дим все едно има пожар и двигателя започна да вдига високи обороти-обясниха ми че е горял основно гориво без въздух. Извлачихме колата до сервиз и там на пръв поглед се оказа че няма въздух-при обити за форсиране въздушната тръба от интеркулера направо залепва. Оказа се че почти цялото масло е интеркулера. Източиха го и сменихме маслото на колата.Запалиха я и турбото си работеше без проблеми, само на обороти около 3000 отново нямаше въздух-все пак интеркулера трябва да се почисти. Според майсторите е изтървала семерингата на турбото-днес ще го свалят.Кзаха ми че не очакват някакви проблеми с него съдейки по звука и че се включва в точния момент.Имали ли сте подобен проблем и дайте някакъв съвет.
×
×
  • Създаване...