petarVOP Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Здравейте,Какъв вискозитет масло трябва да купя и да налея в предния и в задния диференциал на Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 MPI 2001 год. Знам количеството, но не знам вискозитета - на предния диф. 0.83л., а на задния 1.2л. Различно масло ли трябва за двата диференциала или еднакво.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Здравейте,Какъв вискозитет масло трябва да купя и да налея в предния и в задния диференциал на Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 MPI 2001 год. Знам количеството, но не знам вискозитета - на предния диф. 0.83л., а на задния 1.2л. Различно масло ли трябва за двата диференциала или еднакво.Благодаря предварително. Мисля , че 75w90 ГЛ-5 ще е добър избор . Според мен ще са ти нужни 1.1 за предния и 1.7 за задния . поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarVOP Публикувано 11 април 2013 Автор Сподели Публикувано 11 април 2013 Много Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Здравейте,Какъв вискозитет масло трябва да купя и да налея в предния и в задния диференциал на Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 MPI 2001 год. Знам количеството, но не знам вискозитета - на предния диф. 0.83л., а на задния 1.2л. Различно масло ли трябва за двата диференциала или еднакво.Благодаря предварително. Здравей колега, ето заводските изисквания за 2-та възела: Differential, frontCapacity 0,83 literUse: Normal Check 30000 km/24 monthsChange 90000 km/72 months OEM recommendationAbove 10 API: GL-5 SAE 90Below 10 API: GL-5 SAE 80W ---------------------- Differential, rearCapacity 1,7 literUse: Normal Check 30000 km/24 monthsChange 90000 km/72 months OEM recommendationAbove 10 API: GL-5 SAE 90Below 10 API: GL-5 SAE 80W Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Здравей колега, ето заводските изисквания за 2-та възела: Differential, frontCapacity 0,83 literUse: Normal Check 30000 km/24 monthsChange 90000 km/72 months OEM recommendationAbove 10 API: GL-5 SAE 90Below 10 API: GL-5 SAE 80W ---------------------- Differential, rearCapacity 1,7 literUse: Normal Check 30000 km/24 monthsChange 90000 km/72 months OEM recommendationAbove 10 API: GL-5 SAE 90Below 10 API: GL-5 SAE 80W Това отнася ли се и за моето л200 2004 мига ми постоянно лампата за трансмисията казаха ми ,че няма масло да долея .Да ама с какъв вискозитет нямам си идея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 12 април 2013 Сподели Публикувано 12 април 2013 Това отнася ли се и за моето л200 2004 мига ми постоянно лампата за трансмисията казаха ми ,че няма масло да долея .Да ама с какъв вискозитет нямам си идея Не в никакъв случай не слагаите ГЛ - 5 в скоростна кутия . Там трябва да бъде ГЛ - 4 освен ако не е упомето изрично , че е нужно ГЛ - 5 . Щом не знаете какво ви маслото в момента най- добре е да го смените изцяло . поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 12 април 2013 Сподели Публикувано 12 април 2013 Това отнася ли се и за моето л200 2004 мига ми постоянно лампата за трансмисията казаха ми ,че няма масло да долея .Да ама с какъв вискозитет нямам си идея Колега, със сервизна книжка разполагаш ли?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 имаам сервизна книжка не открих нищо в нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Това отнася ли се и за моето л200 2004 мига ми постоянно лампата за трансмисията казаха ми ,че няма масло да долея .Да ама с какъв вискозитет нямам си идея Здравей колега. След като не можеш да намериш инфо в сервизната ти книжка, би ли уточнил моля следното:1. Бензин или дизел ти е, предполагам 2.5 кубатура ако е дизел?2. Трансмисията - масло за кой възел се нуждаеш - ръчна или автоматична скоростна кутия?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Аз говоря за масло за диференциал на л200 2004 2,5 тд предния диференциал има теч омаслен е доста когато включа 4х4 бързи или бавни се чува адски шум утре съм на майстор някакви идеи за масло (колко, какво и т.н) само за заден нямам проблем .Интересно е ,че дори не съм го включвал само веднъж през зимата за 200 м поледица как може да се е случило на оффроуд не съм ходил да съм го удрял не съм озадачен съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 извинявам се ако не съм задал въпроса правилно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 (редакция) Аз говоря за масло за диференциал на л200 2004 2,5 тд предния диференциал има теч омаслен е доста когато включа 4х4 бързи или бавни се чува адски шум утре съм на майстор някакви идеи за масло (колко, какво и т.н) Здравей колега,Един отличен избор е масло със следните характеристики (за двигател 2.5 TDI 4WD 2004г): SAE 80W90; API GL-5, LS, трябват ти 0,9L Поздрави Редактирано 14 април 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Здравей колега,Един отличен избор е масло със следните характеристики (за двигател 2.5 TDI 4WD 2004г): SAE 80W90; API GL-5, LS, трябват ти 0,9L Поздрави Благодаря колега купил съм Castrol Axle EPX 80W-90Препоръчаха ми го в магазина дано свърши работаУтре ,ще разбера от каде губи Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Това стана супер откачена тема : - колега пита за масло за трансмисия . - аз предполагам , че ръчна и давам съвет . - колегата след мен е пестелив и преди да даде съвет пита дали е ръчна или автоматична . - накрая се оказва , че питането е за диференциал и маслото вече е купено със съдеиствието на местния продавач - консултант ... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 аааа ххааха помогнахте ми Благодаря ви все пак за съпричастността на всички.Вината е моя,че не зададох правилно въпроса.Кой да предположи,че трансмисия и диференциал не е едно и също нещо.Само информативно едно и също ли е маслото за скоростна кутия(трансмисия в моя случай ръчна)и за диференциалите ,ако питам глупости простете ми моля Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 Лампата за режим 4х4 мига когато си на контакт и изгася след това ако си само на заден диференциал поне така беше преди .Сега мига постояно като съм на заден диференциал когато включа двойното без значение бързи или бавни при завой се чува шум в предните гуми и съпротивление па дори спира инерцията на моменти.Ходих на майстор днес не откри нищо механично,ще я слагаме на компютър довечера -не знам какво и става не ми сее случвало до сегаПоздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 Благодаря ти ще проверим и ще пиша отново Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho5330 Публикувано 19 април 2013 Сподели Публикувано 19 април 2013 От къде тръгнах и до къде стигнаххаххаха оказва се ,че блокажа на задния диференциал е зацепен постоянно при 4х4 .Копчето включено или изключено не играе роля луда работа задните гуми при режим 4х4 се търкат а при 2х се изключва автоматично това ми говори че е електронен проблем защото ако беше засякло щеше да си е зацепен винаги.Идеи и съвети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.