S.A.S. Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 (редакция) Здравейте колеги, от около 1 месец започнах да имам тези проблеми с тоците на галанта, а именно (не зарежда) волтмера вътре скача като луд варирайки от 10 до 15.5 волта :icon_doh: Та, мисля да сменя реле-регулатора, и ако не се оправи от това не знам вече. Връзките, клемите и други подобни са наред, акумулатора е на 4 месеца, цяла зима го карах без грижи ся лятото го свалям през 2 дена да го зареждам. :icon_doh: Ако някой е имал подобен проблем да каже кое как е Мерси предварително. :icon_bye: П.С. Галант 2.0 TD 93-та Редактирано 6 юни 2013 от S.A.S. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 Здравей колега!Не се хвърляй да правиш неща от които сам може да си докараш повече главоболия, реле регулатора не решава всичко, може да се окаже че си дал пари на вятъра.Отиди на човек който си разбира от работата, в един генератор има и други части които може да се повредят напр. диодния блок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 Здравейте колеги, от около 1 месец започнах да имам тези проблеми с тоците на галанта, а именно (не зарежда) волтмера вътре скача като луд варирайки от 10 до 15.5 волта :icon_doh: Та, мисля да сменя реле-регулатора, и ако не се оправи от това не знам вече. Връзките, клемите и други подобни са наред, акумулатора е на 4 месеца, цяла зима го карах без грижи ся лятото го свалям през 2 дена да го зареждам. :icon_doh: Ако някой е имал подобен проблем да каже кое как е Мерси предварително. :icon_bye: П.С. Галант 2.0 TD 93-та Износени четки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.