Премини към съдържание

Вискозитет масло за диференциали Pinin 1.8 MPI


Препоръчано мнение

Здравейте,

Какъв вискозитет масло трябва да купя и да налея в предния и в задния диференциал на Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 MPI 2001 год. Знам количеството, но не знам вискозитета - на предния диф. 0.83л., а на задния 1.2л. Различно масло ли трябва за двата диференциала или еднакво.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Какъв вискозитет масло трябва да купя и да налея в предния и в задния диференциал на Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 MPI 2001 год. Знам количеството, но не знам вискозитета - на предния диф. 0.83л., а на задния 1.2л. Различно масло ли трябва за двата диференциала или еднакво.

Благодаря предварително.

 

Мисля , че 75w90 ГЛ-5 ще е добър избор . Според мен ще са ти нужни 1.1 за предния и 1.7 за задния .

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Какъв вискозитет масло трябва да купя и да налея в предния и в задния диференциал на Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 MPI 2001 год. Знам количеството, но не знам вискозитета - на предния диф. 0.83л., а на задния 1.2л. Различно масло ли трябва за двата диференциала или еднакво.

Благодаря предварително.

 

Здравей колега, ето заводските изисквания за 2-та възела:

 

Differential, front

Capacity 0,83 liter

Use: Normal

 

Check 30000 km/24 months

Change 90000 km/72 months

 

OEM recommendation

Above 10 API: GL-5 SAE 90

Below 10 API: GL-5 SAE 80W

 

----------------------

 

Differential, rear

Capacity 1,7 liter

Use: Normal

 

Check 30000 km/24 months

Change 90000 km/72 months

 

OEM recommendation

Above 10 API: GL-5 SAE 90

Below 10 API: GL-5 SAE 80W

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, ето заводските изисквания за 2-та възела:

 

Differential, front

Capacity 0,83 liter

Use: Normal

 

Check 30000 km/24 months

Change 90000 km/72 months

 

OEM recommendation

Above 10 API: GL-5 SAE 90

Below 10 API: GL-5 SAE 80W

 

----------------------

 

Differential, rear

Capacity 1,7 liter

Use: Normal

 

Check 30000 km/24 months

Change 90000 km/72 months

 

OEM recommendation

Above 10 API: GL-5 SAE 90

Below 10 API: GL-5 SAE 80W

 

Това отнася ли се и за моето л200 2004 мига ми постоянно лампата за трансмисията казаха ми ,че няма масло да долея .Да ама с какъв вискозитет нямам си идея

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Това отнася ли се и за моето л200 2004 мига ми постоянно лампата за трансмисията казаха ми ,че няма масло да долея .Да ама с какъв вискозитет нямам си идея

 

Не в никакъв случай не слагаите ГЛ - 5 в скоростна кутия . Там трябва да бъде ГЛ - 4 освен ако не е упомето изрично , че е нужно ГЛ - 5 .

Щом не знаете какво ви маслото в момента най- добре е да го смените изцяло .

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Това отнася ли се и за моето л200 2004 мига ми постоянно лампата за трансмисията казаха ми ,че няма масло да долея .Да ама с какъв вискозитет нямам си идея

 

Колега, със сервизна книжка разполагаш ли?

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това отнася ли се и за моето л200 2004 мига ми постоянно лампата за трансмисията казаха ми ,че няма масло да долея .Да ама с какъв вискозитет нямам си идея

 

Здравей колега. След като не можеш да намериш инфо в сервизната ти книжка, би ли уточнил моля следното:

1. Бензин или дизел ти е, предполагам 2.5 кубатура ако е дизел?

2. Трансмисията - масло за кой възел се нуждаеш - ръчна или автоматична скоростна кутия?

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за масло за диференциал на л200 2004 2,5 тд предния диференциал има теч омаслен е доста когато включа 4х4 бързи или бавни се чува адски шум утре съм на майстор някакви идеи за масло (колко, какво и т.н) само за заден нямам проблем .Интересно е ,че дори не съм го включвал само веднъж през зимата за 200 м поледица как може да се е случило на оффроуд не съм ходил да съм го удрял не съм озадачен съм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за масло за диференциал на л200 2004 2,5 тд предния диференциал има теч омаслен е доста когато включа 4х4 бързи или бавни се чува адски шум утре съм на майстор някакви идеи за масло (колко, какво и т.н)

 

Здравей колега,

Един отличен избор е масло със следните характеристики (за двигател 2.5 TDI 4WD 2004г):

 

SAE 80W90; API GL-5, LS,

трябват ти 0,9L

 

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Един отличен избор е масло със следните характеристики (за двигател 2.5 TDI 4WD 2004г):

 

SAE 80W90; API GL-5, LS,

трябват ти 0,9L

 

Поздрави

Благодаря колега купил съм

Castrol Axle EPX 80W-90

Препоръчаха ми го в магазина дано свърши работа

Утре ,ще разбера от каде губи

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това стана супер откачена тема :

- колега пита за масло за трансмисия .

- аз предполагам , че ръчна и давам съвет .

- колегата след мен е пестелив и преди да даде съвет пита дали е ръчна или автоматична .

- накрая се оказва , че питането е за диференциал и маслото вече е купено със съдеиствието на местния продавач - консултант ...

 

:icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аааа

ххааха помогнахте ми

Благодаря ви все пак за съпричастността на всички.

Вината е моя,че не зададох правилно въпроса.Кой да предположи,че трансмисия и диференциал не е едно и също нещо.

Само информативно едно и също ли е маслото за скоростна кутия(трансмисия в моя случай ръчна)и за диференциалите ,ако питам глупости простете ми моля

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за режим 4х4 мига когато си на контакт и изгася след това ако си само на заден диференциал поне така беше преди .Сега мига постояно като съм на заден диференциал когато включа двойното без значение бързи или бавни при завой се чува шум в предните гуми и съпротивление па дори спира инерцията на моменти.Ходих на майстор днес не откри нищо механично,ще я слагаме на компютър довечера -не знам какво и става не ми сее случвало до сега

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От къде тръгнах и до къде стигнах

хаххаха оказва се ,че блокажа на задния диференциал е зацепен постоянно при 4х4 .Копчето включено или изключено не играе роля луда работа задните гуми при режим 4х4 се търкат а при 2х се изключва автоматично това ми говори че е електронен проблем защото ако беше засякло щеше да си е зацепен винаги.

Идеи и съвети

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...