Anatoli Публикувано 5 април 2013 Сподели Публикувано 5 април 2013 Здравейте! Искам да споделя за един проблем който забелязах днес. Касае се за следното при обороти от 1200 до 1500, в режим на плавно ускоряване на 3-та или 4-та предавка започва да се чува странно монотонно буботене което преминава в нещо като резонанс. След тия обороти всичко е ОК, на втора скорост същото пак го има но е едва доловимо.Намерих малко време и прегледах някой неща който сметнах че може да са причината но за нищо не мога да се хвана, прегледана е шайбата на коляновия вал - ОК, ангренаж - добре опънат седи, филтър въздушен макар че не е за смяна - също е много добър (понякога при запушен въздушен се получава гадно бучене затова го проверих).Друго което смятам че може да е и се надявам да е това е меката връзка на изпускателната система, която в интерес на истината е доста закъсната в единия край и всички телчета са се скъсали но самата като цяло е здрава. Тука имам и едно малко отклонение, меката връзка на колегите които карат Галант ЕА2А колко милиметра е, моята е 100мм. Според мой човек който се занимава със гърнета и пр. трябвала да бъде 200мм. Знам че няма да намерим отговора тука, но се надявам да ме насочите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 април 2013 Сподели Публикувано 6 април 2013 На един стар дизелов автомобил ми направи впечатление, че като подавам дори малко газ на ниски обороти (колко точно не знам - нямаше оборотомер, а и скоростомера не работеше) на 3-та, 4-та предавка започваше да бучи с тонове от ниския регистър (неприятно) и всичко се тресеше с висока честота. Усещаше се дори на д-то и гърба на седалката. На 5-та предполагам щеше да е същото и не съм го карал така. Подаването на още газ влошава нещата, а отпускането ги подобрява. Трябваше да превключвам предавка надолу, да набера до около средни обороти и тогава на следващата предавка вече се прескачат тези обороти, при които явно не му достига силата.Проблем в изпускателната система (изгоряло гърне, разхерметизирани връзки, вкл. меки връзки) може да причинява вибрации. На галанта когато на едно кръстовище се разкъса голямата мека връзка при опр. обороти пластмасите и корите се опитваха да изпадат в резонанс. С плавно ускорение не, само при подаване на повече газ и то с невисоки обороти на голяма предавка. На астрата когато карах без задното гърне, понеже се разпадна от ръжда, най-много бучеше и се тресеше всичко при спиране на компресия до 1500 оборота. След тях се случваше ефектно "оригване" и припукване като при яките коли с олекотени генерации. Огледай ауспуховата с-ма за нехерметичност. Анатоли, ще може ли да сменим дехидрататора на бубуто, да долеем фреон, масълце и да видим защо коленчи така като се включи климатика? На втора с равна скорост по баир нагоре след изключване на компресора (ЕСО*) без да пипам газта ме лепка за облегалката от вървеж и като се включи :icon_doh: - все едно съм с ремарке. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 6 април 2013 Сподели Публикувано 6 април 2013 И при мен aбсолютно същaтa рaботa.Мaхнaх кaтaлизaторa aмa не се опрaви.Ще я кaрaм дa видиме гърнето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 6 април 2013 Автор Сподели Публикувано 6 април 2013 Анатоли, ще може ли да сменим дехидрататора на бубуто, да долеем фреон, масълце и да видим защо коленчи така като се включи климатика? На втора с равна скорост по баир нагоре след изключване на компресора (ЕСО*) без да пипам газта ме лепка за облегалката от вървеж и като се включи :icon_doh: - все едно съм с ремарке. Само се обади кога ще идваш за да подсигуря работата, защото започва сезона. А и ако нямаш дехидратор ми кажи да ти поръчам един и ще видим с какво можем да сме полезни Сега ще до разглобя някой неща по колата и ако всичко е ОК, отивам да ми сменят меката връзка. Но се чудя дали оригиналната е 100мм или е 200мм http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/please.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 април 2013 Сподели Публикувано 6 април 2013 Вкарай я на канал и я премери. По-сигурен начин нема. Там ако е преправено няма значение оригиналната колко милиметра е дълга. При мен се наложи да удължа дългата мека връзка. Следващия път като взема оригинална (взимам каквото ми пратят, т.е. каквото получа - това е) ще трябва да отрежа парчето, което сме наставили... Гледаш, мериш и така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 април 2013 Автор Сподели Публикувано 7 април 2013 Проблема е почти локализиран, другата събота и неделя ще се борим със него. За сега това което мога да кажа е, вътрешните карета едното или двете с износени чаши. Надявам се като им разменим местата всичко да се оправи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.