Здравейте, нов съм във форума, но от четири дни съм собстеник на Mitsubishi Pajero Pinin 1,8 MPI, дълга база, опитах с търсачката да намеря теми с отговори на въпросите, които имам за джипчето - на някой успях, на други не успях затова ще си позволя да ги запитам в отделна тема. 1.На таблото има надпис Pajero Pinin, доколкото разбрах това означава, че 4х4 не е включено постоянно, все едно съм само с предно предаване, а 4х4 се включва по компютърен път - това означава ли, че когато и задните колелета влязат в действие всяко колело е отделно за себе си или става 60 преден мост 40 заден и въобще ако някой знае на какъв принцип е 4х4 на джипа? 2. Какъв съвет бихте ми дали ако искам леко да го понадигна, без да го тунинговам специално или нещо такова - например да сложа малко по високи гуми и какъв размер бихте ми препоръчали, тъй като по каталог са предвидени 215х65х16 с каквито е и в момента, нови пружини ли да сложа. Джипа ще се кара и в града, а през уикендите и по черни пътища? 3. Протектора на двигателя отдолу под бронята/една ламарина/ е малко поизкривен и ръждясал, от Пловдив съм, къде могат на разумна цена да ми монтират нов от тази сивата ламарина, която я позлзват за тунинг на off road автромобилите/ извинявам се за описанието, ама не съм много в час с тези неща и не знам наименованията им/? 4. За газовите уредби е изписано безкрайно много във форума, но ще си позволя да попитам дали някой не знае нещо ново - търся си качествена уредба газ - инжекцион до около 1000лв. знам кои са най-добрите марки, но отиваме на 1350-1400лв с тях, а малко окъсях след покупката регистрацията и обслужването, а това ми е и втора кола, по - рядко ще я ползвам и не ми се ще да преминавам над горната сума. 5. Пластмасовата кора на лявия преден калник ми липсва, откъде мога да си поръчам нова? Благодаря предварително!