Премини към съдържание

Турбина


Препоръчано мнение

Колеги искам да попитам маркуча който излиза от турбината и влиза в кутията на въздушния филтър ми е омаслена половината (откъм турбината) на какво се дължи това ?? ( и дано не съм се объркал нещо с описанието :rolleyes: ,че не отбирам баш ) . Знам че трябва да карам с 10в40 , но предишния собственик е карал с 15в40 то му е време за смяна на маслото и съм чул че 15в40 турбината го хвърляла , дали е така не знам . Колата си дърпа екстра след 2000 об. , само на 1ва не се усеща кика :icon_blush: 2ра 3та вече :rulez: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нема се пуашиш :icon_box: Това е нормално. Говорим за омаслено, не за локви, нали? Въздушния си е свежарка, нали?

Смени си въздушния филтър ако не си го сменял скоро. Обръщай внимание на състоянието му, тъй като е много важен елемент при наличие на турбо компресор. Много бързо можеш да приключиш турбо двигател с мръсен или стар филтър.

Доколкото ми е известно на този Вдигател е предписано масло 10/40. За мазането на турбината е най-важно, понеже двигателят не е капризен откъм масло.

Погорва ли масло или не си обърнал внимание?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е сменям скоро :) , омаслено е няма локви и масло не пипа,не пуши, не мерише и не е като трактор почти не се чува , но маслото е за смяна и картера трябва да му се смени гарнитурата че се е оклепал , но в магазина ми казаха че тоя модел е със силикон не с гарнитура. Мерси за отговора колега , а за по-голям кулер как мислиш има ли смисъл и дали изобщо ще има ефект? :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако си я карал малко по бързо е така ,моята като я настъпвам и карам към 150 -160 :icon_blush: и след това е омаслена,не знам дали е някаква повреда или не.Но интересното е че при мен се омаслява само при висока скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй масло и филтър навреме. За картера нямам идея. Странно ако наистина е без гарнитура. Виждал съм няколко двигателя с отхлупен картер, в т.ч. и на 4-цилиндрови мотоциклети и всички си имаха гарнитура. На моторите като ги скъсаме режем нова.

За кулера питаш предполагам защото искаш да върви повече. Във форума има хора, които могат да ти го направят да върви доста повече и с неговия си кулер, но не е за препоръчване. Най-добре е да си остане така. Всичко, не само кулера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй масло и филтър навреме. За картера нямам идея. Странно ако наистина е без гарнитура. Виждал съм няколко двигателя с отхлупен картер, в т.ч. и на 4-цилиндрови мотоциклети и всички си имаха гарнитура. На моторите като ги скъсаме режем нова.

За кулера питаш предполагам защото искаш да върви повече. Във форума има хора, които могат да ти го направят да върви доста повече и с неговия си кулер, но не е за препоръчване. Най-добре е да си остане така. Всичко, не само кулера.

Мерси за отговорите Анди

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...