dark Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 (редакция) Днес и на мен ми се развали съединителя. Престанаха да се сменят предавките при натиснат съединител, при включена предавка и натиснат съединител колата леко върви... От време на време се оправя, но после пак същия проблем... Предполагам като прегледах форума, че проблема е аналогичен на този от тази тема: http://www.mitsubish...ndpost&p=136204 Проблема ми е... къде точно се намира това буталце, че да го видя дали е за смяна? (ще се радвам на снимки ) http://img183.imageshack.us/img183/9434/cimg0009u.jpg предполагам, че ще ми трябва и този ремонтен комплект: http://img78.imageshack.us/img78/1478/cimg0010.jpg Редактирано 1 август 2013 от dark Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 Ако ти се губи течност от казанчето за съединителя, е по-вероятно да е долната помпа, тази, която е на картинката.Може и горната да е, но трябва да огледаш дали имаш омазняване около педала на съединителя.Ако е горната помпа, може да не тече, но да има същите признаци които описваш..... просто течността преминава м/у буталцето и стените на цилиндъра на помпата.Ако правилно описваш симптомите с това оправяне понякога, аз залагам на горната помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 1 август 2013 Автор Сподели Публикувано 1 август 2013 точно това исках да питам... това, че се оправя значи ли, че е нещо друго? а къде се намира горната помпа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 Пред шофьорското място, в двигателния отсек.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 (редакция) точно това исках да питам... това, че се оправя значи ли, че е нещо друго? а къде се намира горната помпа?Ако вече знаеш къде се намира долната, тръгваш по тръбичката която влиза в нея, по някое време стигаш до един маркуч ама продължаваш, после пак по тръбичка и там където свършва тръбичката, започва горната помпа ..Ако не ти се разкарва толкова, вдигаш предния капак и поглеждаш към челния панел (под шофьорската чистачка) и ще видиш 2 помпи ..По голямата ти е за спирачките и е хваната за един голям търбух (серво усилвателя), тази до нея която е хваната направо за челната ламарина ти е горната помпа на съединителя .. Редактирано 2 август 2013 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 7 август 2013 Автор Сподели Публикувано 7 август 2013 (редакция) Долната помпа е това на снимката: http://i40.tinypic.com/2lmmag7.jpg и не се очаква да прави това: клик за видео Т.е. с ремонтния комплект от по-горе ще съм в джаза? Редактирано 7 август 2013 от dark Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 август 2013 Сподели Публикувано 7 август 2013 Не бързай да се радваш, че си в джаза, докато не я пробваш ..Че като гледам що течност пусна от маншона, май има шупла по цилиндърчето .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 7 август 2013 Сподели Публикувано 7 август 2013 Аз имах същия проблем и се оказа ,че е пробита гумичката,която е нанизана на буталцето.Е тогава ремонтния комплект би трябвало да ти свърши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 7 август 2013 Автор Сподели Публикувано 7 август 2013 Нали не е нужно да свалям помпата за да сменя буталцето? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 8 август 2013 Сподели Публикувано 8 август 2013 Нали не е нужно да свалям помпата за да сменя буталцето?Да,разбира се.Не е особено трудна смяната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 9 август 2013 Автор Сподели Публикувано 9 август 2013 Благодаря на всички отзовали се!След 30 мин и 15 евра за ремонтен комплект самолета пак е в движение ;) Смяната наистина е много лесна. Не са нужни никакви инструменти и може да се направи от сам човек. Добра идея е да имате грес под ръка за да намажете двата края на буталцето.За тези, които им се наложи да сменят, да си приготвят и спирачна течност за последващото обеЗвъздушаване на системата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.