Здравейте, искам да споделя следния проблем и да чуя Вашите менния. Имам Спейс Стар 1,9 ГДИ 2004 година 115 коня двигател. Вчера при пътуване на висока скорост и обороти около 3500 ми загуби мощност и светна чека за диагностика.Двигателя не е вдигал сам обороти, както се случва при проблем с турбината-работеше равномерно до аварията. Спрях запалих отново и от аспуаха започна да излиза бял дим все едно има пожар и двигателя започна да вдига високи обороти-обясниха ми че е горял основно гориво без въздух. Извлачихме колата до сервиз и там на пръв поглед се оказа че няма въздух-при обити за форсиране въздушната тръба от интеркулера направо залепва. Оказа се че почти цялото масло е интеркулера. Източиха го и сменихме маслото на колата.Запалиха я и турбото си работеше без проблеми, само на обороти около 3000 отново нямаше въздух-все пак интеркулера трябва да се почисти. Според майсторите е изтървала семерингата на турбото-днес ще го свалят.Кзаха ми че не очакват някакви проблеми с него съдейки по звука и че се включва в точния момент.Имали ли сте подобен проблем и дайте някакъв съвет.