badcookie666 Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Колеги искам да попитам маркуча който излиза от турбината и влиза в кутията на въздушния филтър ми е омаслена половината (откъм турбината) на какво се дължи това ?? ( и дано не съм се объркал нещо с описанието :rolleyes: ,че не отбирам баш ) . Знам че трябва да карам с 10в40 , но предишния собственик е карал с 15в40 то му е време за смяна на маслото и съм чул че 15в40 турбината го хвърляла , дали е така не знам . Колата си дърпа екстра след 2000 об. , само на 1ва не се усеща кика :icon_blush: 2ра 3та вече :rulez: :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 (редакция) Нема се пуашиш :icon_box: Това е нормално. Говорим за омаслено, не за локви, нали? Въздушния си е свежарка, нали?Смени си въздушния филтър ако не си го сменял скоро. Обръщай внимание на състоянието му, тъй като е много важен елемент при наличие на турбо компресор. Много бързо можеш да приключиш турбо двигател с мръсен или стар филтър.Доколкото ми е известно на този Вдигател е предписано масло 10/40. За мазането на турбината е най-важно, понеже двигателят не е капризен откъм масло. Погорва ли масло или не си обърнал внимание? Редактирано 28 март 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 29 март 2013 Автор Сподели Публикувано 29 март 2013 Ами не е сменям скоро , омаслено е няма локви и масло не пипа,не пуши, не мерише и не е като трактор почти не се чува , но маслото е за смяна и картера трябва да му се смени гарнитурата че се е оклепал , но в магазина ми казаха че тоя модел е със силикон не с гарнитура. Мерси за отговора колега , а за по-голям кулер как мислиш има ли смисъл и дали изобщо ще има ефект? :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 29 март 2013 Сподели Публикувано 29 март 2013 Колега ако си я карал малко по бързо е така ,моята като я настъпвам и карам към 150 -160 :icon_blush: и след това е омаслена,не знам дали е някаква повреда или не.Но интересното е че при мен се омаслява само при висока скорост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 март 2013 Сподели Публикувано 29 март 2013 Сменяй масло и филтър навреме. За картера нямам идея. Странно ако наистина е без гарнитура. Виждал съм няколко двигателя с отхлупен картер, в т.ч. и на 4-цилиндрови мотоциклети и всички си имаха гарнитура. На моторите като ги скъсаме режем нова.За кулера питаш предполагам защото искаш да върви повече. Във форума има хора, които могат да ти го направят да върви доста повече и с неговия си кулер, но не е за препоръчване. Най-добре е да си остане така. Всичко, не само кулера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 29 март 2013 Автор Сподели Публикувано 29 март 2013 Сменяй масло и филтър навреме. За картера нямам идея. Странно ако наистина е без гарнитура. Виждал съм няколко двигателя с отхлупен картер, в т.ч. и на 4-цилиндрови мотоциклети и всички си имаха гарнитура. На моторите като ги скъсаме режем нова.За кулера питаш предполагам защото искаш да върви повече. Във форума има хора, които могат да ти го направят да върви доста повече и с неговия си кулер, но не е за препоръчване. Най-добре е да си остане така. Всичко, не само кулера.Мерси за отговорите Анди Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.