freeman Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 Здравейте колеги, Имам 2 въпроса: 1) Къде се намира пробката за маслото на скоростната кутия? Имам Галант 2.0 TD 1999 година с ръчна скоростна кутия.2) Какво масло да ползвам и при смяната да източвам ли сегашното или само да долея ако има нужда с новото?От къде мога да видя препоръчителното масло за моя автомобил по спецификация? Предварително ви благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I. Milev Публикувано 27 юли 2013 Сподели Публикувано 27 юли 2013 (редакция) Здрасти колега , ако имаш книжка на автомобила , на последните страници пише всичко, там ще намериш каквото те интересува. Моята е бензин но в книжката са дадени характеристиките за всички двигатели. Там пише вид , количество и т.н. Аз моето го смених и си сипах същото каквото ми дават по книга, мисля беше 75W-90, за пробката не мога да кажа на дизела каде е. ПП: със здраве Редактирано 27 юли 2013 от I. Milev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freeman Публикувано 28 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2013 Между другото си поръчах двигателно масло MITSUBISHI DIAMOND PROTECTION 10W40. Някой има ли впечатления от това масло и дали е подходящо за турбо дизелов мотор? На едно място намерих че пише "Подходящ за всички автомобили Mitsubishi, с изключение на модели с DPF (Diesel Particulate Filter) ". Какво значи това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 (редакция) Между другото си поръчах двигателно масло MITSUBISHI DIAMOND PROTECTION 10W40. Някой има ли впечатления от това масло и дали е подходящо за турбо дизелов мотор? На едно място намерих че пише "Подходящ за всички автомобили Mitsubishi, с изключение на модели с DPF (Diesel Particulate Filter) ". Какво значи това? Здравей колега. Системите за третиране на отработените газове при съвременните дизелови автомобили ги наричат DPF/FAP/филтър за твърди частици, филтър за сажди... При такива системи е необходимо маслото да не е конвенционална технология, а Low SAPS (с ниски нива на сулфатна пепел, фосфор и сяря). Нужната дизеловата норма API CD е доста остаряла (въведена е 1955г) и няма как да намериш масло по нея. Не се претиснявай, маслото SAE 10W40 което си избрал отговаря и надвишава многократно изискванията на Mitsubishi откъм нива на смазочна защита. То е API CF (дизелова норма въведена 1994г)Поздрави Редактирано 28 юли 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freeman Публикувано 28 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2013 Светльо, благодаря ти за професионалния и изчерпателен отговор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.