Премини към съдържание

Странно бучене при ниски обороти


Anatoli

Препоръчано мнение

Здравейте! Искам да споделя за един проблем който забелязах днес. Касае се за следното при обороти от 1200 до 1500, в режим на плавно ускоряване на 3-та или 4-та предавка започва да се чува странно монотонно буботене което преминава в нещо като резонанс. След тия обороти всичко е ОК, на втора скорост същото пак го има но е едва доловимо.

Намерих малко време и прегледах някой неща който сметнах че може да са причината но за нищо не мога да се хвана, прегледана е шайбата на коляновия вал - ОК, ангренаж - добре опънат седи, филтър въздушен макар че не е за смяна - също е много добър (понякога при запушен въздушен се получава гадно бучене затова го проверих).

Друго което смятам че може да е и се надявам да е това е меката връзка на изпускателната система, която в интерес на истината е доста закъсната в единия край и всички телчета са се скъсали но самата като цяло е здрава.

Тука имам и едно малко отклонение, меката връзка на колегите които карат Галант ЕА2А колко милиметра е, моята е 100мм. Според мой човек който се занимава със гърнета и пр. трябвала да бъде 200мм.

 

Знам че няма да намерим отговора тука, но се надявам да ме насочите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На един стар дизелов автомобил ми направи впечатление, че като подавам дори малко газ на ниски обороти (колко точно не знам - нямаше оборотомер, а и скоростомера не работеше) на 3-та, 4-та предавка започваше да бучи с тонове от ниския регистър (неприятно) и всичко се тресеше с висока честота. Усещаше се дори на д-то и гърба на седалката. На 5-та предполагам щеше да е същото и не съм го карал така. Подаването на още газ влошава нещата, а отпускането ги подобрява. Трябваше да превключвам предавка надолу, да набера до около средни обороти и тогава на следващата предавка вече се прескачат тези обороти, при които явно не му достига силата.

Проблем в изпускателната система (изгоряло гърне, разхерметизирани връзки, вкл. меки връзки) може да причинява вибрации. На галанта когато на едно кръстовище се разкъса голямата мека връзка при опр. обороти пластмасите и корите се опитваха да изпадат в резонанс. С плавно ускорение не, само при подаване на повече газ и то с невисоки обороти на голяма предавка. На астрата когато карах без задното гърне, понеже се разпадна от ръжда, най-много бучеше и се тресеше всичко при спиране на компресия до 1500 оборота. След тях се случваше ефектно "оригване" и припукване като при яките коли с олекотени генерации.

Огледай ауспуховата с-ма за нехерметичност. Анатоли, ще може ли да сменим дехидрататора на бубуто, да долеем фреон, масълце и да видим защо коленчи така като се включи климатика? На втора с равна скорост по баир нагоре след изключване на компресора (ЕСО*) без да пипам газта ме лепка за облегалката от вървеж и като се включи :icon_doh: - все едно съм с ремарке.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анатоли, ще може ли да сменим дехидрататора на бубуто, да долеем фреон, масълце и да видим защо коленчи така като се включи климатика? На втора с равна скорост по баир нагоре след изключване на компресора (ЕСО*) без да пипам газта ме лепка за облегалката от вървеж и като се включи :icon_doh: - все едно съм с ремарке.

 

 

Само се обади кога ще идваш за да подсигуря работата, защото започва сезона. А и ако нямаш дехидратор ми кажи да ти поръчам един и ще видим с какво можем да сме полезни :)

 

Сега ще до разглобя някой неща по колата и ако всичко е ОК, отивам да ми сменят меката връзка. Но се чудя дали оригиналната е 100мм или е 200мм http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/please.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вкарай я на канал и я премери. По-сигурен начин нема. Там ако е преправено няма значение оригиналната колко милиметра е дълга. При мен се наложи да удължа дългата мека връзка. Следващия път като взема оригинална (взимам каквото ми пратят, т.е. каквото получа - това е) ще трябва да отрежа парчето, което сме наставили... Гледаш, мериш и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е почти локализиран, другата събота и неделя ще се борим със него. За сега това което мога да кажа е, вътрешните карета едното или двете с износени чаши. Надявам се като им разменим местата всичко да се оправи! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...