boko_roko Публикувано 12 Май 2013 Сподели Публикувано 12 Май 2013 Здравейте от скоро съм горд собственик на Каризма 1,6 16 99кс 97г.Имам проблем със включването на 1-ва ,задна и понякога трябва известно усилие за 2 ра/взлиза някак си на 2 ти/.След изечетеното във форума пробвах 2 варианта-с регулирне ,но не става кара 1 максимум 2 дена, и пак същото/1 ва се запъва ,а при вкючването на 2 ра има едно "усилие",а задна при натиснат съединител по някога хърка/2 рия вариант свалихме въпросните втулки и колегата в работата/понеже и той е имал същия проблем само, че със Space star/ ги запили малко за да влизат плътно и големия луфт изчезна ,регулрахме ги след това като се постарахме да не изчезне 5 -та/както е описано в един от постовете/ и 2 седмици без проблеми до вчера.Започвам да се замислям за съединителя ?!Мотора ми е 1,6 16v 99кс ,скорости рено/японска кола пък френски скорости :( / .Мисля да пробвам със втулките ,но от къде да ги поръчам .Гледам ,че един колега си ги е закупил от Балкан Стар ,но дали е със същите скорости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 12 Май 2013 Сподели Публикувано 12 Май 2013 Здравейте от скоро съм горд собственик на Каризма 1,6 16 99кс 97г.Имам проблем със включването на 1-ва ,задна и понякога трябва известно усилие за 2 ра/взлиза някак си на 2 ти/.След изечетеното във форума пробвах 2 варианта-с регулирне ,но не става кара 1 максимум 2 дена, и пак същото/1 ва се запъва ,а при вкючването на 2 ра има едно "усилие",а задна при натиснат съединител по някога хърка/2 рия вариант свалихме въпросните втулки и колегата в работата/понеже и той е имал същия проблем само, че със Space star/ ги запили малко за да влизат плътно и големия луфт изчезна ,регулрахме ги след това като се постарахме да не изчезне 5 -та/както е описано в един от постовете/ и 2 седмици без проблеми до вчера.Започвам да се замислям за съединителя ?!Мотора ми е 1,6 16v 99кс ,скорости рено/японска кола пък френски скорости :( / .Мисля да пробвам със втулките ,но от къде да ги поръчам .Гледам ,че един колега си ги е закупил от Балкан Стар ,но дали е със същите скорости.Само не разбирам колега,как ги е запилил твоя човек?Те се износват и им намалява диаметъра и ширината на фланеца, та какво помага пиленето?А иначе ако свалиш втулките и отидеш с тях в магазина ,съмненията отпадат.Провери си и хидравликата на съединителя-задвижващото цилиндърче.Ако има теч около него-то е проблематичното.Има такава тема...Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenpi Публикувано 12 Май 2013 Сподели Публикувано 12 Май 2013 (редакция) Само не разбирам колега,как ги е запилил твоя човек?Те се износват и им намалява диаметъра и ширината на фланеца, та какво помага пиленето?А иначе ако свалиш втулките и отидеш с тях в магазина ,съмненията отпадат.Провери си и хидравликата на съединителя-задвижващото цилиндърче.Ако има теч около него-то е проблематичното.Има такава тема...Успех! А маслото на скоростната кутия смени ли го? Кой знае на колко км е, и на какво ниво е. Аз смених масло и майстора някаква втулка ми смени. 3 години без проблем. Ония ден пак имах проблем с 1ва и задна. Сам си купих ония втулки, о-рингове от Резбарска 5, по-онази тема, за 25 лв. Сега смених тези под скоростната кутия, смазани са с грес и бичат 1ва и задна без ядове. Но масло трябва да се сменя, ако не си сменил. А и виж лоста си, махаш меха и гледаш има една гума около лоста. Редактирано 12 Май 2013 от milenpi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.