chkl Публикувано 29 юни 2013 Сподели Публикувано 29 юни 2013 (редакция) Здравеите колеги . Днес сутринта тръгнах за морето , и изведнъж ми светна check engine и започна да се чува нещо като жужене от двигателя , не беше постояно а на етапи през 30-40 сек. Спрях на една одбивка вдигнах капака нищо не се чува , проблема го правеше само в движение , сега продължава да си свети . Направих си самодиагностика и ми исписа грешка 64 alternator fr terminal system . Ако може да ми кажете какво означава тази грешка , и нещо сериозно ли е . Благодаря предварително . Здравейте, колеги. Днес сутринта тръгнах за морето и изведнъж ми светна check engine и започна да се чува нещо като жужене от двигателя , не беше постоянно а на етапи през 30-40 сек. Спрях на една отбивка вдигнах капака нищо не се чува , проблема го правеше само в движение , сега продължава да си свети . Направих си самодиагностика и ми изписа грешка 64 alternator fr terminal system . Ако може да ми кажете какво означава тази грешка и нещо сериозно ли е. Благодаря предварително . Редактирано 29 юни 2013 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chkl Публикувано 29 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2013 Няма ли кои да ми помогне . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 29 юни 2013 Обикновено алтернатора има изход към ECU-то, които казва, че работи в правилното напрежение. Ако това не стане, ECU-то показва грешка.Това може да бъде реле- регулатора, който поддържа напрежението стабилно при 14,4 V. Тогава той не работи. Те обикновено са всички в един блок, така че иди при майстор на място и ги накарай да се тестват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 Предполагам ,че алтернатора е 90 А производство на Бош,като моя.Ако е така,сваляш алтернатора като отвиваш двата болта,откачаш кабелите/преди това плюса на батерията да не стане късо/и след това проверяваш четкодържателя с четките.Релето регулатора, за което говори колегата е в четкодържатела/електронно е/.Според мен проблема е в четките или износени пръстени на ротора,но така или иначе четките не могат да се сменят отделно.Така че се купува целия четкодържател ,който не е евтин... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chkl Публикувано 1 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2013 Благодаря ви колеги . Искъм само да попитам дали ще е проблем ако карам така защото във момента съм на морето , а пък трябва да се прибера до Ямбол . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 юли 2013 Admin Сподели Публикувано 1 юли 2013 Предполага се, че алтернатора не зарежда. Едва ли ще може да караш така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chkl Публикувано 2 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2013 А мога ли да го тествам да разбера със сигорност дали е от него или не . Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 2 юли 2013 Сподели Публикувано 2 юли 2013 Палиш колата и мериш с мултицет трябва да е около 14.2V .Ако е под 13 лошо требе си майстор.Успех! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 3 юли 2013 Сподели Публикувано 3 юли 2013 А мога ли да го тествам да разбера със сигорност дали е от него или не . Благодаря предварително.Колега имам алтернатор,работещ,който за 60лв.мога да ти го пратя където поискаш.0896629172. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chkl Публикувано 5 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2013 Благодаря ви за всичко колеги . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.