Премини към съдържание

Check engine


chkl

Препоръчано мнение

Здравеите колеги . Днес сутринта тръгнах за морето , и изведнъж ми светна check engine и започна да се чува нещо като жужене от двигателя , не беше постояно а на етапи през 30-40 сек. Спрях на една одбивка вдигнах капака нищо не се чува , проблема го правеше само в движение , сега продължава да си свети . Направих си самодиагностика и ми исписа грешка 64 alternator fr terminal system . Ако може да ми кажете какво означава тази грешка , и нещо сериозно ли е . Благодаря предварително .

 

Здравейте, колеги. Днес сутринта тръгнах за морето и изведнъж ми светна check engine и започна да се чува нещо като жужене от двигателя , не беше постоянно а на етапи през 30-40 сек. Спрях на една отбивка вдигнах капака нищо не се чува , проблема го правеше само в движение , сега продължава да си свети . Направих си самодиагностика и ми изписа грешка 64 alternator fr terminal system . Ако може да ми кажете какво означава тази грешка и нещо сериозно ли е. Благодаря предварително .

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Обикновено алтернатора има изход към ECU-то, които казва, че работи в правилното напрежение.

Ако това не стане, ECU-то показва грешка.

Това може да бъде реле- регулатора, който поддържа напрежението стабилно при 14,4 V. Тогава той не работи. Те обикновено са всички в един блок, така че иди при майстор на място и ги накарай да се тестват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ,че алтернатора е 90 А производство на Бош,като моя.Ако е така,сваляш алтернатора като отвиваш двата болта,откачаш кабелите/преди това плюса на батерията да не стане късо/и след това проверяваш четкодържателя с четките.Релето регулатора, за което говори колегата е в четкодържатела/електронно е/.Според мен проблема е в четките или износени пръстени на ротора,но така или иначе четките не могат да се сменят отделно.Така че се купува целия четкодържател ,който не е евтин...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги . Искъм само да попитам дали ще е проблем ако карам така защото във момента съм на морето , а пък трябва да се прибера до Ямбол .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Предполага се, че алтернатора не зарежда. Едва ли ще може да караш така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Палиш колата и мериш с мултицет трябва да е около 14.2V .Ако е под 13 лошо требе си майстор.Успех! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А мога ли да го тествам да разбера със сигорност дали е от него или не . Благодаря предварително.

Колега имам алтернатор,работещ,който за 60лв.мога да ти го пратя където поискаш.0896629172.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...