Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Съединител


dark

Препоръчано мнение

Днес и на мен ми се развали съединителя.

 

Престанаха да се сменят предавките при натиснат съединител, при включена предавка и натиснат съединител колата леко върви...

От време на време се оправя, но после пак същия проблем...

 

Предполагам като прегледах форума, че проблема е аналогичен на този от тази тема:

 

http://www.mitsubish...ndpost&p=136204

 

Проблема ми е... къде точно се намира това буталце, че да го видя дали е за смяна? (ще се радвам на снимки :) )

 

http://img183.imageshack.us/img183/9434/cimg0009u.jpg

 

 

предполагам, че ще ми трябва и този ремонтен комплект:

 

http://img78.imageshack.us/img78/1478/cimg0010.jpg

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се губи течност от казанчето за съединителя, е по-вероятно да е долната помпа, тази, която е на картинката.

Може и горната да е, но трябва да огледаш дали имаш омазняване около педала на съединителя.

Ако е горната помпа, може да не тече, но да има същите признаци които описваш..... просто течността преминава м/у буталцето и стените на цилиндъра на помпата.

Ако правилно описваш симптомите с това оправяне понякога, аз залагам на горната помпа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

точно това исках да питам... това, че се оправя значи ли, че е нещо друго?

 

а къде се намира горната помпа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

точно това исках да питам... това, че се оправя значи ли, че е нещо друго?

 

а къде се намира горната помпа?

Ако вече знаеш къде се намира долната, тръгваш по тръбичката която влиза в нея, по някое време стигаш до един маркуч ама продължаваш, после пак по тръбичка и там където свършва тръбичката, започва горната помпа ..:)

Ако не ти се разкарва толкова, вдигаш предния капак и поглеждаш към челния панел (под шофьорската чистачка) и ще видиш 2 помпи ..По голямата ти е за спирачките и е хваната за един голям търбух (серво усилвателя), тази до нея която е хваната направо за челната ламарина ти е горната помпа на съединителя ..

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Долната помпа е това на снимката:

 

http://i40.tinypic.com/2lmmag7.jpg

 

и не се очаква да прави това: клик за видео:tidavidish:

 

Т.е. с ремонтния комплект от по-горе ще съм в джаза?

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да се радваш, че си в джаза, докато не я пробваш ..:tidavidish:

Че като гледам що течност пусна от маншона, май има шупла по цилиндърчето ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем и се оказа ,че е пробита гумичката,която е нанизана на буталцето.Е тогава ремонтния комплект би трябвало да ти свърши работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали не е нужно да свалям помпата за да сменя буталцето?

Да,разбира се.Не е особено трудна смяната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се!

След 30 мин и 15 евра за ремонтен комплект самолета пак е в движение ;)

 

Смяната наистина е много лесна. Не са нужни никакви инструменти и може да се направи от сам човек. Добра идея е да имате грес под ръка за да намажете двата края на буталцето.

За тези, които им се наложи да сменят, да си приготвят и спирачна течност за последващото обеЗвъздушаване на системата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...