Master Публикувано 26 юли 2013 Сподели Публикувано 26 юли 2013 Здравейте,Искам да ми дадете малко повече информация когато оглеждам Лансер 1997-1999, че съм набелязал този модел. На какво да наблегна, какво да гледам и 1.3 мотора какъв разход дава? Скрити тайни на модела?Благодаря Ви много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 юли 2013 Сподели Публикувано 26 юли 2013 Абе гледай да е по голям мотора ..;)Скрити дефекти при този автомобил няма, единствения дефект е, че не е Галант, :D ама при Галанта скрити дефекти да искаш .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 26 юли 2013 Сподели Публикувано 26 юли 2013 (редакция) Абе гледай да е по голям мотора ..;)Скрити дефекти при този автомобил няма, единствения дефект е, че не е Галант, :D ама при Галанта скрити дефекти да искаш ..Колегата го е написал ясно и изчерпателно, аз само ще допълня: :D 1. Ръжда - задни вежди, прагове, като вдигнеш резервната гума, мястото дали е ръждиво по шевовете, отпред под капака дали са ръждиви бомбетата... това по купето. По окачването (за целта гледаш на канал отдолу) - предни носачи, картер (виж дали не тече масло от него заради ръждата), предна надлъжна греда, зад предните гуми, генерацията, резервоара и стигаме до задните греди, които държат багажника и имат навика да чурдеят . Това всичко, ако е леко ръждиво, направо е китка 2. По двигател - както рекох вече, виж картера дали не е пробит. После виж изпускателните колектори дали не са спукани. Виж дали не тече вода от капачките на водната риза на двигателя - те са отпред под изпускателния колектор. Но преди това провери стандартните неща - масло, антифриз и др. Заслушай дали не мени обороти на студен старт. Хубаво е да проверите кабели и свещи, но това вече в сервиз... По принцип двигателят е доста здрав и няма хронични проблеми. Но пък и не е много силен, особено за това купе 3. Скорости - заслушай ги дали не шумят на запален двигател. За да разбереш дали шумят, накарай продавача да отпуска и натиска съединителя, а ти на отворен капак отпред слушай дали се променя звука от ск. кутия (тя се вижда отдясно на двигателя). Ако се променя, значи ще сменяш лагери на ск. кутия - не е страшно, но по-добре е да го избегнеш. 4. След всичко това може и да я покараш - виж съединител дали боксува, виж лагерите на колелата дали вият (това всичко в движение), виж дали предавките влизат лесно; виж как спира при екстремно спиране - ако тресе, значи нещо по спирачната система не е наред. Обърни внимание дали задните барабанни спирачки отвън са ръждиви, ако са - ще искат ревизия. Това е май, в общи линии - много надежден модел ПП: Какъв разход дава? На бензин, ако всичко е изправно, дава към 5,5 извънградско при спокойно каране до 80-100км/ч. Градско не съм я засичал, но би следвало да е между 8 и 9. При всички положения под 10. Това ако е с хубави свещи и кабели, въпреки че моята дава този разход с лоши свещи и кабели.На газ - доста относително. Зависи дали е обикновена или АГУ и как е настроена. Горе-доле с 1-2 литра повече от бензин, даже 3-4л при недобра настройка .Този двигател се газифицира лесно и с обикновена ГУ, и с ГИ. Успех! Редактирано 26 юли 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Кефиш ме! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobzer Публикувано 28 август 2014 Сподели Публикувано 28 август 2014 Много изчерпателно и аз благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.