Joan Публикувано 13 юли 2013 Сподели Публикувано 13 юли 2013 Здравейте колеги, Прочетох доста мнения по темата, но така и не видях снимки. Това ли са проблемните части(показаните на снимката)? Разбрах, че това е доста чест проблем за Mitsubishi Outlander I. Къде мога да го отстраня. Не ми се ходи при майстори, които да сменят половината кола докато налучкат правилната част. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юли 2013 Сподели Публикувано 13 юли 2013 Здравейте колеги, Прочетох доста мнения по темата, но така и не видях снимки. Това ли са проблемните части(показаните на снимката)? Разбрах, че това е доста чест проблем за Mitsubishi Outlander I. Къде мога да го отстраня. Не ми се ходи при майстори, които да сменят половината кола докато налучкат правилната част. Благодаря............за това се ходи при майстори, които знаят какво правят..........Какво значи "пееща кола"??? Касетофона ли си пуснал?ГСМ-а ли си включил?Ако е типичното скърцане "пеещото", то тези части дет си ги дал са най малкото "пеещо" в колата ти.....тези неща тропат , а не "пеят"........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hegemon Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 (редакция) http://out-club.ru/Manual/Outlander_XL_Service_Manual/Service/003/4753343558202020/search/2007/index_M1.htm Трябва да провериш има ли детайли за смяна по задно окачване-разбити втулки по напречен носач(два броя),късата и кривата щанга и евентуално амортесор.Задната биалета от вашата снимка няма отношение към скърцането,както колегата Dj вече уточни. Редактирано 14 юли 2013 от hegemon Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joan Публикувано 14 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2013 (редакция) ...........за това се ходи при майстори, които знаят какво правят..........Какво значи "пееща кола"??? Касетофона ли си пуснал?ГСМ-а ли си включил?Ако е типичното скърцане "пеещото", то тези части дет си ги дал са най малкото "пеещо" в колата ти.....тези неща тропат , а не "пеят"........... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=18338&st=0&p=194497&hl="%F2%F0%EE%EF%E0%ED%E5"&fromsearch=1entry194497 Интересуват ме тези части: BUSHING,Rear SUSP STABILIZER(MR403775)BUSHING,RR SUSP LWR ARM( 4113A062 / MR197915 ) Редактирано 14 юли 2013 от Joan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=18338&st=0&p=194497&hl="%F2%F0%EE%EF%E0%ED%E5"&fromsearch=1entry194497 Интересуват ме тези части: BUSHING,Rear SUSP STABILIZER(MR403775)BUSHING,RR SUSP LWR ARM( 4113A062 / MR197915 ).....там пише "тампони и амортесиори " а не биалетки..........Имам всичко по задницата( и не само за нея) за вашите коли........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joan Публикувано 14 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2013 .....там пише "тампони и амортесиори " а не биалетки..........Имам всичко по задницата( и не само за нея) за вашите коли........ Ето, научих нещо! Не са това частите. Трябва ми снимка на тези, за които говориш тук: "то не е гумен тампон, а "метал- гума-метал"........т.е. втулка метална и по средата е гума........да може..... Утре за всеки случай ще погледна, но аз съм сменявал такива ........ Този пост е редактиран от DJ Tymbi: 02 май 2012 - 22:56 Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joan Публикувано 14 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2013 http://out-club.ru/Manual/Outlander_XL_Service_Manual/Service/003/4753343558202020/search/2007/index_M1.htm Трябва да провериш има ли детайли за смяна по задно окачване-разбити втулки по напречен носач(два броя),късата и кривата щанга и евентуално амортесор.Задната биалета от вашата снимка няма отношение към скърцането,както колегата Dj вече уточни. Благодаря Ви !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hegemon Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 (редакция) http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=18338&st=0&p=194497&hl="%F2%F0%EE%EF%E0%ED%E5"&fromsearch=1entry194497 Интересуват ме тези части: BUSHING,Rear SUSP STABILIZER(MR403775)BUSHING,RR SUSP LWR ARM( 4113A062 / MR197915 )Вътрешната втулка е 30лв.Външната е 90лв оригинална-има ставно движение на самата метална ос, но може да се сложи алтернативна пак от 30 лв.Носачите са два значи по две.Така или иначе гадна е смяната, а не цената на самите вулки-трудоемко е. Редактирано 14 юли 2013 от hegemon Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 Вътрешната втулка е 30лв.Външната е 90лв оригинална-има ставно движение на самата метална ос, но може да се сложи алтернативна пак от 30 лв.Носачите са два значи по две.Така или иначе гадна е смяната, а не цената на самите вулки-трудоемко е.Ремонта на такъв вид повреда е около 450 лв. всичко,с реглажа и болтовете.........само че се сменят още две втулки,така че не са 4бр. а 6 бр.......и са си оригиналните, а не алтернативните,които карат по 1-2 години и пак така........скърцането най често идва от втулките, които са с "ябълки" а не традиционните - с гума........възможно е да скърцат и тампоните на щангата ,както и амортисьорите, но за това се ходи на майстор...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joan Публикувано 14 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2013 Мерси колеги!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 14 юли 2013 Сподели Публикувано 14 юли 2013 (редакция) http://out-club.ru/Manual/Outlander_XL_Service_Manual/Service/003/4753343558202020/search/2007/index_M1.htm Трябва да провериш има ли детайли за смяна по задно окачване-разбити втулки по напречен носач(два броя),късата и кривата щанга и евентуално амортесор.Задната биалета от вашата снимка няма отношение към скърцането,както колегата Dj вече уточни. Много добре написано. Да започнем първо с проверка....С годините и км си следва и подмяна....Искам да добавя и тампоните на стаб. щанга (DJ също го описва) и да вметна ,че най- вече скърца от тях и от тези на напречния носач. П.С. Биалетките потропват....и се локализират лесно Редактирано 14 юли 2013 от pepes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joan Публикувано 14 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2013 Много добре написано. Да започнем първо с проверка....С годините и км си следва и подмяна....Искам да добавя и тампоните на стаб. щанга (DJ също го описва) и да вметна ,че най- вече скърца от тях и от тези на напречния носач. П.С. Биалетките потропват....и се локализират лесно 10х PEPES!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 20 юли 2013 Сподели Публикувано 20 юли 2013 10х PEPES!!! много добра информация от hegemon и DJ-а :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.