Премини към съдържание

Проблем с пръскалките на чистачките


М.Тотев

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Отскоро съм щастлив собственик на "Галант"2000 gls td 4D68 94г.

Колата е перфектна, минах вече близо 8000 км. без никакви проблеми.Единственото, което ме безпокои особено в този сезон е факта , че водата, която излиза от пръскалките на чистачките няма никакво налягане за разлика от пръскалките на фаровете където нямам никакъв проблем.

след натискането на лоста за чистачките има известно забавяне за около 1-2 секунди и след това струята започва бавно като постепенно се увеличава.

Проверих и смених пъпките-да не са запушени, но не.

Провери дали и някое от маркучетата е скъсано или запушено, но пак нищо.

Само аз ли имам такъв проблем.

Моля, помогнете и дайте мнение каква може да е причината.Знам че на пръв поглед проблема е дребен, но е доста дразнещ за един иначе толкова перфектен автомобил какъвто е "галанта".

Чакам вашето мнение като предварително ви благодаряV

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни тройника който разпределя водата към двете пръскалки, извади тръбичката от моторчето и виж дали тогава струята (дали от моторчето пръска нормално) е както трябва, ако струята е слаба по всяка вероятност проблема е в моторчето, иначе проблема е по тръбичките или разпределителя. Моторчето мисля че ако е повредено може да се приспособи и от друг автомобил, проблемно е само това за почистване на фаровете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих тройника, който влиза в капака, но не е запушен.

Махнах и поставката на акумулатора за да видя дали има някакъв проблем по маркучите надолу, но доколкото видях са здрави, а като духна през маркуча водата се връща през преливника.

Виждат се и двата електромотора-извадих и клемите-един приятел предложи да ги разменим, но буксите не съвпадат.Ако можеше бих го направил защото не използвам пръскалките за фаровете много-много.

Направи ми впечатление, че като слушам отвън звука на двата ел.мотора, този на фаровете работи как да кажа-рязко постоянно, а този на чистачките променя оборотите и ми се струва че "вие".

Предполагам, че проблема е в електромотора-трябва ли да го сменя?

Може ли да се поправят?

Може ли просто да разменя буксите на двата мотора?

 

P.S. Извинете ме за лаическия език, но не разбирам много-много от техника-професията ми е съвсем друга, а и в момента нямам големи възможности и се опитвам да оправям сам дребните дефекти ако се появят такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за съвета, ще потърся канал и ще пробвам отдолу, тъй като сега нямам и ми е много неудобно да достигна отгоре до ел.моторчето понеже дори като махнах поставката на акумулатора пролуката е много малка и немога да го достигна.

Може ли някой да ми каже колко приблизително ще ми струва нов електромотор за модела, ако се наложи да го сменя и в кой магазин да търся?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Става от Пасат, Голф, Джета и струва значително по-малко от японско моторче за Мицубиши. :icon_n_blusha:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Съветвам те да не бързаш. Има вероятност да работи моторчето, а от някъде да има пукнат маркуч и да се създава слабо налягане, или да е клеясало.

Първо го замери и тогава. После го свали и с него в магазина ще търсиш, защото не знам до коя година VW сменят моторчетата. Тези от 94г. стават :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да купуваш каквото и да е било, свали казанчето и моторчето и виж дали отпред не е запушено..........или пък не е клеасало нещо,доколкото разбрах то работи но мудно ..........това значи че е клеасало, на йдобре е да го пробваш в отделен съд и отделно захранване........ако тогава работи по добре, най вероятно имаш клеасал куплунг ил инеизправност в ел. веригата която го управлява.........за тази цел като разкачиш куплунга на моторчето, замери напрежението му, ако при натискамне на лосчето се появи 12.3-12.8 Волта напрежение ,то търси проблема в моторчето, ако обаче е под 12Волта ,то тогава вземи една кушка от 21 вата и пробвай да я захраниш нея през този куплунг, ако не светне и напрежението падне до 0 волта , значи имаш проблем в ел. веригата му, ако обаче светне, значи че пак трябва да обърнеш внимание на самото моторче..........

другите причини са ясни, може да имаш прещипан маркуч някъде, може да има запушване ,както по тръбичките ,така и по пръскалките и т.н.

Ако мотрчето продължи да работи ленливо и при извадено положение и отделно загхранване , значи по добре го смени с Пасатов такъв .......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...